Onko lapsillanne leluissa vähän kaikenlaista vai oletteko keskittyneet johonkin tiettyyn eniten?
Kommentit (4)
On myös nukkeja ja leikkikeittiö ym. pientä mutta ne leikkivät lähinnä vain autoilla.
Nuorempana paljon Little people-juttuja mm. koulubussi, lentokone, talli, autopesula, joilla leikkii välillä vieläkin.
Nyt kolmevuotiaana suosikkeina Brion-junarata, duplot (paljon mm. poliisiautoi, paloauto, traktoreita), puuha peten autot ja tom traktorin jutut. Lisänä tietenkin paljon kirjoja, pikku autoja lahjaksi saatua " krääsää" , mutta olen itse yrittänyt kartuttaa tiettyjä kokonaisuuksia.
mutta itse yritämme pitää jotain linjaa (ja tasoa;). Suosimme klassikkoja; puuleluja, Brion junarataa, legoja, Jukka-taloja, Märklin-sarjaa. Tyttöä ja poikaa leikitämme samoilla leluilla, mutta tytöllä lisäksi vielä pari käsintehtyä nukkea. Vauvana molemmat tykkäsivät jugurttipurkeista, kauhoista, oikeastaan kaikesta mikä käteen tarttui, mutta ehdoton ykkönen oli kuitenkin kananmunakenno! :D
Poika on nuorempi joten toistaiseksi hänellä on sitä Brion puujunarataa ja Duploja eniten sekä autoja.