Meidän päivä!
Olen ollut väsynyt KOKO päivän. Lapsi on leikkinyt yksin sisällä ja katsonut muutaman piirretyn.
7.30 noustiin sängystä, lapsi katsoi nelosen aamuohjelmat ja minä menin takaisin sänkyyn.
8.00 nousin ja tulin tekemään aamupalaa, lapsi alkoi katsomaan videoita ja itse istuin koneelle hetkeksi.
9.00 lapsi katsoo edelleen telkkaria ja minä menen käymään suihkussa. Ja suihkun jälkeen hetkeksi sänkyyn.
9.15 lapsi tulee kysymään saako katsoa vielä videon ja annan luvan. Ja painun itse sänkyyn.
11.00 Lapsi tulee sänkyyn ja kysyy heräänkö jo ja sanon että kohta. Hae kaapista muutama karkki ja leiki hetki niin äiti tulee sitten.
11.30 nousen viimein sängystä. Täytämme lapsen kanssa astianpesukoneen ja laitan pyykinpesukoneen päälle.
11.45-13.00 Lapsi on leikkinyt ja kun olen kysynyt haluaako hän ruokaa niin on sanonut että ei ole nälkä. Itse söin noin 12.45. Ja olen istunut koneella ja surffaillut netissä.
Nyt tekisi mieli taas painua sänkyyn nukkumaan... Lapsi on 4-vuotias ja minä raskaana viikolla 31.
Tällaisia päiviä tulee silloin tällöin ja omatunto soimaa mutta minkä teet kun ei jaksa niin ei jaksa!!