TÄHÄN KETJUUN KAIKKI MAAJUSSI-JUORUT,KIITOS!
Kommentit (10)
6.11 Tiistai
Voi tätä julkisuuden ihanuutta!Timo kertoo pussailleensa kanssani kiihkeästi koko yön ja että muutakin tuli hommattua!Ihmettelen kyseisen ihmisen älykkyyttä. Kait se on yön porojen kanssa pelehtinyt mutta minun kanssani ei ainakaan. Vai kävikö Timolle niin että se näki unta ja luuli olleensa kanssani koko ihanan yön.. Tv:ssäkin hokee kameralle koko ajan kuinka ihanaa kaikki rakkaudessa on ja minulle henkilökohtaisesti ei ole sanonut mitään koko aikana. On yllättävää katsoa tv;tä ja tajuta mitä näytelmää Timo vetää koko ajan hokiessaan rakkaudesta. Kait se rakastaa kameraa jolle näin lurittelee. Mutta näinhän se on :tämän päivän lööppi on huomisen vessapaperia. Kaikkea kivaa teille vaikka ulkona onkin synkkä päivä. Hymyilemisiin,T. Teija
Seurusteli aikoinaan itseään 20 v vanhemman ravimiehen kanssa lähes 10v. Usein oli raveissa miehensä kanssa. Tyttö oli suhteen alkaessa reippaasti alle 18 v, muistaakseni.
yritti muutama vuosi sitten yhdessä tapahtumassa iskeä mua ihan tosissaan. Aika oli päällekäyvä ja sinnikäs, sillä lailla aika miehekäs tyyppi.
En lämmennyt kuitenkaan, olin varattu ja kerroin sen hänelle kyllä.
Ei olisi häntä kuitenkaan asia liielmälti vaivannut.
Vierailija:
yritti muutama vuosi sitten yhdessä tapahtumassa iskeä mua ihan tosissaan. Aika oli päällekäyvä ja sinnikäs, sillä lailla aika miehekäs tyyppi.En lämmennyt kuitenkaan, olin varattu ja kerroin sen hänelle kyllä.
Ei olisi häntä kuitenkaan asia liielmälti vaivannut.
Ilmiselvästi teijasta ja niistä ukoista ei tullut mitään, kaikki kolme ovat vähän kitkerän tuntuisia tän päivän IS:ssa.
Mutta entä ne MUUT!!!???
mutta ei paljastettu kumman valitsi.
vaikka tytöt ovat molemmat aivan lääpällään ja heti valmiita vaikka naimisiin..
niiiiiiin tylsääää typerää porukkaa tänä vuonna että olen pettynyt koko sarjaan ei mitään kemiaa pareilla, korkeintaan yritystä eikä sitäkään kuin 2 mmajussilla . Toi Teija räväkkä muttei sitäkään jaksa, jos joku " paljastus" tulisikin niin ei hätkäyttäsii, kuuluu ko henkilön persoonaan.
Tosiaan ei mitään flirttiä, tunteita, romantiikkaa edes halauksia koko sarjassa. Oikein ärsyttää kun mainostetaan että " rakkauden asialla" ja koko sarja on yhtä työntekoa ja tuntuu että morsian/sulhasehdokkaat on paljon läheisempiä toistensa kanssa kuin itse maajussin kanssa.
Harvinaisen kylmät välit kaikilla. Kukaan ei edes istu lähekkäin tai juttele mitään keskenään.
Ja kyllä mua nauratti kun näin sen äidin. Eipä ole omena kauaksi puusta pudonnut, hihaton paita ja se kauhee tukanreuhka. Luuleekohan ne naiset oikeesti että sellanen tukka on hyvännäköinen? Kamala. Muutenkin kauhee kaakattaja ja pompottaja.
Juhan kanssa pesiskentällä oli mies, jonka kanssa olen viettänyt yhden yön :)