Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kyseessä on actan (2000) ostettu turvaistuin. mallia en muista.
02.11.2008 |
Selkä menosuuntaa pitäisi saada takapenkille. toisen kiinnityskoukun saisi etuistuimen jalustimeen, mutta mihin oletta virittäneet sen toisen..
Kommentit (2)
etuistuimen jalustaan. ( katso käyttöohjeesta)
Meillä ei kyllä ole koskaan ollut mitään "koukkuja" istuimissa; ainoastaan turvavyön näköiset vyöt ja niihen lukot. Istuimia on vuosien saatossa ollut n. 10....
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Missä olisi hyvä paikka turvaistuimen kiinnityskoukuille. Kun ei meinaa oikein noita paikkoja olla. kyseessä siis 1997 mallin skoda. siis autossa ei ole niitä hienoja isofixejä..