Kortsut pilaa seksin, ja ketun vitut
kortsu tuo lisää kiihoketta ja pistää kyrvän tiukkaan muotoon, puristaa kivasti ja luo ihan oman lisän seksiin
Kommentit (40)
[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 19:34"]
Miten se voi pilata ketun vitun? Käyttääkö ketut niitä jos löytyy luonnosta?
Har har har
[/quote]
Jos mies panee naarasketun kanssa? Varmaan yleistäkin jossakin pohjoisessa tai kainuun seudulla.
Tuntuu luonnottomalta. Ja mun mies inhoaa kumeja, ei ole löytynyt sopivaa kokoa, kaikki puristaa liikaa :(
Ai että ketun vitutkin..luulen että minun ukko ei käyttäisi niitä ketun vittuihinkaan.
Mun miehelläpä on niin iso kalu, että kaikki kondomit repeää pieneksi kumisilpuksi, vaikka ne keittäisi ensin!
[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 19:46"]
Mun miehelläpä on niin iso kalu, että kaikki kondomit repeää pieneksi kumisilpuksi, vaikka ne keittäisi ensin!
[/quote]
keittäisi? :D
Älä sotke kettuja tähän. Niillä ei ole mitään tekemistä kortsuongelmasi kanssa. Relax.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu luonnottomalta. Ja mun mies inhoaa kumeja, ei ole löytynyt sopivaa kokoa, kaikki puristaa liikaa :(
No hyvä ettei vttus :D saa lepuuttaa siellä ilman että tuntuu missään.
Suurimman osan kohdalla kyse on siitä että käytetään joko väärän kokoisia kondomeja tai lähtökohtaisesti on erektio-ongelmia.
Tarvitsin aiemmin toisinaan kortsua fyysisten ominaisuuksieni vuoksi, mutta nykyisen naiseni kanssa en enää ja tietysti kaikki suuseksi oli ja on nykyisinkin edelleen ilman. En itse koe tunteen ja kontaktin menettämistä niin suuresti mutta naiselle se on varmaankin eri asia.
Mikään ei voita märän ja sykkivän pillun tuntua. Haluan panna itse pillua, enkä vain runkata kortsuun pillun avulla.
Vierailija kirjoitti:
Suurimman osan kohdalla kyse on siitä että käytetään joko väärän kokoisia kondomeja tai lähtökohtaisesti on erektio-ongelmia.
Ennen ei ollut isokokoisille miehille sopivia, nykyisin on. Mutta hyvin pärjättiin pienilläkin kumeilla, kun oli pakko. Seksin ja pillun himoa ne eivät vähentäneet.
Vierailija kirjoitti:
ketunhäntätisseistä olen kuullut mutta..
Jaa, olisko kuitenkin olleet nokat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen ei ollut isokokoisille miehille sopivia, nykyisin on. Mutta hyvin pärjättiin pienilläkin kumeilla, kun oli pakko. Seksin ja pillun himoa ne eivät vähentäneet.
Minä olen 205 pitkä ja painan 130kg, aina on sopiva kumi löytynyt!
Mulle kortsu antaa pidemmän nautinnon kun ei liikaa herkistä kalua aktin aikana.Vaikka emännällä on putket tukittu niin molempien nautinnon kannalta kortsu joskus on ratkaisu pidempään sessioon etten laukea liian nopeasti.
Kiristää vaikka mulla ei edes ole iso. Kun kumin ottaa pois niin kalu tyvestä paksumpi kun ei ole kumi puristanu. Ei ole seksi kumin kanssa todellakaan sama asia kuin ilman
Miten se voi pilata ketun vitun? Käyttääkö ketut niitä jos löytyy luonnosta?
Har har har