Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perhekuvaan menossa ja vaatteita mietitään... ov

Vierailija
24.11.2007 |

Mies laittaa tumman harmaan puvun, valkoisen paidan ja solmion. Poika laittaa myös tumman harmaan puvun, valkoisen paidan ja solmion.

Tyttö laittaa tumman lilan liivimekon, valkoisen paidan ja sukkikset. Mekko on sellaista kiiltävää matskua...

Itse olen sitten kahden vaiheilla. Haluaisin laittaa sellaisen jaden (?)vihreän satiinisen/silkkisen paidan, jossa lyhyet hihat. On juhlava ja kaunis. Mutta meneekö väritys sekavaksi kuvassa, kun tytöllä voimakasta lilaa ja mulla noin voimakkaan värinen paita. Toisaalta ovat materiaaliltaan samantyylisiä ja värit sopivat kyllä yhteenkin..

Paidan kaveriksi ajattelin mustia suoria housuja ja mustia piikkareita. Olenko liian arkinen suhteessa toisiin? Sopivaa hametta ei ole..

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/15 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ku joskus ennen sotia=)))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia kuvia on ihan tarpeeksi. Ja sitäpaitsi, tuo on miehen ihan normaali arkipäivä-asu.

ap

Vierailija
4/15 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehyksiin ja olohuoneen seinälle?

Vierailija
5/15 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva on meitä varten, muisto, ei näyttelykappale.

ap

Vierailija
6/15 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/15 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta noi sun ja tytön värit ei riitele yhtään. Varmasti tulee kiva kuva! Kaikki ei vaan tajua, et jotkut osaa olla luontevia siisteissäkin vaatteissa.

Vierailija
8/15 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
9/15 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaaja suositteli kirkkaita värejä. Meillä oli vaihtovaatteet mukana ja oltiin siisteissä arkivaatteissa.

Minusta teidän vaatteet kuulostaa ok. Pojat sais olla värikkäämpiä, onko paitojen pakko olla valkoiset. Minkä väriset ne solmiot on? Minkä ikäiset lapset?

Vierailija:

Mies laittaa tumman harmaan puvun, valkoisen paidan ja solmion. Poika laittaa myös tumman harmaan puvun, valkoisen paidan ja solmion.

Tyttö laittaa tumman lilan liivimekon, valkoisen paidan ja sukkikset. Mekko on sellaista kiiltävää matskua...

Itse olen sitten kahden vaiheilla. Haluaisin laittaa sellaisen jaden (?)vihreän satiinisen/silkkisen paidan, jossa lyhyet hihat. On juhlava ja kaunis. Mutta meneekö väritys sekavaksi kuvassa, kun tytöllä voimakasta lilaa ja mulla noin voimakkaan värinen paita. Toisaalta ovat materiaaliltaan samantyylisiä ja värit sopivat kyllä yhteenkin..

Paidan kaveriksi ajattelin mustia suoria housuja ja mustia piikkareita. Olenko liian arkinen suhteessa toisiin? Sopivaa hametta ei ole..

Vierailija
10/15 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummujen iloksi, siis miehen mummun ja mun mummuni. Heille se on tärkeä ja iso asia ja sellainen joka " kuluu" olla.

Ei se meiltä ylivoimaisia ponnistuksia vaatinut, mutta mummuille ihan mittaamaton ilo ja ylpeyden aihe :)

Vierailija
11/15 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat työn puolesta jatkuvasti teidän mitta-asteikolla " ykkösissä" . Mies ei ole vielä valinnut kravattiaan, pojalla on myös vaihtoehtoja...

Lapset 4 ja 5-vuotiaat.

ap

Vierailija
12/15 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta näin kerran vastaavan kuvan jossa oli kaikilla raidalliset Mari-paidat päällä, yöks.

Vierailija
13/15 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkoinen paita puvun kanssa kuuluu hautajaisiin.

Pienellä pojalla puku - oletteko vähemmistöä? Jos olette valtaväestöä, niin ei voi kuin ihmetellä. No kerran etelänmatkalle menossa oli lentokoneessa alakouluikäinen poika puku päällä...

Vierailija
14/15 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olette miehen kanssa töissä, joissa pitää olla ykköset päällä. Sitten sulla ei ole oikein mitään vaatteita yhteen kuvaan.

Vierailija
15/15 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oliskin aika hupaisaa :)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän