Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kommentoi tyyliäni! Mua pidetään monissa piireissä tosi nuorekkaana:

Vierailija
01.11.2008 |

alusvaatteet: prisman hipsterit ja lindeksin imetysliivit, h&m varrettomat sukat

sisävaatteet: h&m harmaameleerattu ribbipaita + h&m musta vinokaulusneule (ihonmyötäinen), Kappahl-lastenfarkut syksyn mallistosta kokoa 164 cm vetskaritaskuin

Only-karvakaulus-maiharitakki, Clicks-maiharikengät, seppälän ylisuuri pipo + hanskat ja säärystimet

Ikä 37 v, 2 lasta

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ap:n pukeutuminen kuulostaa kivalta. Itsellä on ikää 35, ja pukeudun kirpparivaatteisiin, sellaista "sotkuista" hippi-rokkarityyliä.

Eilen esim. kylillä käydessä päällä Onlyn kirpparilta ostettu pitkä vakosamettitakki, missä karvareunukset hupun ja hihojen reunoissa sekä alareunassa. Jalassa vanhat pehmeät alaspäin levenevät farkut ja Kontion mustat kumpparit. Päässä itsekudottu iso iloisen kirjava pipo missä iso tupsu, kädessä samasta langasta tumput.

Itse arvosta eniten ihmisiä jotka ei pukeudu ihan sen massan mukaan. Ei uusimpien trendien mukaan, vaan persoonallisesti ja ostaen vaattensa kirppareiltä ja kierrättämällä mahdollisuuksien mukaan. Uutta ostamme vain harvoin, lähinnä kotimaista ja laadukasta, ajatonta vaatetta.

Merkkien perässä juokseminen on mielestäni lähinnä säälittävää.

Hyvä ap, anna mennä valitsemallasi tyylillä.

Itse olen mielestäni nuorekas, ehkä teinimäinenkin. Mutta sopii myös kropalle ja nassulle, usein minua luullaan reilusti alle 25-vuotiaaksi.. Ja viikonloppuna töissä eräs 26v pyysi minua treffeille, ei millään uskonut että olen 35. No olen naimisissa ja kolmen lapsen äiti, joten se niistä treffeistä ;)

Vierailija
42/43 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa eräs ikinuori pukeutumiseltaan, sekä musiikinkuuntelultaan ja asenteeltaan. Pukeudun aika rokkipainotteisesti, mustaa ja nahkatakkia jne. Ikääkin on se 35-vuotta. Toki leikkipuistoon, metsäretkelle jne pukeudun erilailla, mutta perustyyli on se sama kun vuosia on ollut. Nuoremmalta kuulemma näytän, ja onhan mulla nassu aika nuoren tytön vieläkin. Meikkiä en käytä juurikaan, ihan perusvoiteita jne. Ulkoillaan paljon, syön kasvispainotteista ruokaa jne.

Hyvä vaan kun on persoonallisia tyylejä. Ei se että on äiti ja yli 30-vuotias tarkoita että pitää hiihtää verkkareissa ja maripaidassa tai sitten sitä paitapusero/jakkutyyliä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaisiko sun joskus miettiä, miksi tuo ulkonäköasia / nuorekkuus on sulle noin tärkeä asia?

Olet kuitenkin jo keski-ikäinen, äiti, koulutettu jne., eli siis AIKUINEN kaikilla mittapuilla. Miksi tuo nuorekkuuden korostaminen merkitsee sinulle niin paljon? Eikö elämässä ole paljon isompiakin asioita kuin se, näytätkö kaksvitoselta vai kolmevitoselta? Vai etkö osaa olla ylpeä muista saavutuksistasi, vaikkapa tuosta akateeemisuudesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän