kommentoi tyyliäni! Mua pidetään monissa piireissä tosi nuorekkaana:
alusvaatteet: prisman hipsterit ja lindeksin imetysliivit, h&m varrettomat sukat
sisävaatteet: h&m harmaameleerattu ribbipaita + h&m musta vinokaulusneule (ihonmyötäinen), Kappahl-lastenfarkut syksyn mallistosta kokoa 164 cm vetskaritaskuin
Only-karvakaulus-maiharitakki, Clicks-maiharikengät, seppälän ylisuuri pipo + hanskat ja säärystimet
Ikä 37 v, 2 lasta
Kommentit (43)
Minua luullaan aina nuoremmaksi, kuin mitä olen. En voi pärställeni mitään. Tyylini vaihtelee tilanteen mukaan. Tiedän myös sellaisia nelikymppisiä, jotka pukeutuvat kuin nuoret tytöt, mutta naamataulu on sitten ikäisensä. Usein jopa ikäistään vanhempi. Eli kaikille se nuorekastyyli ei ole eduksi, pikemminkin voi olla noloa.
"lapset puetaan lassieen ja henkkamaukkaan." Siis ei välttämättä tuo oma pukeutuminen, mutta että lapset lassieen ja henkka maukkaan. Kaipaisin teille kaikille jo0tain vähä persoonallisempaa otetta pukeutumiseehn. Voisit joskus kokeilla erikoisliikkeitäkin. Hankkamauka n ja lindexin ohella löytyy kyllä nuorekkaita ja kauniita merkkej' kohtuuhinnoin. Anteeks oon vähän nauttinut olutta....Itse pukeudun mm. soaked in luxuryyn, H2O:hon, espritiin, Onlyyn ja sister´spointiin ja lapset MeToohon, Legoon McBabyyn, Lenneen, Rasviliin, Elleen....
Ps. mä oon yh-äiti
persaukiselta (nuoret sitä varmaan useammin), koska sinulla ei ole varaa ostaa kuin halpaketjujen rääsyjä.
Mun mielestä ap:n pukeutuminen kuulostaa äiti-ihmiseksi ihan ok:lta, jopa kivalta. Kun kulkee silmät auki ja katselee naisia tuolla ulkona, niin useimmat on kyllä sitä tuulitakki-toppatakki -osastoa.
Jatka vaan samaan malliin, ap!
mä oon saanu YLLÄTTÄVÄN paljon ihan vilpittömiä kehuja ja se on jo jotain kun viitekehyksenä on av:-))))
eli tästä voin vetää johtopäätöksen, että pukeutumiseni on oikeasti nuorekasta ja jatkan samalla linjalla. Jesssss!!!
samoin tukkatyylin aion pitää pitkänä ja raidoitettuna vielä ainakin 5 vuotta ennen kuin siirryn tanttamalleihin...tosin mul on ohut ja harva tukka joten se iso pipo on ihan hyvä jos en ole just pessy kuontaloani:-DDD
ap
Ihan sama mistä ihmiset vaatteensa ostaa, ihan sama onko lasten vaatteet vai mummumallia, jokainen pukeutukoon mihin tykkää.
Suvaitsemattomia olette kaikki jotka "ette siedä" halpisvaatteita tai merkkivaatteita.
Ap:n pukeutuminen kuulostaa minulta ihan hauskalta, ehkä hiukan renttumaiselta mutta mitäs siitä.
Itsekin pukeudun ihan miten sattuu. Periaatteessa haluan käyttää hyvälaatuisia vaatteita hinnasta välittämättä, mutta täällä maalla ei ole juuri kauppoja mistä valita. Inhoan shoppailua, joten kaupunkireissujakaan en kyllä tee ellei ole pakko.
Paitsi sinun tapauksessasi. Voisit pukeutua tyylikkäästi ja vaikka ihan ikäsi mukaisesti ja olla silti muiden mielestä nuorekas. Sinun tyylisi ja tikkilivien väliin mahtuu aika paljon kaikenlaista :-)
En ymmärrä tuota lasten lassie ja henkkamaukka -referenssiä, oliko siinä nyt mielestäsi tae laadusta vai tyylistä, vai mistä?
Miten hiuksesi on raidoitettu? Blondi päältä ja ihan tumma alta, vai sellaisia selkeästi erottuvia leveitä raitoja?
olen tosiaan akateeminen ja kotini sisältää design-huonekaluja ja seinillä grafiikkaa.
ei siis kuitenkaan white trashia. lapset puetaan lassieen ja henkkamaukkaan.
Mua taas ärsyttää itteä sellaset burberry- stokkankuvasto- tikkiliivi-tantat!!!
ap
Aika noloa luulla että ettei halpa voi hyvän näköistä. Tai että rahalla saa tyyliä. =)
Enkä sanonut että AP:lla olisi tyylitajua =)
Aika noloa luulla että ettei halpa voi hyvän näköistä. Tai että rahalla saa tyyliä. =)
Enkä sanonut että AP:lla olisi tyylitajua =)
Luen usein esim. Anttilan ja Cittarin vaatekuvastoja, ja ihmettelen sitä, miksi ihmiset pukeutuvat niin huonosti, vaikka pikkurahallakin saisi ihan kivannäköisiä vaatteita! Eivät ne nyt tietysti mitään Tigeria ole, mutta kyllä moni voisi päivittää tyyliään (esim. ap....) samalla rahalla paljon paremmaksi.
Mua huvittaa eniten toi ap:n "monissa piireissä" -paljonkohan hän kuvittelee, että hänestä puhutaan?!
Ja mä en käsitä edelleenkään, mitä pahaa joissain HM-kuteissa on? Siinähän ne ajaa tarkoituksensa kuin muutkin...
t: 30+ ja AKATEEMINEN
Pukeudut ihan rennon kivasti. Mua naurattaa merkkileveily...leikkipuistossa mamma, jolla ain guessia, hilfigeriä (ja se hilfiger lukee kissankorkuisin kirjaimin...), Laurenia jne jne....Vaikuttaa, että olet varmaan aika sievä ja et tarvitse brandileveilyjä itseluottamuksen kohotukseen. Jatka samaa rataa;)
Itse pukeudun saman tyylisesti, vaikka ikää on enemmän. Mulle on ihan sama, mitä muut mun tyylistä (tai tyylittömyydestä) ajattelee.
minkä _merkkisiä_ vaattet ovat, vaan nimenomaan tyylistä ("ihanan nuorekas, musta puhutaan"), ja se on tyystiin hukassa!
Joo, eli mielestäni lapset on puettu samalla "laatutasolla" kuin itsenikin, siksi viittaus lassieen jne...eli itseä hieman huvittaa nuo Reimatec-kersat, jotka on vimpan päälle puettu kalliisiin vermeisiin ja joiden mamma kuitenkin itse näyttää tosi riutuneelta kulahtaneissa henkkamaukoissaan. Ihan kuin eri paria monissa perheissä, ootteko huomanneet samaa?
Ja hiuksistani: on leveitä lämpimän ruskeita raitoja ja sitten sitä blondia tietty valtaosa:-) Saa tosi nätin tukan jos jaksaa laittaa esim lämpörullilla volyymia. Mutta kotioloissa pitkin päätä menevä ohut heviletti - ei niin kaunis. Mutta kauniimpi kuin joku lyhyt malli laittamattomana "kirjastonhoitaja-lookina"; sileäksi kun kampaa ja on puhdas, niin ihan ok.
Mutta siis tyylittömäksi mua on nyt moitittu, mikä tarkalleen ottaen oli mielestänne kokonaisuudessa tyylitöntä??? Musta maastotakki + iso pipo sopii esim. hyvin tyylillisesti yhteen. Samoin noi farkut ja musta neule. Ei mitään kovin mielikuvitusrikasta kylläkään. Toki jos mietin pukeutumistani, olen persoonallisempi. Mutta tuo oli se "pihalook" tai normaali casual-kaupunkilook.
Pikkujouluun pistän: puhvihihainen petrolin värinen neule (h&M), helmet, pikkifarkut (Huomaa ONLY-laatu, hinta yli 80 egee!!!), nahanväriset tosi korkeat kiilasaappaat, ehkä hartiahuivi musta + ulkotakilla e niin väliä kun jää narikkaan.
Joo ja naamavärkki ihan ok, mitä nyt posket vähän alkaa roikkua. Ei silmäryppyjä. perusnätti naama, isot silmät.
mun korviin kuulostaa aika teinimäisiltä, mutta vapaalla voi pukeutua kuten haluaa. Töihin en noissa vaatteissa menisi.
Luulen, että näytät hyvältä! Toivottavasti et ainakaan tädiltä, joka yrittää teinivaatteilla nuorentua. Ja kyllä lähes kaikilla yli kolmekymppisillä ne kilsat valitettavasti näkyy naamassa, kun läheltä kattoo. Oli ne vaatteet mitkä tahansa.
ostanut.... en käsitä kuinka lähes 4-kymppinen selittelee täällä tommosia juttuja...mun 10-v vois kirjoitella vastaavia juttuja jossain palstoilla.
t. 34 v. ja 2 lasta
p.s. toi pipo on kyllä huvittavin...mun 10 v. pitää varmaan samantyylistä
no millanen sen pipon sit pitää olla??? Joku strassein kirjailtu mohairkypärä vai?
ap
Mullakin on sellainen iso pipo ja ikää on lähemmäs 50.
halpisketjujen rätteihin.
Nuorekas taitaa olla vittuilua sinulle.