Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

********** KULTAINEN 60-LUKU VIIKKOON 45 ***********

05.11.2007 |

Pino avattu, tervetuloa!

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoittelut Anqeligille ja Walolle.

Walo, mulla lyheni viime syksynä kierto 22 päivään eikä siinä tosiaan paljon ehtinyt piinailla. Mä varasinkin sitten aika pian ajan Väestöliitosta ja kävin sitä ennen gynellä, jolta sain teroja loppukierron pidentämiseksi.

Anqelig, eikö endoa voi myös poistaa leikkauksella, kurjaahan se on kipujen kanssa elää.

Jännää, onkohan Pullan tai Tikrunpennun aika jo tällä viikolla?

Vierailija
2/34 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin puolestani pahoittelut Walolle ja Anqeliguelle tätin paholaisesta.

Muuta neuvoa en osaa sanoa kun että jos vaan jotenkin sais ajatuksen pois siitä yrittämisestä niin vois tärpätä..nm kokemusta on !!

Vaikeaa se kieltämättä on mutta mulla ainakin tärpännyt silloin kun ite olen sitä vähiten odottanut !!

Neuvolassa olin äsken ja kaikki ok, paistsi että ehkä tikrunpentu on taas kääntynyt väärinpäin mutta sehän ei ole uutta ja ens viikollahan on kontrolli taas äippäpolilla joten nou hätä en jaksa asiaa miettiä.. sen vaan terkka sanoi että ei kannata sitten jäädä ihmettelemään kotiin jos alkaa tuntua että synnytys käynnistyy vaan mennä heti näytille sairaalaan kun on epävarma tuo asento ja synnytystapa mutta enpä jaksa usko että ihan heti mitään alkaa tapahtua !

Tosin mä olen jo ihan kypsä tähän olotilaan ja metrinen otsikolla on jokapäiväinen vieras että sen puolesta vois jotain ihan oikeasti alkaa tapahtua !!

Mitens meidän Pietu vieläkö olet kotosalla ??

Wemppa huhuu mitä kuuluu?? Onks meillä ens viikolla treffit ??

Mitä päivää me suunniteltiin mulla on 13.11 neuvola klo 13 ja 14.11 äippäpoli klo 10 että muuten ei pitäis olla ohjelmaa...

Mutta nyt taidan mennä päikkäreille,,,tai siis pötköttää ja lukee kirjaa mutta unihan siinä takuulla taas tulee..

Mukavaa viikkoa kaikille !!

IsoTee+ tikrunpentu 37+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin viime viikolla sukuloimassa pojan kanssa, ei siis vielä lomalla. Kaksi viikkoa vielä odotettava että pääsee lämpimään.

Emmi kyselit niistä matkarattaista, ostin peg perego pliko p3 rattaat, tuntuivat laadukkaimmilta, oli kyllä vähän kallimmatkin. Jotenkin kaikki nuo matkarattaat on niin muovisen ja hataran oloisia, nämä tuntuivat kuitenkin jämäköiltä, helpot kasata, pulloteline, menee makuasentoon jne. Ja se kuomusysteemi on siinä tosi hyvä kun saa käännettyä eteen pitkälle suojaksi, varsinkin kun avaa takaa vetskarin. Ihmettelen miksi nuo matkikset on kaikki tehty niin heppoisen oloisiksi kun vertaa vaikka vaunuihin, kyllä meillä ainakin niille tulee varmasti yhtä paljon käyttöä kuin vaunuille ellei enemmänkin. Meillä vaunutkin on varmasti pitkässä käytössä kun on yhdistelmät pehmeällä kantokassilla.

Pitkään haeskelin käytettyjäkin netin kautta (vaunut ostin käytettynä ja hyvin on pelanneet), mutta kun kaupassa nuo uudetkin oli niin kinttanoita, niin en uskaltanut sitten alkaa käytettyja ostamaan kun tiedän että ne tulee olemaan ihan kiitettävästi käytössä. Ihan vähän käytetyt ehkä olisin voinut samanlaiset ostaa.

Meillä mennään edelleen täysimetyksellä, tänään tosin maistatin eka kerran perunaa. Tai no perunavelliähän tuo oli ennemminkin, tuli niin löysää kun humpsahti maitoa reilusti. Täytyy huomenna tehdä vähän paksumpi mössö. Mutta ihan hyvinhän tuo upposi, poika aukaisi suun nätisti lusikalle ja ihan nätisti maisteli ja nielaisi. Annoin sitten kaksi pikkulusikallista kun oli niin juoksevaa.Nyt odotellaan sitten alkaako pauke ja rutina...

Treffit, alustavasti sopii meillekin 15.11. jumbossa.

Lueskelin tuossa tuota viime viikon pinoa mutta en nyt ehdi oikein pidempiä kommentoimaan, heppu nukahti juuri syömisen jälkeen ja täytyy yrittää saada keittiö siistiksi kun kattilat ja pumput lojuu pitkin ja poikin.

Isotikrulle toivotaan että vauva kääntyy taas oikein päin ja että pysyykin niin. Meillähän heiteltiin tosiaan sitä kuperkeikkaa useaan otteeseen ja käännös tehtiin kaksi kertaa. Se oli ihan kakunpala meillä se käännös, vaikka sitten kolmatta kertaa en enää antanut kääntää, vaan mentiin sitten sektioon.

Kovasti odotellaan uusia kultaisia vauvoja, saas nähdä kuka ehtii ensin.

Ai niin ja angeliquelle erityispahoittelut tädistä. Toivottavasti on jo parempi mieli ja jaksat taas kohti uutta yritysta. Valitettavasti en voi vinkkejä antaa, kaikki kun kokeiltiin greippimehuista, b-vitamiinista ja foolihaposta piinispunkkuihin (nämä siis luomuhommissa) ja koeputkihedelmöitys oli sitten lopulta meidän ¿lääke¿.

Vierailija
4/34 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pikana treffivastaus, jotta kaikki halukkaat voivat mahdollisimman ajoissa suunnitella menojaan. Eli mä olen tulossa työpaikalleni 15.11. ja silloin aamupäivällä voisi Jumbossa tavata. Kun eikös Emmikin pääse siinä 10 paikkeilla...? Tuo oli siis se päivä jota suunniteltiin, jos vaan teitille muille se käy.

Tuo on tietty töissäoleville mahdoton juttu, mutta itse en kyllä iltaisin pääse/jaksa lähteä.

Jokohan Pietu on tositoimissa... Ja kohta kyllä Isotikrukin varmaan, voi kun se pikkutikru olisi oikeinpäin. Jänniä aikoja eletään...

Mutta nyt on pakko päästä lepäilemään.

wemppa 32+2

Vierailija
5/34 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehyenä ja yhtenä onneksi vielä ollaan,ei ole kiirettä...Nautin tästä ihan satasella...

Angeliq ja walo pahoittelut teille. Voi kun olisi konstit teille kertoa mutta ei ole muuta kuin jaksua yrittää kierrosta seuraavaan ja uskoa että kyllä se vielä tärppi tulee. Ovistikut ovat epäsäännöllisiin kiertoihin niin kuin minulla ihan ykköset. Toisaalta niistä voi tulla paineita,ainakin miehille. Minä itse tikuttelin mieheltä salaa jolloin paineet oli vain minun puolella. En tiedä oliko niistä muuta apua kuin ajoitus ja pääkopalle varmistus että ovulointia mahdollisesti tapahtuu.

Voi jukra kun olen taas vihreä kateudesta teidän tapaamisesta. Jospa joskus olisi mahdollista niihin päästä mukaan. Toivossa on hyvä elää...

Isotikru,kyllä se tikrunpentu vielä ympäri ehtii menemään kun h-hetki on käsillä. Huomaatko sinä kun siellä sellaisia voltteja heitellään? Jokos sulle on selvinnyt kumpi siellä volttia heittää?

Sonjaemma lähtee sitten etelän lämpöön. Pääsiskö laukkuun mukaan.... Ihana kun ette ajattele että vauvan vuoksi ei voi lähteä. Minua ahdistaa kun veli soitti ja sanoi että nyt te ette sitten talven lomien aikaan mökille pääse ja hiihtelemään kun tulee vauva. Kyllä meillä on aikomus mennä ihan niinkuin viime vuonnakin. Onhan niitä rinkkoja keksitty ja mökki lämpiää vauvalle niin kuin muillekin. Omasta halusta se lähteminen on kiinni.

Kuinkas wempan raskaus etenee? Onko muuta kuin väsymystä?

Mulla ei niinkään väsytä tai ainakaan niin paljon että tarvii nukkua päivällä tai sitten en vain ole ehtinytkään kun olen ollut lapsille taksikuskina kodin ja koulun välillä. Olo on muutenkin ihan ok. Napakoita supistuksia on päivän mittaan useita mutta ne tulevat niin harvakseltaan. Toisaalta hyvä että niitä on,eikös ne tee hyvää tuonne alaosastolle?? Masu on nytkin aika pinkeä joten tuolla ei kyllä voltteja mahduta heittämään. Aamulla kävin neuvolassa mutta ei sielläkään mitään uutta. Pulla voi tulla koska vain kun supistukset muuttuvat säännöllisiksi. Uusi aika taas viikon päästä. Terkka kyllä epäili näinkö tulen mutta sen näkee sitten..

Nyt iltalenkille,masu on ruokaa ja pullaa turvollaan....

-pietu ja pulla 38+6/39+5

Vierailija
6/34 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle iski äsken joku kamala energiapuuska ja touhuan täällä kun viimeistä päivää...ihan uutta mitä lie ilmassa :-)

Aamusta vein pimut skoleen ja kävin kaupassa ja Vaasan leipomon myymälässä täydentämässä leipävarastoa pakkaseen..

Illalla teki tikrunpentu taas sellasia kivuliaita muljauksia että oletan kääntyneen taas oikeinpäin mutta who know´s ja sitten olikin muutama tunti tukalaa oloa ekaa kertaa oikein kunnon suppareiden kanssa..mietinkin että tuleeko yöllä lähtö sairaalalle mutta pas..t ne loppu ja akka kuorsasi tyytyväisenä ..

Nyt hyödyntämään tätä energiaa...

Isotikru+tikrunpentu rv 37+5

Vierailija
7/34 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietu kyseli miten raskaus etenee? Kiitos ihan hyvin. Vaivojakaan ei tällä hetkellä ole kuin väsymys ja silloin tällöin närästys. Supistuksetkin ovat kaikonneet. Tietenkin olo on aika " iso" ja moni asia on vaikeampaa kuin muistinkaan. Ja mulle ihan uusi asia, talvikenkien jalkaan laittaminen... tulee ihan mummomainen olo, kun pitää istuvilteen vetää ne kengät jalkaan. Olen aina ollut loppuvaiheessa kesäaikaan ja on riittänyt kun on sujauttanut sandaalit jalkaan.

Isotikuru: Lähetä tänne sitä virtaa edes pikkaisen. Mulla olisi paljon tekemistä, mutta tuntuu, etten mitää saa aikaiseksi. Sohva varmaan ratkee kohta liitoksistaan, kun käännän kylkeä pitkin päivää. No, totta puhuen kyllä mä paljon puuhailenkin, mutta kun olen yleensä jatkuvasti imurin kanssa liikenteessä tai muuten vain järjestelen paikkoja, niin nyt tää kotona oleminen tuntuu vaan laiskottelulta. Mutta saikullahan mä olenkin... lepo siis sallittua. Ja meinaat, että pikkupentu olisi mennyt oikein päin. Kovasti hän siellä voltteja heittää.

Sonjaemma: Alkoiko pauke ja rutina..?

Harmaa on päivä taas kerran. Onneksi eilen tuli ulkoiltua kunnolla, ei haittaa jos tänään jää vähemmälle. Miehen kanssa saatiin sitten eka riitakin aikaiseksi saikun aikana. Aika hyvin, kolme viikkoa kuitenkin ollaan oltu täällä molemmat. Ja ei tätä riidaksi voi sanoa, kun minä vaan olen hiljaa.... mutta kyllä harmittaa. Taas ihan älytön ja mitätön asia.

wemppa 32+3

Vierailija
8/34 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pois etusivulta. Vaan eipä mulla ole mitään erityisen ylentävää mielessä; räntää sataa ja nuha senkun jatkuu.

Wemppa, en yhtään ihmettele, että ennen pitkää kinaa tulee kun ootte molemmat kotona.

Onko muuten hemppa jo parantunut?

Ankkis rv14+2

Vierailija
9/34 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hiljaista on ollut pinossa viime aikoina. Enpä ole itsekään asialle juuri mitään tehnyt, tunnustan häpeillen.

Tässä sitä vaan kotona olla öllötetään. Joulu tulla jolkottaa, enkä ole tehnyt asialle mitään. Viime vuonna askartelin täysillä näihin aikoihin. Tulee bonjovi-ilmiö myös ajoittaisesta pahoinvoinnista, josta kärsin vuosi sitten;-) Tuo ilmiö on kaverin miehen versio dejavusta..

Ei tosiaan mitään sellaista uutta erityistä ilmoitettavaa. Kesäheinissä ekat jo piinailevat! Minä katselen sitten ensi vuonna imetyksen lopettamisen jälkeen, jaksaako niitä clomeja enää alkaa vetämään. Ei sitä tiiä, jos vaikka Emmin kanssa aloitetaan tositoimet kesäkuussa;-) Toki toivon, että Emmi plussaa jo aikaisemmin, jos mieli on sellainen. Kuten huomaatte, häilyn faktan ja fiktion rajamailla. Mieli tekee kolmatta, mutta mahous on karu totuus. Em. syystä en osaa vinkkejä Angeliqillekaan antaa.

Pitäisköhän yrittää ettiä sitä esittelypinoa tässä joutessaan.

Hei, mitäs Levinialle ja Hopelle kuuluu, huhuu?!

Vierailija
10/34 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään uutta auringon ( räntäsateen) alla ja mietinkin tässä päikkäreille menoa kun ei oikein ole eilisen inpiksen jälkeen mitään energiaa enään tallessa..

Lonkat puutuivat yöllä ja ovat nyttenkin niin pirun kipeät ja metrinen on taas tänään vierahani otsikolla keikkumassa...

vali vali...

Isotee+tikrunpentu 37+5

Vierailija
11/34 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankkis: hemppa oli viime neuvola kerralla noussut 120: een. Tänään oli taas neuvola, mutta ei otettu hemppaa. Muuten kaikki on. Vauva jossain ihmeasennossa, poikittain..? painoa ei ollut tullut kuin 50g/viikko.

Päikkärit kutsuu, illalla kyläilen YKISIN vanhan työkaverin luona. Ihanaa, saa juoruta kunnolla.

wemppa

P.S. Missä Emmi??

Vierailija
12/34 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutaksikeikka on heitetty ja kahvi on tippumassa.. sitten saan rauhassa lueskella ja nauttia aamupalasta..

Eilen piti kokeilla pelaamistakin josko olisi auttanut ja illalla saunoin ihan kamalissa löylissä mutta pyh ei tikrunpennulle mitään vaikutusta kummastakaan..muutamia suppareita joo mutta ei mainittavaa..

Nyt kun olen näin aikaisin hereillä ja suht pirteä niin ajattelin että jos vaikka taas siivoilisin hiukat että tulee sekin s.ssä käytettyä..

Ihan kamala juttu se kouluampuminen ja täällä saikin tytöille illan selittää miks jossain on näin käynyt..

Nyt kaffelle mutta palailen myöhemmin !

Mukavaa torstaita kaikille !!

Isotee kera pikkuteen ja rv 38 tänään !!

Vierailija
13/34 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isotikru: Vai ei pelitkään auta... meillä samoin sai selitellä tytöille eilistä tapahtumaa. Vaikeaa selittää, kun ei itsekään ymmärrä.

Itse kuulin asiasta kun olin siellä kaverillani kylässä. Olin aika shokissa. Onneksi olin reissussa junalla, en olisi ollut sopivassa mielentilassa auton rattiin. Jokela on aika lähellä meitä ja paikkakunnalla asuu tuttuja... Niin, sanoin " onneksi olin junalla" , vaikkei se oikeesti mikään hyvä juttu ollutkaan. Oli eka kerta kun matkustin junalla ja saattoi jäädä viimeiseksikin. Junaa odottelin puolitoista tuntia Tikkurilan asemalla kun tietokonevian takia junaliikenne oli pysähdyksissä. Just niin mun tuuria.

Mutta nyt olen onnellisesti kotona, enkä tänään lähde minnekään. Nautin vesisateesta sisätiloissa.

Ai niin, pientä paniikkia meillä, veljeni avokilla on ollut koko raskauden ajan supistuksia ja eilen oli taas sairaalassa. Pahalta näyttää... nyt vaan lepoa ja ensi viikolla taas sairaalaan. Viikkoja vasta 26. Voi kun pieni pysyisi masussa vielä ainakin muutaman viikon.

wemppa

Vierailija
14/34 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin ovat tytöt kyselleet eilisestä. Ollaan ihan sanattomia.....hiljaiseksi vetää....

Isotikru,minullakin kohta kaksi viikkoa olleet lonkat yöllä kipeät ja aamulla kun nousee sängystä niin vähän aikaa saa virutella jalkoja jotta kävely onnistaa. Taitaa liittyä tuohon laskeutumiseen,näin sanoi sukulaistäti joka on eläkkeellä oleva kätilö. Tiedä sitten.

Mulle ei juolahtaisi käyttää sitä parasta ässää enää;eilen kävelylenkillä jomotti tonne alapäähän niin karseesti ja supisteli että vähän luulin että yöllä olisi jotain jo saattanut tapahtua. Ei ollut vielä aika mutta monta tosi kovaa supistusta tuli. Mutta pesin eilen aamulla saunan ja pesuhuoneen sekä muutenkin perusteellisemman siivouksen koko taloon tein joten mukavaa kun tänään vielä on puhdasta. Tämän päivän olen pyhittänyt ihan vain oleiluun ja saatan käydä vielä kiertelemässä kaupoissa ennen kuin haen tytöt koulusta. Pitäisi joululahjoja haalia vielä kummilapsille mutta kun ei ole vielä toiveita ilmaantunut.... Omat ovat kyllä jo monta listaa ehtineet tekemään ja niille olen jo paketteja ostanutkin mutta muutama puuttuu vielä.

Aika hyvin sain tehtyä " rästihommat" jotka jätin äippälomalle. Vain kodinhoitohuoneen naulakkosysteemi on katsomatta ja uusi sänkypeitto ostamatta. Jospa vaikka niitä lähtisi etsimään ajankuluksi.

Kävely alkaa olemaan jo jonkinnäköistä vaappumista mutta olo on muuten ihan ok.

Nyt on lähdettävä liikenteeseen ettei mene päivä ihan netissä. palajan myöhemmin...

-pietu ja pulla 39+2/40+1

Vierailija
15/34 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu... missä te kaikki ootte??

wemppa

Vierailija
16/34 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan, arjen kiireen keskellä. Meille ei kuulu mitään ihmeellistä, vauva kasvaa ja kehittyy niin kuin vauvat yleensä. Kohta on puoli vuotta lapsella plakkarissa *hui tätä ajan kulua*.

Itseäni väsyttää, mutta hyvällä tavalla. Joten menen taas kohta maata :) Yöllä on hiukan hulinaa, joten sängyssä vietetty aika ei ole suoraan verrannollinen tämän mamman uniaikaan....

Vierailija
17/34 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinkerton: tuttu tunne, minäkin olen nyt saikulla viettänyt sängyssä tosi paljon aikaa - päivin ja öin. Ja silti on väsynyt olo. Viime yö tosin oli meillä rauhallinen.

Mukavaa alkavaa viikonloppua kultaisille!

P. S. Onko treffeille tulossa muita kuin minä, IsoT ja Sonjaemma? Jos ei, niin siirretäänkö myöhemmäksi, ensi vuoden puolelle jos silloin pääsisi enemmän porukkaa mukaan... Vaikka ei sen puoleen, voidaanhan me kolmistaan tavata uudelleenkin. Mitäs mieltä olette? Emmi? Oletko tulossa?

wemppa

Vierailija
18/34 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tännekään mitään ihmeellistä. Isänpäivälahjaa pitäisi tästä lähteä kohta metsästämään.

Kattellaan niitä treffejä ensi viikolla, jos ei ole porukkaa tulossa niin siirreltään joulun jälkeen, on sitten uusia vauvojakin esiteltävänä.

Kaikenlaista hankitaa pitää tässä tehdä ennen matkaa, aurinkohattua sun muuta.

Perunasta ei muuten mitään ihmeempiä tullut, en ainakaan huomannut rupsuja enemmän tai kakan muuttumista. Ei sitten maisteltu kun se yksi kerta kun on ollut aamupäivisin menoa ettei ole muka ehtinyt perunan keittoon. Täytyy jatkaa viikonloppuna perunan maistelua. Toisaalta kun matka on edessä niin jokatapauksessa ne varsinaiset maistelut ja syömiset voi aloittaa sitten loman jälkeen. Jospa ensi viikon 5 kk neuvolassa antavat luvan jatkaa vielä pelkällä imetyksellä sen reilun viikon verran (ja maitoa riittää vielä matkan jälkeenkin). Täytyy varautua kuitenkin reissuun myös ottamalla korvikejauhetta mukaan.

Vierailija
19/34 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Notkun koneella vaikka vaihtoehtoisina hommina pitäis olla siivous / kauppaan meno..nimittäin isäinpäivälahja+kakku on ostamatta..mä niin haluaisin että tikrunpentu tulisi sunnuntaihin mennessä niin siinä olisi isukille lahjaa kerrakseen kun se plussatesti silloin oli hälle 40-v lahja !! no odotellaan, merkkejä tuo ipana ei ole tulostaan antanut...

Mulle sopii kuinka vaan ens viikolla treffit tai sitten ens vuonna,,mutta ihmettelen myös missä on Emmi. oletko ihan kokonaan mennyt työelämään takaisin ??

Nyt otan itseäni niskasta kiinni ja alan imuroimaan...palailen myöhemmin ainakin lukemaan mitä muille kuuluu, ahkerasti nyt kaikki kertomaan kuulumisia !! ja huhuu Pietu oletko jo Pullaa hakemassa??

IsoTee+pikkuTee 38+1

Vierailija
20/34 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiirettä on pitänyt, lukemassa oon toki päivittäin ja useempaankin kertaan juttujanne käynyt, mutta oma panos on ollut turhan olematon!

Sataa vaan ja ruokiksella pitäis munkin lähteä miehelle jotain lahjaa katselemaan. Mäkin olin toivonut että lahjapulma ratkeaisi plussatestillä, mutta ei kun ei. No, onneksi meillä lapset hoitelevat ihanasti tuon lahjapuolen, mutta jollain tavalla haluaisin minäkin ukkokultaa muistaa. Ei kai se auta kuin lähteä katselemaan josko syntyis ahaa-elämyksiä.

Treffit tosiaan saavat taas kateudesta vihreäksi! Toivoa elättelen, että jos ensi vuoden puolella tulee tilaisuus, pääsisin itsekin mukaan.

Arki rullaa kiireisenä, päivistä loppuvat tunnit kesken. Muutama oli täällä jo ihan hyvässä mallissa jouluvalmisteluissakin! Oon itsekin muutaman lahjan saanut hankittua, mutta mulla tuottaa todellisia ongelmia tuo piilopaikkojen keksiminen! Tai siis kyllä mä piiloja keksin, mutta löytäminen onkin sitten eri juttu! Useammin kuin kerran oon kevätsiivouksen yhteydessä löytänyt liian hyvin kätkemiäni lahjoja vaatehuoneen ylähyllyiltä : ) Mutta jouluihminen olen henkeen ja vereen, rakastan kaikkea väkertämistä ja lasten myötä perinteiden säilyttäminenkin on noussut ihan uuteen kukoistukseen. Onneksi pidän kunnon lomapätkän joulun aikaan, niin ei tarvi kaikkea töiden jälkeen yrittää pusertaa.

Emmi tosiaan taitaa olla ihan hukkunut töihinsä..?

Mutta nyt siis tuonne sateeseen, viikonlopun odotusta kaikille!

walo