Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olette ilotulituksesta suruliputuspäivänä?

09.11.2007 |

Etra siis järjesti Tampereen toimipisteen avajaisten kunniaksi ilotulituksen tänään (tai siis eilen, kun kello menni jo yli puolen yön).

Itse en ymmärrä, miksei ilotulitusta voitu jättää väliin. Onneksi etran sivuilla on yhteydenottomahdollisuus, niin voi päivitellä käytöstapojen puutetta heillekin.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" meille oli kutsuttu niin paljon vieraitakin" . So what? Jokainen tavallaan, minä en ymmärrä ilotulitusta tällaisena hetkenä.

Vierailija
22/31 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kutsuvieraat olisivat varmasti ymmärtäneet ettei ilotulitusta järjestetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samana päivänä ei tosiaankaan tarvitse SURUliputtaa ja ILOtulittaa...

Vierailija
24/31 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä ilotulitulikusia järjestetään silloinkin, kun ihmisiä on kuollut jossain päin maailmaa pommi-iskun tms. seurauksena.

Vierailija
25/31 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ja tämä tragedia ovat kaksi täysin erillistä asiaa. Tietysti Jokelan tapaus on kauhea asia, mutta on hyvin tekopyhää alkaa perumaan sen takia ohjelmia ja perumaan kaikki mahdolliset kissanristiäiset. Ei oikeasti ole järkevää odottaa tai vaatia, että koko maa surisi ja jättäisi kaiken juhlinnan väliin.

Vierailija
26/31 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka jättäisi ilotulituksen väliin. Elämä jatkuu.

Vierailija
27/31 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilannetajua olisi hyvä olla.

Minusta tuo teidän asenteenne kertoo just hyvin siitä, mikä meidän yhteiskunnassamme mättää. Se on " minä minä" -asenne.

So what vaikka mitä olisi tapahtunut, vaikka suuri osa suomalaisista olisi järkyttynyt ja suruissaan, niin enhän MINÄ muuta suunnitelmiani toisten takia, vaan MINÄ vaikka ilotulitan suruliputuspäivänä, koska MINUA ei sureta yhtään ja elämän täytyy kumminkin jatkua.

Mielestäni ilotulittaminen suruliputuspäivänä on mautonta, typerää ja loukkaavaa.

Vierailija
28/31 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin myöntää että kun asia ei ollut lähellä omaa tilannetta niin mua surettaa tosi vähän. Siis kauheaa se oli, mutta enemmän mä mietin miten tästä eteenpäin. Kuinka me voidaan estää ettei näitä tule jatkossa ja mitä me voidaan tehdä kun ihmiset tässä maassa voi niin huonosti.

Mutta henkilökohtaisesti mua on koskettanut jopa jotkut ulkoimailla tapahtuneet enemmän kun miehen suku on siellä. Eli olisiko minun pitänyt vaatia silloin että kaikki täällä lopettaa iloisen elämisen kun minulla on suruaika? En mä ainakaan itse halua vatvoa tätä jokapäiväisessä elämässämme koska lapset on jo ihan tarpeeksi " hukassa" tän asian suhteen. Meidän perhe ainakin elää normaalia elämää iloinen ja suruineen, toki keskustellen asiasta.

Vierailija
29/31 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtakunnallinen suruaika jouluun asti!!!

Vierailija
30/31 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hymyily- ja naureskelukielto kaikkiin julkisiin tiloihin ainakin vuoden loppuun saakka!

Vierailija
31/31 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli YLEINEN suruliputuspäivä koko maassa.

Ei tarvitse perua kaikkia pikkujoulujuhlia eikä tarvitse perua nauramista loppuvuodeksi, mutta YHDEN ilotulituksen olisi voinut perua YLEISENÄ suruliputuspäivänä.

Eipä ole ihme, että niin monet voivat huonosti, kun ihmisillä on näin paljon empatiaa kuin täällä palstalla esimerkiksi.