Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan muu ollut raskausaikana näin kohelo?

Vierailija
04.11.2007 |

Tehtiin ranskalaisia iltapalaks ja mies heitti mausteet päälle ja samalla tipautti yhden ranskalaisen hellalle

ja viskas sen takas pellille. Laitettiin ne viä uuniin sen jälkeen.

Näin onneks mihin päin peltiä se ranskalainen lensi. Muuten en tiä olisinko uskaltanu edes syödä niitä. Olen niin hysteerinen sen suhteen, että jos saisin jonkun listerian tai tiäs minkä pöpön eikät ota hellaa nyt taas oltu hinkattu joten kyllähän siinä jotain ruuanroiskettakin taatusti on.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi olen tässä odotuksessa osoittautunut näin hysteeriseksi. Välillä menee pitkiä aikoja ettei ole mitään, mutta sitten saatan funtsia jotain " ranskalainen tipahti hellalle - tapahtuiko jotain kamalaa" juttuja.

Vierailija
2/7 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee aina omat eväät joka paikkaan mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minulle nyt nauretaan eikä uskota, koska sitten varmaan voin ainakin unohtaa sen pellille tipahtaneen ranskiksen.

Vierailija
4/7 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti pääset puhuun asiasta jonkun kanssa tai voit puhua asiasta miehesi kanssa! helpottaa kummasti olo... kuulostaa vähän pakkoneuroosilta! toivotaan että menee ohi :) yritä nauttia raskaudesta, et ole mikään posliininukke joka ei kestä mitään!

Vierailija
5/7 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle jos tälläisestä mainitsisin niin voinet kuvitella, että reaktio olisi palstan reaktio potenssiin kymmenen. :)))

Olen aina ollut vähän neuroottinen, mutta en koskaan näin kuin tässä kolmannessa raskaudessa. Mutta kyllä tän kanssa pärjää ja on onneksi koko ajan vähentynyt. Nyt vauva alkanut meuhata masussa enemmän joten pelot hälventyneet.

Vierailija
6/7 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näin raskauden aikana joutunut käymään noita asioita läpi, odotan tosin vasta ensimmäistä! se oikeesti helpottaa kun pystyy sanomaan jollekin ja kun toi juttu tulee suusta ulos niin ymmärrät itsekin järjellä että olet aikas hupsu! oikeesti olet hermostunut varmasti jostain täysin muusta, mutta tuo ranskalainen on oikeastaan hyvä juttu olla ahdistunu koska siinä ei ole mitään todellisuus pohjaa... olet vaan hetkellisesti epävarma itsestäsi!

Ihana mies sulla :)

hyvää odotusta sulle!

Vierailija
7/7 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen jonkun vastaavan jutun keksinyt niin olen yrittänyt sanoa, että mietippäs nyt kaksi kertaa ja että mitä itse sanoisin jos joku tulisi ja kysyisi tätä minulta.

Kaksi ekaa odotusta tosiaan meni paremmin mutta toisaalta niiden aikana olen ollut töissä, joten tälläiseen hömppään ei ole ollut aikaa niin kuin nyt kotiäitinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän