Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KESÄNUPPUJEN ma-ke

05.11.2007 |

Huomenta vaan kaikille.

Uutta putkeen kerta ei vielä tälle viikolle pinoa aloitettu. :)

Hirveä vatsakipu, ja turvotus. Eilen tein makaronilaatikkoa ja pojat, sitä sitten söin. Hirmu tarkasti tulee mietittyä maut aina jääkaapin oven äärellä ennen kuin voi ottaa ja syödä. :) ilmeisesti makaronilaatikko oli sopivan mietoa eikä haissut pahalle :)

Pahoinvointia esiintyy, juu. Iltapäivällä se alkaa ja iltaa kohden lisääntyy. Onneksi aamut saa olla rauhassa.

Kaamea väsytys ja alavatsaa vihloo muutenkin kuin tämän normimahakivun takia. jeejee jerrycotton pyörii päässä. No, kyllä se tuossa ekassa asiakaspalaverissa sitten haihtuu :D

- MansikaPirkko rv 6+4

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tepa75: miten kävi vuodon kanssa? Loppuiko itsestään ja menitkö lääkäriin? Toivottavasti siellä on kaikki hyvin!

minäx81: varmasti ärsyttää, että menivät siirtelemään laskettua aikaa, vaikka tapauksessasi sen pitäisi olla aika selvä! Loppupäässä tuo neljä päivää ei onneksi varmaan tunnu kovin suurelta, eihän se laskettu aika niin tarkka ole kuitenkaan :). Kannattaahan se kuitenkin pyytää tosiaan ultraamaan, jos vaivaa mieltä.

Hauskaa, että on muitakin, jotka ovat tässä vaiheessa hakemassa työpaikkaa. Minähän olen opiskelija, mutta kun näin todella kivan tuntuisen työpaikkailmoituksen vakituisesta osa-aikatyöstä, oli pakko hakea sitä raskaudesta huolimatta. Meinasitteko tosiaan sanoa raskaudesta vasta, jos tulette valituksi? Itse mietin, että sanoisin työhaastattelun lopuksi, vaikka se ehkä torpedoi kaikki mahdollisuudet työpaikkaan. Tuntuisi vain reilulta niin. Mutta en nyt sitten tiedä, koska silloin työpaikkaa ei kyllä varmasti tipu. Pitää miettiä sitten, jos haastatteluun saakka pääsee. Ehtisin kuitenkin olla puolisen vuotta töissä, sillä työ alkaisi varmaankin heti, kunhan valinnat tehdään.

Moni miettii tuon Tehyn työtaistelun vaikutusta np-ultraan, samoin minä. Onko kukaan muu menossa ultraan Kättärille? Minulle ei ole tullut sieltä vielä edes kutsua, vaikka neuvolasta laittoivat lähetteen ja siitä on jo yli kaksi viikkoa. Voi tietysti olla, että sielläkin odottavat, miten tilanne etenee. Nythän hallitus taisi vaatia, että asia selvitettäisiin oliko se nyt huomiseen mennessä vai miten, joten kunpa pääsisivät sopuun (ja me ultraan :)).

Moni on miettinyt ja kysellyt myös, milloin kerrotaan raskaudesta. Me olemme jo monille kertoneet, ja kerromme lähimmille sitä mukaa kuin näemme. Viimeksikin kerroin tuulimunasta vaikka kenelle mutta osalle vasta jälkikäteen, ja hankalampi oli minusta kertoa niille, jotka eivät edes tienneet meidän odottavan. Nyt läheiset tietävät siis ja iloitsevat kanssamme, ja ovat taas ihanasti varmasti tukena, jos jotain kurjaa sattuisikin.

Olo tuntuu täällä ehkä olevan kallistumassa parempaan suuntaan. Valtaisa unen määräkin on alkanut vaihtua unettomuuteen, mikä ei sekään tosin ole kovin mukavaa, jos samalla kuitenkin väsyttäisi. Yökkäyksiä tulee edelleen helposti mutta jatkuva pahanolontunne häviää ajoittain hetkeksi, jee! Kamalaa kyllä on, kun oman miehen deodorantti ja hajuvesi ällöttävät. Itse en myöskään voi kuvitella käyttäväni mitään voimakkaita hajusteita.

Tuntuu ihan hassulta, kun tavallaan ajattelen, että joulu on jo ihan kulman takana. Jouluna raskausviikkoja kuitenkin on jo aika paljon, niin että ainakin vuoden alussa saattaisi tuntea liikkeitäkin, jos kaikki menee hyvin. Onpa jännittävää ainakin tämä ensimmäisen odotus!

Tervetuloa joukkoon taas kaikille uusille, ja tsemppiä kaikille odotukseen ja huonovointisuuteen!

T:Niina 9+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla