Lue keskustelun säännöt.
Kuvaile mille tuntuu orgasmisi
Kommentit (2)
Tulee todella voimakas hyvänolon tunne ja alapäässä " kuumottaa" . Kun orgasmi on ohi, alapäässä on jännä tunne vielä hetken aikaa. Halissa on mukava olla, mutta en halua että minua hyväillään heti sen jälkeen, vaan haluan " lepäillä" hetken aikaa:)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jollekin se orgasmi on minuutteja kestävä ja melkein tajun vievä aivan järjetön kokemus, mutta toisille taas sellainen pieni aalto, josta voi jatkaa seuraavaan.
Olisi tosiaan kiva tietää onko se kaikille samantasoinen (toiset vain ottavat sen eri tavalla ja herkemmin) vai onko niin, että jotkut vain LUULEVAT saavansa orgasmeja, mutta todellisuudessa se on vain jotain pientä kihelmöintiä verrattuna orgasmiin.
Itse saan helposti omin avuin orgasmeja (ja muutenkin silloin tällöin) eikä ikinä ole taju ollut menossa pois, vaan se on lähinnä sellainen kiihoptuksen huippu. Eli nimenomaan aalto joka tulee, tulee, tulee -uuh- ja sitten on ohi. Yleensä silloin fiilis laskee kokonaan eikä ole enää tarvetta/intoa jatkaa. Saan sen itse halutessani vaikka 40 sekunnissa klitorista kiihottamalla. En tiedä olenko koskaan saanut puhdasta emätinorgasmia vaan yleisimmin jonkinlainen " sekoitus" molempia. Tai siis penetraatio vahvistaa ja nopeuttaa orgasmin tuloa paljon.