Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko ollut koskaan tekemisissä lasten kanssa, jotka ovat epäystävällisiä ja manipuloivia koko ajan?

Vierailija
10.11.2007 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella huonosti käyttäytyvä, nenäkäs, manipuloiva, ei mitään auktoriteetti kunnioitusta. On yh:n poika.

Vierailija
2/4 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttäreni kavereista osa 7-9 v, ovat jopa meillä kotona olleet minulle sellaisia, se yleensä jäänyt minun määräyksestäni viimeiseksi kerraksi meillä vierailuun tai jos ovat töykeitä lapselleni tai muille kavereille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija - 19.10. 23:13 vastaa tähän viestiin (1/28)

Mikä tällä tytöllä on ?

Kyseessä 9-vuotias, joka

- usein kylässä ollessaan houkuttelee kaveriaan antamaan kaverin huoneessa olevia pikkutavaroita/rahaa itselleen

- yllyttää luokkakaveriaan ylittämään vilkkaan tien riskialttiista paikasta, vaikka suojatie melko lähellä

- vähättelee kaverinsa/ tuttavansa saamia uusia tavaroita ( " Tosi ruma kännykkä sulla" , kännykkä aika uusi malli ja hinnaltaan 200-300 ¿ ja sulavan mallinen)

- tietyillä tunneilla koulussa kieltäytyy tekemästä opettajan suunnittelemia juttuja esim. liikuntatunnilla saattaa pitkiä aikoja istua sivussa, joillakin tunneilla huutelee näsäviisauksia/ilkeyksiä opelle

- kylään tullessa saattaa tuntikausia istua tietokoneen ääressä eikä puhu lähes mitään kaverilleen, jonka luokse on tullut

- saattaa piilottaa luokkalaistensa kirjoja/koulutarvikkeita luokkaan tai jonnekin lähistölle ja antaa niiden pysyä häviksissä päiviäkin

- ihastuessaan johonkin ikäiseensä poikaan pommittaa tätä tekstiviesteillä monta kertaa päivässä (parhaimmillaan yli kymmenen tekstaria/vrk)

- koulumatkalla pyrkii välillä pakottamaan luokkakaveriaan kantamaan reppunsa

- leffassa ollessaan syö kaverinsa ostamia karkkeja pussista ja illan päätteeksi vie loppukarkit kotiinsa

- vähättelee luokkakaveriensa osaamisia niissä aineissa, joissa kavereilla ysi tai kymppi ja tällä tytöllä itsellään esim. seiska

- pyrkii manipuloimaan hyvinkin pienissä jutuissa esim. tullessaan kylään yrittää välttää itse laittamasta takkiaan oikealle paikalle naulakkoon ja pyrkii siihen, että kaveri joutuu laittamaan tämän manipuloijan takin naulakkoon

- saattaa puristaa samanluokkalaisia poikia niin kauan niskasta, että nämä suostuvat sanomaan " Okei, sä olet paras!" . Viime kuukausina muutenkin lausevarastoon kuulunut erittäin usein huuto " Mä olen paras !"

- koulun rappusissa juostessa tönii ajoittain tahallaan luokkakavereitaan

jne, jne

Vierailija
4/4 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhe, jolla ei ns. ole ongelmia, omaa suurimmat ongelmat...