Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä Amwayn tuotteista?

Vierailija
08.11.2007 |

Voit kertoa kaikki kokemukset.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

verkosto lähenee laitonta rahankeruu mallia. Tavallisia tuotteita joista täytyy riittä katetta joka portaalle. Älä usko ansaitsemismallia vaikka olisit joutunut jonkun puheenlahjat omaavan kynsiin

Vierailija
2/13 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos puhutaan kosmetiikasta niin aivan mahtavia. Ja hinnaltaa halvempia kuin aiemmat merkit joita käytin.

Sanoisin että pääsääntöisesti tuotteet on hinnaltaan kalliimpia kuin marketti-kama, mutta laatukin on toista. Riippuu sitten missä kukakin haluaa satsata laatuun. Hammastahnakin on mielestäni parempaa kuin kaupan (hampaissa huomaa eron) ja sitä riittää kauemmaksi aikaa kuin se marketti-puteli. Vertaisin sitä lähinnä apteekeista saataviin hammastahnoihin.

Mutta sitten osa tuotteista on mun mielestäni sellaisia joissa en ole valmis maksamaan laadusta eli minulle se laatu ei ole niin tärkeää kuin hinta. Esimerkkinä vaikka heidän pastatuotteet.

Mutta siis minä olen käyttäjänä tyytyväinen ja tunnen amerikkalaisia ihmisiä jotka käyttäneet tuotteita jo monta kymmentä vuotta juuri sen laadun takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

wc-pöntön puhdistusaine on tosi tehokas:) en ole löytänyt vertaista kaupanhyllyiltä. muutamia meikkejä olen kokeillut myös ja ovat olleet laadukkaita.

Vierailija
4/13 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis tuo on verkostomarkkinointia niinkö? Eli siis aina kun saan alleni uuden myyjän niin saan tuoton myös hänen myynnistään? Miten tuotto tulee minulle? Suoraan tilille? En oikein usko ansaitsemismahdollisuuteen tällä.... Vai onko joku jotain toista mieltä?

Vierailija
5/13 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niillä jotain nettisivua?

Vierailija
6/13 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotteet saa 30% halvemmalla. Jäsenyys ei maksa mitään. Myyjä saa ostopisteet.

Paras ja kallein paistinpannu löytyy Amwaylta. Kaikki kosmetiikka turvallista todella hyvät ja laadukkaat meikit ja ihonhoitotuotteet vaikkakin kalliimpia kuin markettikama. Bodyserieksen käsivoide ihan huippua! Pesuaineet luonnossa hajoavia. Konetiskiainetta suosin myrkyttömyyden vuoksi. Metallipallero kattiloiden ym. putsaamiseen on yksi ihan ykköstuote! Funkhouser sarjan ripsari päihittää kanebon mennen tullen...

Joku prosentti tuotosta menee hyväntekeväisyyteen. Tämä firma toiminut yli 60 vuotta niin ei ole mikään pilipali homma. Olen itse käyttänyt ja ostanut 1999 vuodesta lähtien ja palaan aina uudelleen tilaamaan tuotteita.

Joku tienaamismalli siinä oli. Eli myyjän kannattaa saada uusia myyjiä ja sitäkautta saadaan pisteitä ja niistä sitten rahat. Sukulainen teki Ruotsissa 90 luvulla hyvää tiliä (50 000 kruunua/kk). Kertoi että vaikeinta on saada se oma myyjärinki pysymään innostuneena ja jatkamaan. Lopulta hänkin lopetti, mutta vieläkin tulee pari tuhatta kruunua kuussa tilille vaikka ei ole tehnyt vuosiin mitään muuta kuin käyttänyt tuotteita.

Suomessa on kuulemma menny osa porukasta pilaamaan mainetta semmosella Goldenmaisella kiihkoilulla. Hulluja jos pilaavat hyvän homman.

Vierailija
7/13 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se aloittaminen ei kyllä ollut ilmaista ja vuosimaksukin piti maksaa. Tuotteista tykkäsin kuitenkin. pesuaineet tehokkaita, ihonhoitoaineet hyviä.

itse lopetin sen jäsenyyden ja samalla ystävyyssuhteen siihen " painostajaan" . koko ajan olisi pitänyt johonkin käyttää rahaa, ostaa jotain. Ei auttanut vaikka sanoin ettei ole rahaa ostaa.

