MINIT KIRJAKERHO
Älkää IKINÄ, KOSKAAN edes harkitko kyseiseen huijaukseen liittymistä! Itse sen virheen pari kuukautta sitten tein ja olen tuomittuna siihen syksyyn asti.
Paketit ovat NIIIIN surkeita, etten ole missään niin onnettomia nähnyt. Liittymislahja on hyvä, 10e 5 kirjaa ja pyyhe+muut romut mitä sattui tulemaan.. Noh, seuraava paketti, 1 kirja ja pehmohelistin maksoi 30e!!!! Ajattelin, että katsotaampa nyt vielä seuraava paketti jos olisi vähän edullisempi.. Tänään tuli postilaatikkoon dvd ja 3 sivuinen kirja, ja TAAS 30e!! Aivan järjetöntä rahastusta! Tuohon hintaan saisin paikallisesta marketista ainakin 3 kirjaa ja 3 helistintä, ja sittenkin jäisi muutama pennonen taskuun. Soitin nyt asiakaspalveluun, johon jouduin jonottamaan ainakin 20min, joten sekin lysti tuli maksamaan ihan mukavan summan. Ei siinä, jos olisin saanut erottua kerhosta, MUTTA EI! Jäsenyys on vähintään 6kk, joten olen nyt tuomittuna näihin paketteihin syksyyn saakka.. Jotkut saattaa ehkä pitää kerhosta, mutta minä en maksaisi 30e TYHJÄSTÄ!
Kommentit (4)
on ne hintavia ja tylsiä nalle puhia on todella usein. mitä mieltä muut on minit kerhosta
Ne paketit saa kyllä peruttua (tai laitat samantien palautukseen)! Ei niitä tarvitse ottaa vastaan ja maksella. :)
Itse juuri erosin kyseisestä kerhosta. Laitoin lapun palautuksen mukana, jossa ilmoitin päätökseni erota kirjakerhosta.
Vaihdoin suosiolla Vau-kirjakerhoon. Paketit halvempia ja sisältää enemmän.
Minusta Minit kirjakerhossa ei ollut mitään vikaa, mutta Vau-kirjakerho on minustakin parempi.