Lue keskustelun säännöt.
Onko päiväkotiin tarkoitus viedä lapsen syntymäpäivänä jotain karkkia tms?
Kommentit (3)
En tykkää jos mussuttelevat 18 kertaa vuodessa karkkia. Jäätelöä ja keksiä ollaan viety. Inasen verran terveellisempää kuitenkin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
monihan on allerginen monille ruoka-aineille, joten mikähän olisi paras vaihtoehto? Joku keksipaketti??
kaikki lapset kun ei saa (?) syödä karkkia, niin tulee sit vaan jollekin paha mieli.