Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Onko lapsesi päiväkodissa eteisessä lappu, että muistakaa pestä lapsenne kädet hoitoon tullessa?

Vierailija
06.11.2007 |

Meidän ei (1-3v ryhmä). Pyysin sitä, mutta ei ole tullut. Nyt on pahin aika kaikille flunssille rsv visrus tulee olemaan ärhäkkä tänä vuonna jne. Miksi tähän ei kiinnitetä huomiota.

Itse pesen aina lapseni kädet oikeaoppisesti, mutta mitä se hyödyttää jos suurinosa jättää väliin. (vein lapsani niin, että samaan aikaan tuo 2-3 perhettä ja tämä meidän tapa ei ole tarttunut vaikka olen sitä aika kovaan ääneenkin toitottanut, että ensin " Pekka" käsipesulle, se on tärkeää jne.

Hitto, mikä siinä on ettei sitä lappua saa siihen eteiseen. On siinä kaikkea muuta lappua! Vai onko se hoitajille vaan helpotus jos lapsia on sairaana tasaisesti. Tämäkin on käynyt mielessä..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä siellä näy muutkaan pesevän. Eipä silti ole tauteja pyörinyt joten ehkä vähän liioiteltua että käsienpesu karkottais taudit.

Vierailija
2/6 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mies vie yleensä tytön, sillä itse aina unohdan sen pesun silti :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kynnet lyhyeksi, kunnon käsipesu lämpimällä vedellä ja saippualla (kädet pestään myös sormienvälistä). Oma pyyhe joka lapsella (tarhassa tämä on hoidettu).

Myös käsidesi ajaa saman asian.

Mulla on vähän sama, kohta että enä mäkään sitten enää pese lapsen käsiä kun vasta tarhasta tulevana!

ap

Vierailija
4/6 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien vastuulla olevaa käsien pesua ei ole...

Vierailija
5/6 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei tuota lappua ole, mutta jokaikinen lapsi pesee kätensä aamuisin heti ensimmäisenä ja siitä huolehtivat hoitajat. Käsidesiä on myös.

Vierailija
6/6 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saippua on aikuisten.. Minä en välitä! Minä pesen lapseni kädet aamulla hyvin ja huolella saippualla ja kun olemme kotiin lähdössä (haen sisältä koska tekee lyhyttä päivää).

Minusta outoa, ettei ole kuin aikuisille saippua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi