Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toista lasta suku ja tuttavat rakastaa, toista eivät voi sietää.

Vierailija
07.11.2007 |

Mua niin itkettää. Miten tämän voi estää? Eli tämä lapsi jota rakastetaan kaikkialla on: sosiaalinen ja kiltti, ketä vieroksutaan: on vähemmän sosiaalinen ja vilkas.

Jopa isovanhemmat haluavat vaan toista lasta kylään! Ei toinen lapsemme ilkeä ole muttei niin seurallinen ja joskus voi olla temperamenttia ilmassa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen auttoi keskustelu. Oma äitini ei syystä tai toisesta pidä keskimmäisestämme samalla tavalla kuin esikoisesta ja kuopuksesta. Keskimmäinen on toki tempperamenttisempi, mutta ihana lapsi hänkin. Vanhat ihmiset usein odottaa lapsen olevan suorastaan flegmaattinen ollakseen " kiltti" .

Vierailija
2/7 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti olen niin hitsin surullinen tuon pienemmän puolesta joka niin kaipaa mummoa ja vaaria ja haluisi niin olla kaveria kaikkien kanssa, ei vaan vielä oiken osaa (3,5v) puhekin vielä takkuilee.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin, että olen surullinen lapseni puolesta jne. koska hän on eriarvoisessa asemassa sisarukseensa nähden. Kertoisin myös asian aiheuttavan itsellenikin mielipahaa.

Lisää pontta voisi saada silläkin, ettei rauhallisempikaan lapsi pääse sitten kylään, elleivät molemmat ole tervetulleita.

Vierailija
4/7 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yksi vilkas ja supersosiaalinen, yksi ujo ja pidättyvä. Kumpikin on ihan yhtä rakas.

Vierailija
5/7 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahteen vuoteen ei lapset ole olleet mummoloissa yötä, kun aina ottaisivat vain yhden kerrallaan, eikä koskaan tätä nuorinta, niin on kyläilyt loppuneet. Ollaan sanottu että ei voida isompiakaan päästää yökylään jos ei ole joskus nuorimmankin vuoro, eli tähän loppui sitten nuo. Tyttö on hyväkäytöksinen ja ihan normaali lapsi, missään muualla näitä " ongelmia" ei ole kuin mummoloissa. Jos olisi poika niin mitään ongelmaahan ei olisi, mutta tytön luonteelle ei kai ole sopivaa tällainen. Poika on siis ihan saman oloinen luonteeltaan, mutta " pojat on poikia" kuulee aina noiden suusta, eli sen temppuamista kyllä jaksavat ja ovat aina jaksaneet katsella.

Surullista mutta totta.

Vierailija
6/7 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oma äitini vieroksuu meidän kolmosta. Hän on paljon vilkkaampi ja tempperamenttisempi kuin muut lapseni. Tuntuu vaan niin pahalle kun mummo ottaa lomilla kahta vanhempaa yökylään ja on yhden kerran vähän kuin säälistä ottanut kolmosen yöksi kylään. Olen yrittänyt asiasta puhua mutta tuloksetta. onneksi anoppi on paljon paljon tasapuolisempi, ottaa yhtä paljon lapsia kylään ja antaa huomiota jokaiselle.

Vierailija
7/7 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää eivät voi vedota että kuopus on liian pieni. Nyt sanovat, että onko se ihan normaali : (

Yllättäen olen itse myös heille se " ei niin sopiva" lapsi. Eli veljeni on se suosittu. (alkoholisti, eronnut ja pesee äidillä vielä pyykit ja jotka siellä sitten silitetään). Itse muutin 17v pois kotoa, koska ei mulla ollut siellä mitään.

ap