Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monelle ei-sukulaiselle ostatte joululahjan tms?

Vierailija
07.11.2007 |

Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen, kun pph esitti lahjtoiveita... Me ollaan viety lasten perhepäivähoitajalle joulukukka. Tänä vuonna ollaan aika paljon jouduttu asioimaan terveyskeskuksen omalääkärillä ja saatu tosi hyvää hoitoa, joten ajattelin jonkin pienen muistamisen viedä hänellekin. Onko ihan hullu idea?



Minkäslaisia tapoja muilla on, keitä muita huomioitte joulun aikaan?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...välillä 1-2 työkaverille jotain pientä ja parhaalle kaverille myös. Vähän fiiliksen mukaan.

Vierailija
2/2 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, sama sille, kun kerta ovat olevinaan parempaa väkeä. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla