Lue keskustelun säännöt.
Viilsin veitsellä syvän haavan peukaloon. Antaisko joku vähän ohjetta,,,
05.11.2007 |
On noin sentin pituinen, puoli senttiä syvä. Verenvuoto lakkasi. Puhdistin puhdistusaineella. Tarviiko tikkejä? Sitten muistin kans, että mun j- kouristusrokote ei oo voimassa, yli 10v sitten saanu viimeksi. Auttaako mitään jos nyt hakee? Missä ajassa verenmyrkytys syntyy jos tulee? Veitsellä oli pilkottu raakaa lihaa.
Sattuuuuuuuuu.. Kiitos vastauksista
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Käy hakemassa rokote ja näytä haavaa samalla. Laittavat siihen luultavasti haavateipin päälle tai kudosliimaa jos jotain.