Minkä tyylinen miehesi on? Ja minkä tyylinen haluaisit hänen olevan?
Minun mies on 100% heavymies. Pitkä tukka ja mustat vaatteet AINA.
Joskus haluaisin että hän pukeutuisi juhlallisesti ja laittaisi vaikka kauluspaidan mutta ei.
Kommentit (25)
Toivoisin, että hän olisi ehkä hieman enemmän lapsen kanssa, jos aikaa olisi.
Mitä tulee ulkonäköön ei valittamista. Tavanomainen. Ei sillä ole mielestäni mitään tekemistä parisuhteeni kanssa: onko tarpeeksi rock vai ei. Mieluummin ei, ellei ole ISO ja hyvännäköinen rocktähti.
parta ja pitkä tukka, pukeutuu mustaan, kelpaa mulle mainiosti :)
Marketista ostettuja verkkareita ja merkittömiä collegepaitoja :)
panosta pukeutumiseen. Farkut on aina jalassa ja lippis/pipo päässä. Silloin kun lähdetään jonnekin pukeutuu kyllä siististi, mutta enemmän sais panostaa arkipukeutumiseenkin. Oon ostant sille vinot pinot vaatteita mutta kaapissa ne odottaa...
Varoitus helsinkiläiset! Jos näette kaupassa pitkän, hoikan, vaalean, sänkinaamaisen ehkä myös hieman likaisen miehen niin se on mun=)=)
Saisi käyttää farkkuja eikä aina sammareita.
Juhliin laittaa puvun päälle ja juhlakengät. Tukka on ihan lyhyt ja hän käyttää karmean hajuista partavettä. Haluaisin, että hänellä olisi korvakoru ja pitkät hiukset ja että hän pukeutuisi rock-henkisesti. Tykkäisin varmaan ap:n miehen tyylistä.
Nyt sellanen semi-rock. Muuten useimmiten tosi tyylikäs, mutta se hemmetin paiden housuihin työntäminen pilaa koko systeemin!
Kiinnostunut vaatteista ja näprää tukkaansa vartin aamulla.
Hyvä näin :)
vähän trendikkäämpiäkin vaatteita käyttää.
mutta joutuu päivisin piiloutumaan virkamiesrooliin. Mä tykkään enemmän siitä rockpuolesta.
Musta olisi kiva, kun mies jaksaisi panostaa enemmän kotipukeutumiseen. Eilen halusi lähteä kyläilemäänkin virttyneissä verkkareissa! Tosin oman äitinsä luo, mutta kuitenkin! Töissä on oikein tyylikäs ja skarppi.
Farkut ja kauluspaidat/trikoopaidat aika yleinen pukeutuminen. Ei tykkää väreistä, yleensä päällä on mustaa, harmaata, ruskeaa tai valkoista.
Iso parta, lyhyet hiukset (nykyisin), korvakoruja ja tatuointeja.
AINA kauluspaita ja farkut / suorat housut. Kerran sain sen ostamaan rennommat samettihousut ja ne kyllä näyttääkin sen päällä hyvältä! :) Mutta kulutettuja, hieman lököttäviä farkkuja se ei (vielä;) suostu käyttämään - ai vitsi ne näyttäis niin hyvältä kaulupuspaidan kanssa (kauluspaita pitäis vielä opettaa jättämään housujen päälle:).
Mutta oikeesti oon kyllä tosi tyytyväinen mieheni pukeutumiseen - en kestäis jos se aina hiihtäis jossain verkkareissa ja nahkatakissa - tyylikästä sen olla pitää!
Pukeutuu yleensä aina mustaan. Yhdet siniset farkut on, joita käyttää vain pakon edessä. Siistitty parta-look, korvis ja omaa mielipiteet, joille löytyy jämerät perustelut. Isänä aika tiukka.
Välillä olisi kiva nähdä jotain värikkäämpää yllä, mutta rakashan tuo meille kuiten on tuollaisenaan. Juu ja työssä pitää tieten asiaankuuluvasti suoria housuja, kauluspaitaa ja kravattia (mitä muuten inhoaa yli kaiken). :)
Farkut tai jotkut beiget tai ruskeat suorat puuvillahousut, kauluspaitoja, t- tai trikoopaitoja töissä. Korvakoru, kaulakoruja käyttää. Lyhyt aika normaali hiusmalli, joskus olen laittanut vaaleita raitoja hänelle. Minusta ihan kiva tyyli. Ehkä voisi vähän trendikkäämpi olla joskus... Käyttää satunnaisesti partavettä, haluaisin että laittaisi vähän useammin, tykkään hyväntuoksuisista miehistä.
Kotona sitten tyyli vapaa, verkkarit ja reikäinen t-paita.
Jämähtänyt 80-luvulle. Omistaa kyllä joitain ihan kivojakin vaatteita. Voisi pukeutua vähän trendikkäämmin.
On vieläkin punkhenkinen, mutta nyt jo leikannut irokeesinsä pois, mutta vaatteissa vielä aate näkyy jonkin verran. Siisti ja rohkea.