Kuinka paljon teidän 2v katsoo telkkaria
mitä ohjelmia ja onko mielestäsi liikaa?
Meillä vähän luisunu käsistä tuo tv:n kattelu kun syntyi vauva niin helposti tulee laitettua isommalle joku lastenohjelma et rauhottuis kun imetän tai jos on muuten levoton.
Meillä katotaan Tomi Traktoria, Puuha Peteä ja Mainio Manua, välillä katotaan pikku kakkosta, Postimies Patea ja joskus on seurannut Anna ja Lohikäärmettä.
Nyt mielestäni kattoo telkkaria liikaa, tuliskohan noin 2 tuntia päivässä mutta on se ollut aikamoinen helpotus.
Kommentit (4)
on sellainen todella, todella, todella huono tapa, että TV on päällä lähes koko päivän " taustalla" ja siitä tulee sitten aktsottua kaikkea mahdollista... lapsi katsoo pikku kakkosta ja jotain komediasarjoja ym välillä leikin sivusta kun minä itse katson aika paljon..
Nyt jo pitäisi tarkemmin kiinnittää huomiota siihen, mitä sieltä tv:Stä oikein tulee, ettei pääse näkemään mitään haitallista, mutta yllättävän vaikea päästä tavasta eroon. Lapsi valvookin melko myöhään kun on kotihoidossa, niin joskus sieltä tulee ties mitä sarjaa..
että en kyllä ole huolissani enkä kanna huonoa omaatuntoa likan katsomisista. Kyllä se on ihan must että katsoo. Esim likka valvoo iltaisin yhteentoista ja minä taas nukahtaisin jo vaikka kahdeksalta (nyt töissä). Illat menee yleensä niin että minä nukun sohvalla ja likka katselee " leffaa" mun selän takaa.
Mutta lapsi ktsoo joskus teletappeja, niistä se olis kyllä innostunut, muttei joka päivä saa katsoa vaan joinakin päivinä viikosta.
Joskus enemmänkin kuin se 2 tuntia. Teletapit, Barpapappa ja Uppo-Nalle ovat suosikkeja kun eivät pelota. Mutta katselee se kaikenlaista varsinkin isoveljien kanssa, Tommia ja Jerryä, Yksin kotona-elokuvia, Disneyn piirrettyjä, mutia satuleffoja...