Raskaana olevat! Miten pesette hiuksenne?
Käsiähän ei saa nostaa korkealle. Miten hoidatte hiusten pesun? Meillä mies hoitaa sen homman, onneks
Kommentit (27)
Meidän jumppaohjaaja veti jumppia hyvinkin viikolle 30 asti, jätti mm. vatsalihasliikkeet tekemättä ja kovimmissa pomppimisissa teki itse rauhallisemmin.
Kun äiti kurottelee, niin sikiö oppii kanssa kurkottelemaan. Roikkuu kai sitten kohdun pohjassa kiinni kouristuksen omaisesti eikä uskalla syntyä :)
Yhden tiedon mukaan aiheuttaa myös napanuoraan kuristumista
Yksi " tuttuni" ei uskaltanut alkuraskaudesta olla kyykyssä/istua lattialla. Voi kuulemma aiheuttaa keskenmenon. Mihin tämä perustuu, en ole ikinä kuullutkaan.
Eihän sitä sit saisi ajaa autollkaan, ennehän sanottiin että siinäkin voi napanuora kiertyä kaulan ympäri... Eiköhän sitä kuule Ap voi tehdä aivan normaalit asiat aivan normaalisti, ei ole ainkaan minun eikä kenenkään tuntemani naisten lapset kuristuneet vaikka itse ovat/olen hiukseni pessyt yms. asiat hoitanut.... Hohhoijaa, menen nauramaan....
Vierailija:
Eihän sitä sit saisi ajaa autollkaan, ennehän sanottiin että siinäkin voi napanuora kiertyä kaulan ympäri... Eiköhän sitä kuule Ap voi tehdä aivan normaalit asiat aivan normaalisti, ei ole ainkaan minun eikä kenenkään tuntemani naisten lapset kuristuneet vaikka itse ovat/olen hiukseni pessyt yms. asiat hoitanut.... Hohhoijaa, menen nauramaan....
kymmeniä tieteellisiä tutkimuksia, joissa todistetaan, että raskauden aikana saa harrastaa jumppaa ja on suositeltavampaa harrastaa reipasta liikuntaa kuin olla harrastamatta. Itse tiedän kymmeniä naisia, jotka ovat koko raskauden ajan harrastaneet jumppaa ja/tai punttitreeniä, kaikki on mennyt hyvin ja palautuminen suorastaan erinomaisesti. Vauvat ovat syntyneet normaalikokoisina ja terveinä.
Vierailija: