peppureikä ammottaa
Harrastetaan silloin tällöin peppuseksiä ja molemmat tykätään, mutta minua vähän ihmetyttää yksi juttu. Mulla jää peppereikä vähäksi aikaa ammolleen vähän kun haukottelis. Mies pitää sitä vaan seksikkäänä, mutta minua vähän nolostuttaa. Niin käy myös silloin jos olen jonkun aikaa peppu pystyssä ja polvet hartioissa. Oootteko muut huomanneet tällaista vai olenko ainoa? N 29
Kommentit (26)
Todella kateellinen sulle. Haluaisin että oma reikä jäisi myös ihanasti ammolleen, mutta ei millään. Vaikka oluttölkin saa mahtumaa sisälle, nii silti reikä vetää heti suppuun. Käsin levittämällä aukeaa vaa juuri ja juuri auki. Ei osaa rentoutua tarpeeksi tai sitten salaisuus on juuri tossa että toinen panee pitkään kun oot pylly pystyssä. Saispa tommossessa asennossa isomunasta niin että reikä jäis pyöreästi ammolleen tai edes jonkun dildolla/strapilla panemaan.
Naisilla tykkään jos persereiän saa ammolleen ja eerityisen kiihottavaa on jos sekä pillu että perse on ammollaan ja kuorrutettu kermalla. Siihen vielä lopuksi herkuttelemaa . Ai että...
Prolapsit, pissa ja kakka jutut EI kiinnosta.
Tuo avonaisuus on erittäin kiihottavan näköistä.
Jos peräsuoli haluaa välillä haukata happea ja tuulettaa ettei olisi liian tunkkaista ruskeiden pötköjen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ammottava peppureikä on erittäin kiihottavan näköinen ja sellaista on myös ihana päästä nuolemaan. Siitä näkee että osaa rentoutua peppupenetraatiossa. Ei kannata yhtään hävetä, varmasti useampi mies pitää avointa pyllyä kiihottavana kuin hassuna. Prolapse taas on kauheannäköinen. Myös hieman aukinainen peppureikä ennen sen rassausta on kiva, siitä näkee että nainen pn harrastanut kakkostouhuja ja oletettavasti pitää niistä.
M41
Avonaisessa tosiaan kiihottaa pyöritellä kieltä mutta siinä vaiheessa maku on vähän tympeä verrattuna alkutilanteen nuolemiseen. Suolesta leviää limaa siihen aukon suulle naidessa eikä se maistu kovin hyvälle. Jotenkin metallimainen maku
Tuohan on vain merkki siitä, että peppureiän autonominen sulkijalihas rentoutuu täysin. Tuo on myös merkki siitä, että nainen voi nauttia peppuseksistä todella paljon, koska juuri - sulkijalihas on rentona, niin päällimmäisenä tunteena on usein voimakas, kiihottava stimulaatio eikä epämukava tunne.
Nauttikaa ihmiset peppuseksistä ja ammottavista peppurei'istänne! Siinä ei ole mitään outoa, vaan se on jopa toivottavaa. Mitä helpommin se peppureikä rentoutuu, sitä suurempaa nautintoa sen "ronkkimisestakin" voi saada.
Ammottava peppureikä on erittäin kiihottavan näköinen ja sellaista on myös ihana päästä nuolemaan. Siitä näkee että osaa rentoutua peppupenetraatiossa. Ei kannata yhtään hävetä, varmasti useampi mies pitää avointa pyllyä kiihottavana kuin hassuna. Prolapse taas on kauheannäköinen. Myös hieman aukinainen peppureikä ennen sen rassausta on kiva, siitä näkee että nainen pn harrastanut kakkostouhuja ja oletettavasti pitää niistä.
M41