P-E:n opit löytyvät Anton LaVeyn Satanic Biblestä.
Eli satanistien omasta " raamatusta" . Tämä olen itse oma jumalani-skeida. Tiedän satanisteja, heikkoja, äärimmäisen herkkiä ja epätasapainoisia ihmisiä (yleensä juuri niitä koulukiusattuja) jotka ovat ottaneet opin innolla vastaan ja omakseen.
Kommentit (31)
Ainoastaan tuo oma jumaluus ja heikot/vahvat yksilöt.
Kaiken voi ymmärtää väärin ja kauneintakin ajatusta voi käyttää väärin.
Satanisti on OMA jumalansa. Itse itselleen. EI muiden jumala, vain ainoastaan ITSENSÄ.
En ole mikään uskovainen, olen vain sattunut lukemaan ko. teoksen, sillä entinen poikakaverini ihannoi kovasti näitä oppeja.. luonnonvalintaa, " olen jumala" -korostusta. Sitähän tämä auvisenkin juttu on täynnä. Tästä opista tykkäävät kovasti juuri ne poljetut, huonoitsetuntoiset herkät raasut, joita ei ole aiemmin arviostettu.
Mutta et sen tarkemmin perehtynyt asiaan kuin jonkun poikaystäväsi kokemuksen kautta?
Suosittelen sinulle myös Merja Hermosen väitöskirjaa Pimeä hehku. Siinä kerrotaan suomalaisista satanisteista hiukan laajemmin.
joten saattoihan minulla jäädä pari pointtia huomiotta, en sano olevani asiantuntija, Morre, mutta nämä jutut mulla jäi mieleen muutama vuosi sitten mitä auvinenkin hehkutti. Yli-ihmisyys, luonnovalinta jne.
Uskallan väittää, että satanismini ei näy työssäni millään tavoin.
Opettajan tehtävä ei ole levitellä omia aatteitaan ja elämäkatsomuksiaan.
Kehoittaisin lukemaan uudestaan ja/tai perehtymään tuohon Hermosen väitöskirjaan.
Mitä tahansa aatetta/uskontoa voi käyttää omien tekojensa kilpenä ja syynä.
Älä vahingoita ketään, mutta jos joku loukkaa sinua/tekee sinulle pahaa, olet vapaa TUHOAMAAN ko. henkilön ihan parhaaksi katsomallasi tavalla.
Meikö oikein, Morre?
ap
11. Liikkuessasi julkisella paikalla, älä häiritse ketään. Jos joku häiritsee sinua, pyydä häntä lopettamaan. Ellei hän lopeta, tuhoa hänet.
---
Tuhoamisen tulkitsen metaforana (mitä satanismin Saatanakin on). Mitä häiritsijä yleensä haluaa? Huomiota. Mikä " tuhoaa" hänet ja sen häirinnän yrityksen parhaiten? Täydellinen huomioimattomuus.
Näin olen siis " tuhonnut" sekä häiritsijän että hänen häirintänsä.
Ateismi, satanismi tuottaa juuri tällaista hedelmää.
Persoonallinen paha on oikeasti olemassa, se ei ole vain jotakin kivaa diggailtavaa " oppia" vaan siinä ollaan oikeasti kytköksissä paholaiseen ja mitä tämä persoonallinen paha haluaa, jumalaksi Jumalan paikalle, pilkata Jeesusta ja kristinuskoa ja ennen kaikkea halua tuhota kaikkea ympärillään olevaa.
Tämä ampuja oli selkeästi pahan vallassa.
P-E sanoi itse olevansa Jumalan poika.
Lopettakaa kiistely. Ihan sama mistä sairas ihminen oppinsa saa.
Eikö teistä kukaan osaa nöyrtyä tämän kauhean asian edessä? Ihminen on peto.
mun tarkoitukseni ei ollut tuoda tähän hihhuleille orgasmia tällä aloituksella. Itse olen ihan ateisti, mutta mietin, että pekka-eric on varmaan lukenut näitä oppeja tms. sillä se kolahtaa sellaisiin herkkiin, huonoitsetuntoisiin ihmisiin, millaisiksi minä olen ainakin satanistit läheltä katsoneena mieltänyt. Sellaisiin vähän reppanoihin ihmisiin, jotka saavat tunnustusta itselleen viimein, kun joku oppi käskee pitämään itseään jumalana.
Ateismi/satanismi jne. eivät tällaista saa aikaan eikä jumala, vaan se, että nuoren ihmisen mieli särkyy.
ap
Minä olen ateisti, mutta en pelkää erilaisia ajattelutapoja. Päin vastoin ne kiinnostavat minua suuresti. Onhan se hauska tietää paremmin kuin kristityt itse, mihin ne uskovat :D
Ei ole olemassa kuin yksi Jumalan poika, Jeesus Kristus, joka on samaan aikaan Jumala. Jumala syntyi ihmiseksi maailmaan, koska rakasti luomaansa ihmiskuntaa niin paljon, että uhrasi itsensä ihmiskunnan syntien sovittamiseksi, jottei yhdenkään ihmisen tarvitsisi hukkua ja joutua kadotukseen.
Pekka-Eric taas halusi korottaa itsensä jumalaksi, kuten paholaisen vallassa oleva ihminen aina haluaa tehdä. Tyypillistä on kuvitella olevansa itse Jumala tai Jumalan poika. Paholainen on se, joka haluaa jumalaksi Jumalan paikalle.
Lahjakkaat ihmiset lukevat kaikkea kirjallisuutta. Miksi siis ateisti ei lukisi raamattua? Totta ihmeessä! Hänellä on sieltä paljon opittavaa.
Mieleltään sairas (vääristynyt minäkuva)kristitty tai ateisti voi tehdä todella sairaita tekoja Jumalan inspiroimana.
Pahoittelen taukoja. Perheen nälkäiset vatsat eivät tahdo odottaa ;)
Totta helvetissä ateisti lukee raamattuun, jotta tietää mihin EI usko.
ehkä tämäkään ei kauaa tässä säily, kirjoitan kuitekin!;)
Jokainen ukovainen voi miettiä, että ihmiskunnan historiassa eniten ihmisiä ei ole tappanut Hitler, ei Stalin, ei islan, ei satanistit vaan KRISTITYT...!!!
Tämä murhaava uskonto on uskonnon varjolla tappanut ja käännyttänyt ihmisiä niin Afrikassa, Aasiassa, ja Amerikan intiaanitkin ovat tästä rauhanomaisesta uskonnosta saaneet tuta. Suomessakin elää edelleenkin sanota " katkeraa kalkkia" joka pohjaa siihen, kun kristityt tulivat Suomeen ja ihmisten oli valittava vanhojen jumaliensa ja kristinuskon jumalan välillä. Vaihtoehdot olivat kuolema tai kristityksi kääntyminen...!:(
Kristinusko on murhanhimoinen uskonto, sen nimissä on tapettu enemmän ihmisiä kun minkään muun aateen. KAIKKI molempien maailmansotien uhrit kalpenevat kristin uskon nimissä tapettujen määräb edessä.
Ja sama meno jatkuu. Vaikka kristityille ei edes luvata pääsyä paratiisiin jos tappaa epäuskoisen (vert. islam) niin edelleen Yhdysvallat käy " uskon sotaa" :(
Vaikka naapurin kiltti uskovainen ei ehkä tapa ketään, niin hän uskoo samaan jumalaan, jonka nimissä on eniten ihmisiä ihmiskunnan historiassa... Joten turha haukkua satanisteja tmv. !
muista tehdä asiaton ilmotus myös jokasesta uskis-viestistä tekopyhä