Kauheita abortti videoita youtubessa. Miettikää vielä sitä aborttia.
Itseni piti reilu vuosi sitten tehdä vaikea päätös, abortti vai ei. Tulin raskaaksi toiselle miehelle jonka kanssa luulin ettei tulevaisuutta olisi. Petin siis miestäni ja meillä oli yhteisiä lapsia. Ajattelin heti että teen abortin ja salaan tämän mieheltäni, mutta miehellä ja minulla oli mennyt pitempään heikommin joten teinkin päätöksen että pidän lapsen ja eroan miehestäni. Kerroin miehelle odottavani lasta toiselle miehelle.
Eron jälkeenkin n. rv. 12 mietiskelin aborttia, tilanne oli kauhea ja olin aika hukassa. Pelkäsin jääväni yksi lapsien kanssa ja vielä vauva siihen tulossa. Joku sai minut kumminkin pitämään vauvan.
No nyt minulla tuhisee ihana pieni vauva pinnasängyssä ja kaikki asiat ovat hyvin. Olen jo vuoden seurustellut tämän miehen kanssa jonka kanssa vauva sai alkunsa. Olen onnellinen.
Tänään törmäsin youtubessa aborttivideoihin ja itkin koko illan. Miten edes pystyin miettimään että olisin tehnyt abortin. Minulla ei olisi tuota ihanaa vauvaa joka toi minulle suuren onnen, rakastan sitä niin mielettömästi että sattuu kuin myös kaikkia lapsiani.
Se tapa miten n. 12 viikkoinen sikiö tapetaan on karmea. Videossa kuvattiin sitä miten 12viikkoinen sikiö menee paniikkiin kun se tapetaan julmasti kohtuun. :( En ikinä olisi uskonut että jo sen ikäinen sikiö voi tuntea kärsiä noin paljon. Videossa siis näytettiin miten aborttia tehdään ja samalla kuvattiin ultralla sikiön reaktioita. RAAKAA, TODELLA RAAKAA. :((
Kommentit (26)
Sain sen tehtyä jo niin aikaisin kun vaadin. Yli 8 viikkoisen olisin pitänyt vaikka olisin joutunut siitä todella vaikeuksiin. Ja mahdollisesti olisin pilannut jo syntyneen lapseni elämän.
Minä ajattelin niin, että näistä syntyneistä pitää ensisijaisesti pitää huolta, kuten olen tehnyt. Ja hän voi tänä päivänä todella hyvin on fiksu ja sosiaalinen murkku.
T. se yh joka itki kauan, muttei ole katunut
Vierailija:
juu niimpä ei siitä yli pääse koskaan ja nyt meillä on kyllä jo toinenkin lapsi ja tuosta abortista aikaa reilu 2 vuotta. niin ja oli sillä miehellä yks syy siihen; oltiin juur sillon katteltu yhtä omakotitaloo joka sitten kyllä ostettiin ja mies sano sillon vaan ettei meillä olisi varaa taloon jos toinen lapsi tulisi... olis tarvinnu ottaa muksu, jatkaa raskautta ja muuttaa pois ja kattonu mitä mies siihen ois sanonu.. mutta nyt on turha enää jossitella...
Miten se määritellään lääketieteellisesti, mistä elämä alkaa? Oliko joltain viikoilta 19 - 20 vai 15?
Mihin saakka keskenmeno esim. on vain keskenmeno ja mistä lähtien vietetään hautajaisia?
oon siis se 13 viestin kirjottaja...
Eli imemällä/kaapimalla sikiö hajalle, elävä - potkiva vauva. ;(
Minusta pitäis keksiä joku rokote tai lääke joka pysäyttäisi sikiön sydämmen ennen sikiön poistoa, näin ollen sikiö ei siitä kärsisi.
juu niimpä ei siitä yli pääse koskaan ja nyt meillä on kyllä jo toinenkin lapsi ja tuosta abortista aikaa reilu 2 vuotta. niin ja oli sillä miehellä yks syy siihen; oltiin juur sillon katteltu yhtä omakotitaloo joka sitten kyllä ostettiin ja mies sano sillon vaan ettei meillä olisi varaa taloon jos toinen lapsi tulisi... olis tarvinnu ottaa muksu, jatkaa raskautta ja muuttaa pois ja kattonu mitä mies siihen ois sanonu.. mutta nyt on turha enää jossitella...