peppureikä ammottaa
Harrastetaan silloin tällöin peppuseksiä ja molemmat tykätään, mutta minua vähän ihmetyttää yksi juttu. Mulla jää peppereikä vähäksi aikaa ammolleen vähän kun haukottelis. Mies pitää sitä vaan seksikkäänä, mutta minua vähän nolostuttaa. Niin käy myös silloin jos olen jonkun aikaa peppu pystyssä ja polvet hartioissa. Oootteko muut huomanneet tällaista vai olenko ainoa? N 29
Kommentit (26)
Mulla on sama " vika" varsinkin jos on pitkään nautiskeltu. Ei se minua haittaa. Me ollaan niin pitkään oltu jo kimpassa ja mulla ihan turvallinen tunne kullan kanssa ettei se naura tai muuta.
vai olisitko lyhytnahkainen
jos avaat suun meneekö reikä kiinni perseestä ja toisin päin
mutta herää kysymys, että mistä te tiedätte, miltä peppureikänne näyttää milloinkin ja missäkin asennossa? Paneskeletteko vakituisesti peilin edessä, tiiraatteko näkymiä käsipeilin avulla eri asennoista vai mieskö on raportoinut?
Kyllä minä ainakin tiedän jos pyllynreikä jää auki. Se tuntuu tosiaan kuin haukottelis. Ei siinä mitään outoa ole.
Pohtii edellinen ihmettelijä, joka kyllä tykkää peppuseksistä(kin)
hei scully dumppaa se mulderi, sul on kato kosminen berberi duunaisin sun mustaa aukkoo selvinkin päin...
Itse pidän yleensä peppuseksin jälkeen anustappia ikään kuin "tulppana" ettei ihmiset esim. uimahallissa huomaa, että anus on avonainen.
Johanna Koivukylä kirjoitti:
Itse pidän yleensä peppuseksin jälkeen anustappia ikään kuin "tulppana" ettei ihmiset esim. uimahallissa huomaa, että anus on avonainen.
Älä välitä,minä en ainakaan tuijottele uimahallissa ihmisten anuksiin...
Avonaiseksi jäävä reikä kiihottaa erittäin paljon M35
Siksiko osalla porukkaa on aina suu auki. Pysyyhän se persereikä kiinni. Tuota en ollu tiennykkään. Suun kautta ei varmaan haise niin pahelle.
Monethan tykkää pistää tupakaksi hyvän session jälkeen, niin toihan käy samalla tuhkiksena. Siitähän se sanontakin tulee siitä kuuluisasta ”luukusta”.
Mara
Sairasta tonkia paska-aukkoa. Exit only.
Vierailija kirjoitti:
Avonaiseksi jäävä reikä kiihottaa erittäin paljon M35
Samaa mieltä. M37
Oikeasti ahdasmielisyys on sairasta, sinkin kahden täysi-ikäisen suhteessa.
no jää, mutta kun puristaa sen aukon umpeen niin kiinni pysyy. On siis käytön jälkeen rentona eli ammollaan..
Eikö voi supistaja lihaksilla vetää reiän kiinni?
On ainakin luhakset rentoutettu kunnolla kun jää auki
Ihanaa katsella camissa omaa anusta , kun vetää dildon ulos. Reikä ammottaa kutsuvasti auki. Sinne täytyy työntää heti dildo uudestaa
Ammottavaksi pantua peppureikää on ihana nuolla.
normaaliahan se on että jos siellä on liikkunut ueamman sentin paksuinen pitkähkö " pötkö" niin reikä jää hetkeksi hieman auki palautuakseen taas suppuun.