Vierailija
8/13 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiustuotteet ovat aivan kauheita, Elnettkin on laadukkaampaa kuin amvayn lakka.

Joku kehui hammastahnaa... joo, apteekin tahnat ovat murto-osan siitä hinnasta kuin amway.

Markkinointi perustuu siihen, että joku suulas tolkuttaa niin kauan laadukkuudesta ettet oikeastaan enää kehtaakaan väittää vastaan vaikka olisitkin eri mieltä.

Meikit on ihan ok, mutta ei missään nimessä sen kummempia kuin moni muukaan.

Hinta on aivan kauhea! Huomioon ottaen että eivät ole sen kummempia kuin marketissakaan. Katsopa vaikka niitä koruja ja käy sitten vertaamassa esim. cailapin hyllyä (joo, ei eroa kuin hinnassa noin. 60¿)

Vierailija
9/13 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mentiin hänen kanssa luennoille, kuunneltiin motivoitumista auttavaaa kasettia.

Kaveri itse osti ja rupesi käyttämään tuotteita. Mielestäni ne olivat ylihintaisia. Onneksi en itse hurahtanut.

ehkä olisin hurahtanut, mutta se motivoimis kasetti jota kuuntelin autossa tuntui kovin painsotavaiselta, ja lopulta se ei mielestäni sanonut mitään kovinkaan järkistä.

Minun persoonaan vaan ei sovi tuollainen muiden myyjien metsästäminen.

Kauhulla olen kuullut muiden kertomuksia miten kylään tullen ovat yrittäneet käännyttää muita vieraita. Tosi ikävää.

Aikansa se on menenyt. Ne jotka tienaavat sillä rahaa ovat aika harvassa. Suurin osa tuloista on muiden myyjien värvääminen ja heidän vuosimaksut. Minä en uskaltanut edes jäsenmaksua tai pakettia ostaa, kun tiedän että en pysty tuollaiseen

Vierailija
10/13 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mua raivostuttaa jo se niiden tapa yrittää saada ihmisiä mukaan juttuun!

Kaverini on siihen hurahtanu, ja alkoi sitten pommittamaan että tuu mukaan. Ei uskonu vaikka laitoin että en tuu, ei oo mun juttu. Kerran tavatessa alkoi sitten pitää oikein palopuhetta kuinka hän jättää isot perintörahat omille lapsilleen, tienaa siellä kuulema niin hyvin. Joo, ei silti kiinnosta.

Sen jälkeen loppui pyytelyt sinne, kun en yksinkertasesti enää vastannu mitään tekstiviesteihin.

Mulla ei ees kiinnosta nähä koko tyyppiä tämän vuoksi, kun se saarna kuitenki alkaa..

Vierailija
11/13 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain olen kohteliaisuudesta ostanut, ei markettikamaa kummempaa. Hienot purkit.

Yksi ystävyyssuhde menetetty amwaylle.

Vierailija
12/13 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiassa kävi todella ikävästi sillä perhe on vielä vuosia siinä velkakierteessä johon joutuivat kun heidän yläpuolellaan laittoivat oikein voimalla tuon painostusvaihteen päälle. Perhe otti lopulta jopa lainaa, jonka vuoksi nyt ovat vaarassa menettää talonsa. Vain siksi että pysyisivät jollain tasolla että joku pääsee jonnekin matkalle jne..

Tarina muistuttaa yksityiskohtia myöten uskonlahkoja jotka painostavat jäseniään äärimmäisyyksiin.

Kirpputorilla saivat 300¿ siitä 4000¿ varastosta kun realisoivat sen. Siis itse olivat sijoittaneet 4000¿... Tämä ei varmasti ole tavallinen esimerkki mutta ei myöskään ainutlaatuinen.

Itsekin ostin niitä tuotteita lopulta säälistä ja vaikka päättämällä yritin arvioida objektiivisesti ovat halvemmat oriflamen tuotteet laadukkaampia. Kahvi meni meillä roskiin.

Vierailija
13/13 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku aloe-vera juttu.. ylihinnoiteltua peetä nuo tuotteet, halvemmallakin saa vastaavaa