Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähihoitaja soveltavuuskokeen ryhmäkeskustelusta kyse. OV

Vierailija
08.11.2007 |

Kuinka paljon se vaikuttaa tulokseen? Kävin tänään noissa kokeissa ja kaikki muut menivät mielestäni hyvin, paitsi tuo ryhmäkeskustelu. En saanut nimittäin puheenvuoroa, koska ryhmässä oli kolme naista, jotka olivat KOKO ajan äänessä ja me muut saatiin vaan myötäillä. Itsekkin sain sanottua vaan juu, jaa ja hhmm. Koska en halunnut olla epäkohteliaskaan ja keskeyttää toisen paasauksen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pääsin vaikka sain sanottua vain kaksi lausetta,mutta ne oli molemmat aiheeseen liittyviä ja asiaa

Oliko muitakin jotka eivät sanoneet mitään? Vai olitko ainoana täysin (?) hiljaa??

Vierailija
2/7 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pääsin ainakin läpi, vaikka minulle kävi juuri noin. Olin todella vaisu ryhmäkeskustelussa, mutta ryhmässä oli pari muutakin hiljaisempaa. Meillä myös kolme keskustelijaa olivat koko ajan äänessä. Joskus on huono olla kohtelias ja minulla syy miksi en kommentoinut paljoa oli se, että olin aika lailla eri mieltä muitten (eli näitten äänekkäiden) kanssa. Muut hiljaiset peesasivat heitä, enkä tosiaankaan halunnut olla vastarannan kiiski.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut on opetettu olemaan kohtelias ja aina on opetettu, ettei toisten puhetta saa keskeyttää, se on epäkohteliasta.

Ja aina, kun avasin suuni ja olisin sanonut jotain, joku noista papupadoista rupesi taas puhumaan :/

Vierailija
4/7 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti olen tilanteessa, etten saa suun vuoroa, koska muut vain puhuvat. Kun vihdoin luulen hyvän hetken koittaneen ja alan puhumaan, joku toinenkin alkaa ja näin sitten kuitenkin olen se keskeyttäjä.

Vierailija
5/7 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olin kyllä aika paljon erimieltä noiden papupatojen kanssa. Ne nimittäin päättivät, että ne " vanhukset" olisivat 50-60 vuotiaita.

Vierailija
6/7 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko 13 ap? Oliko kyseessä Diakonissalaitos?

Vierailija
7/7 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

oliko 13 ap? Oliko kyseessä Diakonissalaitos?