Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

********** KULTAINEN 60-LUKU VIIKKOON 45 ***********

05.11.2007 |

Pino avattu, tervetuloa!

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälhän mie ;-)) Iso-T, aivan oikeassa olit, työt on vieneet mennessään .. Olin vapailla ke ja to, mutta taas kaksi iltaa, sunnuntain peruin, koska silloin on isin päivä, ja lauantainakin olisi oma ' 38v' juhla, mutta sitä ei kannata mitenkään juhlistaa, kun niitä numeroita tupsahtaa vain lisää ja lisää, loppua ei näy :-)) Pakko painaa pitkää päivää, joulukuun puolissavälin ä-loma loppuu, ja pakko kuitenkin maksaa samat laskut ym kuin aiemminkin. Mähän en kuitenkaan ' vakituisesti' lähde työskentelmään, mutta sellaista 3-4pvää viikko, ja tiinua muuten hoitelen.

Olin myös aivan shokissa täällä, kun Jokelan koulutapahtumista luin neitistä silloin keskiviikkona. On tämä maailma raadollinen, ja kurjista kurjempaa on se, ettei ketään ollut kiinnostunut tämän nuoren miehen psyykkeestä, vaikka hän kuulemma oli muuttunut tämän syksyn aikana. Ja pahaa tekee sekin, että koulukiusaaminen voi tehdä jotakin näinkin raadollista. Ei oikein tiedä ketä pitäisi syyttää tai vaatia vastuuseen ko. teosta. Hän oli myös internetissä kertoillut tulevasta, mutta ketään ei ottanut vakavasti näitä puheita :-// Ja nyt kahdeksan kuoli ... Kamalaa. On ottanut kyllä itselläkin aika koville tämä uutinen.

Jos haluatte siirtää treffejä vaikkapa ensi tammikuuhun tai helmikuuhun tmv niin yhdyn ajatukseen. Voisihan tuota 15.11 ihan hyvin harkita, mutta ... Niin sittenhän olisi jo uusia vauvojakin mukana.

Pietukin yhtenä kokonaisena :-)) Tsemppiä, että pulla nyt alkaisi tekemään pesäeroa pian. Vaikka onhan sekin aika surullista, kun on pakko siitä masukista luopua. Voi pietu, älä nyt vielä sano ei, jos vaikka pullalle vielä kaveri tulisi, onko ihan mahdoton ajatuksena ??

Ja voi wemppa, kurjaa, että jouduit oottelemaan Tiksissä noin kauan. Ja muutenkin kun mieli oli apea, ja kauhistunut kaikesta tapahtuneesta. Muistan kun viime marraskuussa menin työhön ja olin rautatieasemalla, ja siellä eräs holisti ' kuoli' silmieni eteen, välimatkaa oli vain n. 2metriä niin kyllä se järkytti, ja raskaana kun olin niin alkoi tulla supistuksia niitä missä vatsanahka kiristyi, oli vaikeaa kävellä työpaikalle, kun niin ahdisti, ja hengitys oli puudiksissa :-//

Ja Iso-T vielä heiluttelee ' imuria' noin kevyesti, hyvä hyvä .. Pian tikrunpentu sieltä tulla tupsahtaa ...

Senniina tervetuloa vain kesäkuussa piinailemaan ..

Tetii missä olet ??? Oletko palannut työelämään ??

Levinia käy nyt ihmeessä hyvä äityli moikkaamassa ..

Ja anii ...

Mineaa mitä sinne kuuluu ??

Meillä tiinu vetää nyt lonkkaa. Aamulla heräsi klo.6 ja olen nyt ruvennut antamaan velliä aamusella jos herää aikaisin ja neitikin onkin valmista pässinlihaa heti melkein vellin jälkeen ja nukkuu lisää noin kaksi tuntia. On ruvennut nukkumaan päivisinkin ihan mukavasti, muutamat päikkärit ottaa sellaista 1-2 tunnin mittaisia. Ei kunnolla ryömi, ja yhtään hampua ei suussa, mutta meno on kuitenkin kovaa .. jalat sätkii ja juttu luistaa :-))

Mä itse olen väsynnyt, mikä ihmeen syysväsy tänne on iskeytynyt(?) Naamakin on ihan sellaisen väsynnyt ja repsahtanut .. Kun muistelee miten hehkeä sitä olikaan viime vuonna tähän aikaan .. Kampaajalle ja kosmetologille pitäisi päästä .. Nyt täytyy kiiruhtaa, pian pitää mennä ..

Heit kaikille ja hyvää viikonloppua t. emmi ja tiinu

Vierailija
22/34 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kurkkaan josko pulla olisi jo tullut uunista ulos, mutta taitaa vielä jatkaa kypsymistä :)

Mulla on ihan huono omatunto, kun olen teidät rakkaat siskot " hyljännyt" :( Mutta tämä työelämään, ja kiireiseen sellaiseen, siirtyminen on verottanut mun voimia enemmän kuin kuvittelinkaan. Sain tänään tietää, että pesti jatkuu vuodenvaihteen jälkeenkin.. eivät kuulemma enää pärjää ilman mua :) Kyllähän se mieltä lämmittää ja rinta on rottingilla ;)

Mulla on ollut ihan oikeasti ikävä teitä, ja surettaa se kun en voi " syventyä" teidän viesteihinne kuten ennen. Olette kaikki ajatuksissani mukana, ihan oikeasti. On se jännä, että " virtuaalitystävät" voivat tulla niin lähelle ja liki, että heitä miettii siinä missä " muitakin" ystäviä.

Tämä työelämän pikkukenkiin siirtyminen kotiäidin hiekkalaatikkosaappaista on tosiaan ollut huima. Ja loppua ei näy, koska työt tosiaan jatkuu ensi vuonnakin, mahku on saada vakipaikka. Kuumeilu on väkisinkin jäänyt taka-alalle, harmi toisaalta, onni toisaalta. Yritän käydä kuulumisia lukemassa kun ehdin.. aika on tosi kortilla kotona ollessa...töissä en edes käy netissä.

Mutta nyt lopetan tämän paasaamisen, ja toivotan teille kaikille ihanaa isänpäiväviikonloppua!! Sää tosiaan voisi olla HIUKAN parempi!!

Pietulle tsemppiä pulla(pojan) puskemiseen ;)

ANI

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän minä luen säännöllisesti kultaisten kuulumiset, ettei ihan teistä vieraannu!

Oma palstatauko on ollut ihan oman mielen rauhoittamista ettei menisi hampaat irvessä yrittämiseksi.

Se on kyllä auttanutkin jonkinverran, mieli on ollut positiivisempi kaikinpuolin. Ja onhan tässä uutisiakin ;)

Kohta kuudennelle viikolle mennään, mutta edelleen hyvin varovaisin mielin tästä iloitaan. Silloin tällöin vaaleanpunaista paperiin vessakäynnillä jää, ettei voi oikein vielä tuuletella. On niin tuttua aikaisemmistakin raskauksista, että siksi toivonkipinä vielä onnistumisesta sinnittelee mielessä. Eipä voi muuta kuin toivoa parasta ja yrittää olla rauhallisin mielin.

Kellekään ei ole vielä asiasta kerrottu. Saas nähdä milloin uskalletaan...

Jos nyt niin hienosti kävisi, että tämä onnistuu, Heinäkuun alkupuolella olisi h-hetki.

Noin. Uskalsinpas teille sentään kertoa ;)

-minea-

Vierailija
24/34 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onnittelut Minealle!! Halauksia!!

Vierailija
25/34 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi paljon onnittelu halauksia minealle ja peukkuja että kaikki menee hyvin.

Sitten suoraan omaan napaan. Torstaina 8.11 klo 22.33 syntyi meille suloinen pulla-poika. Niinpä ani, olit ennustaja-eukko;)

Kaikki meni hyvin ja nopsaan. 20.15 mentiin sairaalaan olin 4 cm auki. Laittoivat käyrään ja melko heti puhkesi kalvot itsestään ja olinkin vartissa 7 cm auki. Siitä sitten lähdettiin saliin. Loppuavautuminen olikin sitten kivuliasta. Sainkin jokun puudutuspiikin " sinne itseensä" mutta nimeä en muista. Loppuponnistus tuli aika vauhdilla,josta seurauksena pieni repeämä. Ihana terhakka poika syntyi siis 2h 15 min sairaalaan tulon jälkeen. Istukan poisto menikin sitten käsi-irrotukseen kun ei irronnut itsestään mutta sekin saatiin hoidettua alle puolen tunnin ja hereillä olin koko eka yön,sen verran kierroksilla pää kävi. Eilinen päivä oltiin osatolla ja tänään päivällä päästiin tutustumaan koko perhe kotiin.

Olo on aivan mahtava ja vointi hyvä. Maitoa ei vielä heru mutta ostin parin päivän satsin maitoa sairaalasta. Mulla kestää ennen kuin maito lähtee nousemaan....

Niin ja ne mitat;3510 g ja 51 cm sekä pipo 36. Ja mikä parasta,aivan isin näköinen poika. Tytöt ovat tosi innoissaan eikä sylittäjää puutu. Kuinkahan kauan jaksavat olla kiinnostuneita...?

Nyt on pakko mennä tyttöjen kanssa pesuille ja iltakahvia on pakko saada.

Palajan paremmalla aikaa muistelemaan h-hetkeä.Mukavaa,yllätyksellistä isänpäivää kaikille ja ihanaa että olette olemassa. Eilenkin tuntui etten ilman teidän tukea saisi tästä onnesta nauttia....

-pietu ja pulla 2vrk

Vierailija
26/34 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan täällä hormonimyrskyinen itku tuli ilosta silmään Pietun ihanista uutisista!

Pojan puolesta minäkin olisin roponi laittanut likoon ;)

ONNEA koko perheelle!!!

-minea-

Vierailija
27/34 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa täällä ihania uutisia!!! Tuhannesti onnea Pietu ja pulla-poika, isi sai lahjoista parhaan! Poikaa muistan minäkin jo alussa ennustaneeni : ) Halauksia koko perheelle ja pienelle prinssille pusu poskelle!

Ja Minea; suloisia olivat sinunkin uutisesi! Nyt enkeleitä matkaan ja sydämen pohjasta harras toive että kaikki menee hyvin!

Oi että menee kylmät väreet ja vedet nousee silmiin..

Ihanaa isänpäivää kaikille!

walo

Vierailija
28/34 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi paljon onnea ja lykkyä MINEA!!!!!!!!!!!!!

sekä

onnittelut poikapallerosta PIETU ja Pullan koko perhe!!!!!!!!!!!

Vierailija
29/34 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on yleensä viikonloppuisin niin hiljaista, että ajattelin äskenkin, avaisiko konetta ja tulisko katsomaan kuulumisia. JA KYLLÄPÄ KANNATTI!!

Aivan ihania uutisia luettavana. Ensin Minean raskaus ja sitten Pietun poika. Ihan menee kylmät väreet koko ajan, ja on vaikeaa kun ei voi täällä kotona ääneen kiljua ja huutaa ja riemuita ja hyppiä onnesta teidän puolesta. ONNEA molemmille ihan superpaljon!!!

Mukavaa sunnuntaita kaikille.

wemppa 33+1

Vierailija
30/34 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania uutisisia täällä ekaks onnea PIETU JA KOKO PERHE prinssistä ja

jotenkin minusta tuntuikin koko ajan että Pulla-poika sieltä tulee samoin kun luulen Wempankin odottavan prinssiä prinsessoille seuraks !

Minealla oikein paljon Onnea plussasta ja enkeleitä vierellesi kulkemaan, uskotaan nyt että kaikki menee hyvin ja kesällä odotus palkitaan..

Emmi sen verran piti sulle sanoa että Levinia tulee muutaman viikon päästä kertomaan kuulumiset kun palautuu takaisin omaan rempattuun kotiinsa, joten kaikki on ok terkkuja ja malttia !!

Voi että mä en enään malta oottaa että tikrunpentu tulis..ja mitään oireita ei edes ole vaikka s-tkin on käytetty...moneen kertaan.,..

Mä olen nyt sekaisin näistä uutisista että huh huh ONNEA ONNEA !!

IsoTee+ tikrunpentu rv38+3

ps. Pietu aavistelitko yhtään että sieltä vois tulla prinssi?

Vierailija
31/34 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietu juuri äskenhän sinä tänne kirjoittelit vielä yhtenä kappaleena :-))

PALJON ONNEA hyvä ystävä, ja pienelle PULLA-pojalle halauksia silityksiä ja rutistuksia. Olen aivan sekaisin myös onnesta(ihanaa että saa luvan kanssa olla onnellinen muidenkin puolesta) Salaa toivoin poikaa, vaikka tyttö fiiliksissä mentiin .. Koittakeehan nauttia, ja antakaa pikku-hoitajien hoitaa :-)) Isille upea lahja !!!

Ja minea, sinulle myös mielettömästi onnea tähän odotukseen, lähetän vauvaliimaa, tarrasukkia kiloittain ja ' enkeleitä' yhteiselle matkallenne. Koita rentoutua, toivotaan, että kaikki menee hyvin !!! Haleja .. !!!

Kiitti Iso-T viestistä. Mä olen jo ollut huolissani Leviniasta vaikkakin tiesin, että he olivat evakossa, ja onhan hänkin suurperheen äiti, joten kait siinä vipinää ja vilskettä riittää.

Pietulle ja Pullalle ihania hetkiä, ja käyhän kertomassa miten synnytys meni. Nopealta ainakin kuullosti.

Kaikille terkkuja t. emmi kp24/25-28 ;-))

Vierailija
32/34 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannatti tulla, kun on syntynyt Pulla! Onnea Pietulle ja koko perheelle!

Vierailija
33/34 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nyt on jotain tapahtunut, kun niin oli niin paljon viestejä pinossa ja totta tosiaan olikin!

Onnea Pietu Pullaukon johdosta ja hienoa, että kaikki sujui hienosti ja ilmeisesti vointi on hyvä.

Minea, onnea ja toivon kovasti, että tämä pieni vihdoin pysyy kyydissä ensi kesään asti.

Olin tuntevinani liikkeitä perjantaina, mutta enpä tiedä oliko se kuitenkaan sitä kun kovin on aikaista.

Mukavaa isänpäivän iltaa kaikille!

Ankkis rv14+6

Vierailija
34/34 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin, että nyt on jotain Suurta ja Ihmeellistä tapahtunut, kun oli näin paljon viestejä meidän ketjussamme... Ja oikeassa olin!

Todella hienoa kuulla, että kaikki oli mennyt hyvin! Sai miehesi kyllä kaikkien aikojen isänpäivälahjan! Tulethan sitten myöh kertomaan tarkemmin synnytyksestä. Nopeasti tuntui menneen.

Onnittelut tietenkin myös Minealle! Toivotaan ja uskotaan, että kaikki menee hyvin loppuun asti!

Huh huh... ei paljon tule mitään muuta nyt mieleen, mitä piti kommentoida. =)

Ankkikselle on pitänyt sanoa jo pidemmän aikaa, kun kyselit joskus aikaisemmin siitä istukkabiopsiasta. Kävin siinä ihan oman mielenrauhan takia, ei siis mitään hälyttävää ilmennyt missään ultrissa tms. Ja tiedetään siis jo, että poika on tännekin tulossa! =) En malttaisi enää odottaa... ne on nää vikat viikot kun on NIIN pitkiä... toisaalta niin on ne ekatkin...

Wemppa - onko suhun jo iskenyt kärsimättömyys, että haluaisi vauvan syliin eikä jaksaisi enää kantaa tätä pötsiä? Minuun todellakin on. =/

Iso-Tikrunkaan ei enää tarvitse pitkään odotella... Tsemppiä vikoihin viikkoihin - päiviin?

ON: Ihme voimattomuus iskee säännöllisesti, pitää istua alas, ettei pyörry. Mistähän on merkki? Toivottavasti ei mitään vakavaa... Seuraava neuvola ens viikolla. Poitsun liikkeet muuttuneet, sellaista muljahtelua ja tömäköitä potkuja. Enää 5 pv töitä! On sitä odotettukin, sitkeästi vaan oon loppuun saakka....

Minäkin kyllä mielellään tulen tapaamaan teitä, tosin ensi viikolla olen vielä töissä, joten en pääse. Jos siis tapaaminen siirtyy ensi vuoden alkuun, niin siihen ilmoittaudun mukaan!

Voimia marraskuun pimeyteen & ehkä sitä jouluakin voisi pikkuhiljaa alkaa odottaa oikein kunnolla...

Peltis 34+2