Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni on eronnut, kun uusperhe-kuvio ei ole toiminut?

Vierailija
01.11.2008 |

Miehen lapsi aiheuttaa ongelmia ja olenkin vakavasti harkinnut eroamista.

Onko teillä kokemuksia, eroja/onnistumisia vaikeasta tilanteesta?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kerroit, että häntä on tutkittu... otaksun, että hän on edelleen jonkin tahon tuen piirissä? Jos ei ole, niin sitten kipin kapin apua hakemaan. Kouluterveydenhuollon ja/tai kuraattorin ja/tai koulupsykologin kautta voisi lähteä etenemään.

Mutta ilmiselvästi myös parisuhteenne olisi tuen tarpeessa. Ja etenkin vanhemmuutenne. Eli tukea myös teille aikuisille. Ja myös perheen muut lapset tulee huomioida.

Minusta ongelmanne kuitenkin johtuu pitkälti lapsen isän, eli miehesi, asenneongelmasta. Liekö hänellä jopa joku kieroutunut tapa nähdä miehen ja naisen roolit perheessä... tulipahan vain mieleeni siitä, kun hänen mielestään tytöt kehittyvät aiemmin.

Miksikähän se lapsi äitiään oikeasti niin kamalasti vihaa? Kukahan olisi se ongelman varsinainen aiheuttaja ja ydin...

mutta apua täällä kaipasin tilaanteeseemme!

Ja se etteikö lapsella voisi olla 4-5 v. emotionaalisia ongelmia, niin miltä kuulostaa se, että lapsi silloin piirsi kuvia joissa paloittelee äitinsä? Ja siitä lähtien on ollut kova viha äitiään kohtaan, minullekin monesti sanonut ettei tykkää äitistään yhtään. Minä en ole yhtään katkera lapsen äidille, miksi olisin? Minua säälittää ja surettaa lapsi, mutta minun takki on tyhjä, kuinka auttaa lasta kun on omakin, jota tulee hoitaa tässä mukana. Enpä usko että täältä löytyy ketään, joka edes ymmärtäisi.

ap

Vierailija
22/22 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä on tutkittu jo 4-5 vuotiaana psykiatrilla ja nyt koulusta on kehoitettu tutkimuksiin, hänellä on ongelmia sosioemotionaalisella tasolla.

Hyvin vaikea ihminen, muille paitsi isälleen.

En viitsi sen enempää kertoa nyt...

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi