Millaiset vanhemmat kasvattavat tällaisia ampujahirviöitä?
Taas uusi Petri Gerdt...
Missä näitä kasvaa? Eikö vanhemmilla yhtään kilkata missään kohtaa???
Kommentit (11)
roikkua jossain helvetin älyvapaapalstalla päivät pitkät, kuten sinä ap! nimenomaan: KASVATA lapsesi itse, äläkä laita yhteiskuntaa kasvattamaan!
Psykopaatit on hirmu älykkäitä, ja osaavat kyllä pitää suunnitelmansa salassa. Eihän teini-ikäisten vanhemmat nyt ylipäätään paljon tiedä mitä niiden teinit touhuaa ja mitä niiden päässä liikkuu. Vaikka kyselisivät, välittäisivät, rakastaisivat.
Tottahan toki vanhemmat on huomanneet että poika on hieman erikoinen. Pukeutuu eri lailla kuin muut, kuuntelee ehkä outoa musiikkia ja lukee erilaista kirjallisuutta kuin muut nuoret. Mutta ei kai noiden merkkien perusteella pysty ennustamaan, että teini-ikäinen poika tarkkaan ja tietoisesti suunnittelee hyökkäyksen lukioonsa, ja tappaa reksin sekä pari koulutoveriaan? Teinit ON outoja, aika moni, mutta harva niistä silti murhaa.
antavat pelata väkivaltaisia tietokonepelejään ja katsoa kauhufilmejä, niin että jää keinotodellisuus päälle...
rajattomuus saa tällaista aikaan
tai liian aggressivinen huutamalla kasvattaminen myös...
Mailmassa tapahtuu paljon surullisia, vääriä ja kammottavia asioita jotka kohdistuvat viattomiin ihmisiin. Silloin kun asialle on osoitettavissa noin selkeästi syyllinen, se on varmasti todella kova paikka hänen vanhemmilleen. Itse koen negatiivisempi tunteita tällaisten kysymysten esittäjiä kuin itse ampujaa kohtaan.
Se että haluaa nautiskella tällaisella asialla ja lisätä kärsivien (=pojan vanhemmat) tuskaa on todella surullista. En jaksa ymmärtää ihmisten ajatusmaailmaa.
muistelen vain sen Myyrmannin pommittajan isän haastattelua kuukausiliitteessä taannoin.
Se oli raastavaa luettavaa. Kukaan ei esim pojan hautajaisissa sanonut sanaakaan. Isä jäi seisomaan oven ulkopuolelle eikä kyennyt ottamaan osaa siunaustilaisuuteen.
Elämässä voi tapahtua yllättäviä käänteitä- omille lapsillekin vaikka kuinka yrittäisi tehdä parhaansa.
Välinpitämättömyys, väärä moralisointi, itsensä ylentäminen, mikä on sinun syntisi?
te jotka luulette että olette kasvattaneet lapsenne /nuorenne hyvin ja olette hyvin koulutettuja jne. Mutta entäs sitten kun nuori ns sekoaa ja tapahtuu jotain tälläistä??
Työkaverini totesi kuultuamme tapauksesta, kyllä käy sääliksi sitä nuorta poikaa. Samoin ajattelen minä.
Eipä ole teitäkään kovin hyvin kasvatettu!
Lapset ovat 12v, 15v, 16v ja 19v. Netti täynnä kaikkea sairasta ja tiedän ainakin mitä lapseni täällä tekevät. Millä sivuilla ovat. Teen kotona töitä eli valvonta pelaa myös päivisin.