Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää, kun kaveri leuhkii lasten hoitoon osallistuvilla isovanhemmilla!

Vierailija
05.11.2007 |

Tänään taas kaveri kehtasi laittaa tekstareita miten kamalan rankkaa on sairaan lapsen kanssa. Kas vaan, kun menin hakemaan lastani kerhosta, niin tämän ihmisen yksi lapsista oli siellä ja isoäiti tuli hakemaan toisen lapsen kanssa! Äiti oli kotona sen sairaan kanssa kaksin ja kehtaa valittaa!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja täytyy myöntää, että sellaisia ystäviä minulla ei ole, jotka ottaisivat töistänsä palkatonta vapaata, ja tulisivat hoitamaan sairaita lapsiani. Yleensä näissä tilanteissa apuun kai rientävät isovanhemmat. 22

Vierailija
22/27 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmenee että ap:n ystävä LEUHKII auttavilla isovanhemmilla? Multa ainakin meni se osuus ihan ohi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sanonut monille, että olen todella iloinen ja kiitollinen samalla paikkakunnilla asuvista isovanhemmista. Ja se on aivan totta.

Jos tämä on jonkun mielestä leuhkimista, niin otan osaa.

Toivoisin kuitenkin sen verran avarakatseisuutta, ettei kukaan kuvittelisi isovanhempien taikovan lapsiperheen vanhemmista väsymättömiä ikitehopakkauksia, joilla ei mene koskaan huonosti.

Vierailija
24/27 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää tehdä niin paljon, ettei itse jaksa, jos kerran sosiaalinen tukiverkko on olematon?

Vierailija
25/27 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on naiselle susi!

Ei ole ihme , että naisen euro on 80 senttiä :)

Vierailija
26/27 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

leuhki sukulaistukiverkostollaan mutta puhuu aika ajattelemattomasti ja minun on ajoittain vaikea tuntea sympatiaa. Hän valittaa usein olevansa tosi väsynyt ja elämä on raskasta, lapsia yksi ja hän pk:ssa. Apua on jatkuvasti saatavilla- isovanhemmat hakevat viikottain tarhasta ja hoitavat lasta muutenkin (viikottain) jotta pariskunnalla olisi omaa aikaa kahden. Siivoojakin käy.

Ehkä ihmiset joilla on paljon, eivät vain ymmärrä kuinka paljon heillä on :( Tavallaan mikään ei riitä ja valittamisesta tulee tottumus.

Meillä ei ole mieheni kanssa lainkaan sukulaistukiverkkoja- ja vähän muitakaan (myönnän että varmasti enimmäkseen omaa syytä että en ole jaksanut verkostoitua), emmekä ole käyneet oikeastaan missään kahden lapsen syntymän jälkeen, silti on ihan hyvin pärjätty- huviteltu yksitellen omissa porukoissa ja yksitellen omien ystävien kanssa. Lapsi on mukana lähes kaikkialla emmekä koe häntä rasitteena. joskus väsyttää mutta ketäpä pienen lapsen vanhempaa ei joskus väsyttäisi, en viitsi tehdä siitä numeroa.

Vierailija
27/27 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suurperheen äidin pitäisi aina muistaa, että valittaa ei saa. Pienen perheen äidille se vielä suodaan, mutta suurperheelliselle ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi