Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teille koskaan käynyt niin, että kauppaamanne Huutonetkohteen tavara on kadonnut jonnekkin?

Vierailija
08.11.2007 |

Mulla on monta kohdetta myynnissä ja pariin on tullut huuto. Huomasin tänään, että yksi noista kohteista, missä on huuto, on kadonnut ties minne. Olen etsinyt joka paikasta, mutta tavaraa ei löydy enkä enää tiedä, että mistä tuota voisi vielä etsiä.

Miten ilmoittaisitte asiasta huutajalle?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän outo kuva jäi myyjästä ja harmitti, mutta en jaksanut negaa palautetta laittaa.

Itselläni ei ole hukkunut, mutta laittaisin kohteeseen tiedon katoamisesta ja sulkisen sen esim huomenna (kun huutaja on ehkä nähnyt tiedon). Tai sitten yksityisviesti

Vierailija
2/2 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupat oli jo tehty ja kun aloin pakkaamaan tavaraa niin huomasin että yksi ERITTÄIN TÄRKEÄ osa oli kadonnut. Soitin ostjalle ja selitin tilanteen, kerroin totuudenmukaisesti että illalla olin osan nähnyt ja aamulla pakatessa en enää löytänyt... Hän ei kuitenkaan halunnut purkaa kauppoja vaan sovittiin että toimitan osan sitten kun se löytyy. Paketti meni ostajalle, onni onnettomuudessa, tuo osa oli paketissa mukana. Tiedä sitten miten oli sinne joutunut. Rehelisesti vaan yksityisviestillä kerrot tilanteen ja sitten suljet kaupan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla