Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuinka monelle ei-sukulaiselle ostatte joululahjan tms?
07.11.2007 |
Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen, kun pph esitti lahjtoiveita... Me ollaan viety lasten perhepäivähoitajalle joulukukka. Tänä vuonna ollaan aika paljon jouduttu asioimaan terveyskeskuksen omalääkärillä ja saatu tosi hyvää hoitoa, joten ajattelin jonkin pienen muistamisen viedä hänellekin. Onko ihan hullu idea?
Minkäslaisia tapoja muilla on, keitä muita huomioitte joulun aikaan?
Kommentit (2)
Noh, sama sille, kun kerta ovat olevinaan parempaa väkeä. :(
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
...välillä 1-2 työkaverille jotain pientä ja parhaalle kaverille myös. Vähän fiiliksen mukaan.