Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana olevat! Miten pesette hiuksenne?

Vierailija
06.11.2007 |

Käsiähän ei saa nostaa korkealle. Miten hoidatte hiusten pesun? Meillä mies hoitaa sen homman, onneks

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kymmeniä tieteellisiä tutkimuksia, joissa todistetaan, että raskauden aikana saa harrastaa jumppaa ja on suositeltavampaa harrastaa reipasta liikuntaa kuin olla harrastamatta. Itse tiedän kymmeniä naisia, jotka ovat koko raskauden ajan harrastaneet jumppaa ja/tai punttitreeniä, kaikki on mennyt hyvin ja palautuminen suorastaan erinomaisesti. Vauvat ovat syntyneet normaalikokoisina ja terveinä.

Vierailija:

on ikiaikaista historiaa. Mutta step-jumppa mahan jo ollessa iso ei ole! Yhdelläkin palstalla yksi äiti onnessaan kertoi, kuin oli viikolle 30 asti käynyt step-jumpassa. lapsi sitten synty viikolla 33 istukan irtoamisen vuoksi, ei nähnyt näiden asioiden kesken mitään yhteyttä (enkä viitsnyt ottaa puheeksi)

Tuttavapiirissäni on myös yksi jumppaintoilija, joka oli käynyt jumpissa yli viikolle 30. Synnytyksessä tulikin sitten hätäsektio, kun istukka rupesi irtoamaan.

Ihan hyvin kävi molemmissa tapauksissa, mutta ainakin minun mielessäni asioiden välillä on yhteys. Onneksi nykyään on niin hyvä tuo terveydenhuolto, että molemmissa tapauksissa kaikki meni lopulta ok.

Vierailija
22/27 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän jumppaohjaaja veti jumppia hyvinkin viikolle 30 asti, jätti mm. vatsalihasliikkeet tekemättä ja kovimmissa pomppimisissa teki itse rauhallisemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun äiti kurottelee, niin sikiö oppii kanssa kurkottelemaan. Roikkuu kai sitten kohdun pohjassa kiinni kouristuksen omaisesti eikä uskalla syntyä :)

Vierailija
24/27 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden tiedon mukaan aiheuttaa myös napanuoraan kuristumista

Vierailija
25/27 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi " tuttuni" ei uskaltanut alkuraskaudesta olla kyykyssä/istua lattialla. Voi kuulemma aiheuttaa keskenmenon. Mihin tämä perustuu, en ole ikinä kuullutkaan.

Vierailija
26/27 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä sit saisi ajaa autollkaan, ennehän sanottiin että siinäkin voi napanuora kiertyä kaulan ympäri... Eiköhän sitä kuule Ap voi tehdä aivan normaalit asiat aivan normaalisti, ei ole ainkaan minun eikä kenenkään tuntemani naisten lapset kuristuneet vaikka itse ovat/olen hiukseni pessyt yms. asiat hoitanut.... Hohhoijaa, menen nauramaan....

Vierailija
27/27 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eihän sitä sit saisi ajaa autollkaan, ennehän sanottiin että siinäkin voi napanuora kiertyä kaulan ympäri... Eiköhän sitä kuule Ap voi tehdä aivan normaalit asiat aivan normaalisti, ei ole ainkaan minun eikä kenenkään tuntemani naisten lapset kuristuneet vaikka itse ovat/olen hiukseni pessyt yms. asiat hoitanut.... Hohhoijaa, menen nauramaan....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi