Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahtavaa,puolet talosta jo suursiivottu jouluksi :).

Vierailija
04.11.2007 |

Miten muilla?

Tulee joulumieli,kun koti tuoksuu puhtaalle :).

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun joulu alkaa joulukorttien askartelulla ja etenee siitä siivoamiseen. Lahjat on kyllä jo suurimmaksi osaksi ostettu tai ainakin mietitty valmiiksi.

Vierailija
22/33 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoa kaapit vain jos aiot viettää niissä joulusi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte siivota. Eikä häslätä muutenkaan. Lahjat vaan pitää ostaa.

Vierailija
24/33 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä että otat sen heti että yritetään pilata sun joulumieli??

Mulle on sama vaikka jo juhannuksena leivot ne piparit-ei pidä niin ottaa itseensä jos kaikki ei tunne niinku sä

Vierailija
25/33 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mutta ihan tosissaan, mitä siitä jos joku ei jaksa siivota jouluksi... ei kaikki osaa iloita joulusta.

Minulle joulu on vuoden tärkein juhla ja pienten lasten ansiosta vietän sitä entistä suuremmalla innolla. Rakastan jouluvalmisteluja! Minusta on ihanaa pelkästään kulkea kaupassa ja ihailla niitä kaikkia kauniita koristeita... tulla sen jälkeen kotiin sohjosta ja kääriytyä sohvan nurkkaan glögilasin kanssa kun Vesa-Matti laulaa joululauluja. Mutta hei, mitä välii... en soita sitä levyä jos meille tulee kylään joku joulurajoitteinen

Vierailija
26/33 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martta-liitolla olikin joskus Joulun alla naseva mainoslause:

" Jos aiot viettää Joulusi kaapissa - siivoa se!! " :DDD

Vierailija
27/33 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Martta-liitolla olikin joskus Joulun alla naseva mainoslause:

" Jos aiot viettää Joulusi kaapissa - siivoa se!! " :DDD

Vierailija
28/33 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... vaikka jouluihminen olenkin!!!

Vierailija
29/33 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluaika alkaa 1. adventista, huipentuu aattoon ja sitä seuraavaan kahteen joulupäivään ja päättyy vasta Nuutin päivänä!

Joten kyllä tuon ajanjakson vuoksi kannattaa jo hösätä...

Mutta mitä siitä, jos sinä et hösää! Ei haittaa mua!

Vierailija
30/33 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jouluaika alkaa 1. adventista, huipentuu aattoon ja sitä seuraavaan kahteen joulupäivään ja päättyy vasta Nuutin päivänä!

Joten kyllä tuon ajanjakson vuoksi kannattaa jo hösätä...

Mutta mitä siitä, jos sinä et hösää! Ei haittaa mua!

Vierailija
31/33 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauppoihin aina vain aikaisemmin ja aikaisemmin. Viime perjantaina menin roin prismaan ja siellä oli joku joulu juttu tonttu pöydän toisella puolella jotain se myi siellä ja näin vain punaista kun näin sen ja sitten menin ostoksille niin eikö ollut jo joulukalenterit ja muut joulu karkit myynnissä. Kasku ei jo joulu kinkkua.

mulle joulun odotus alkaa ensimmäisen adventti sunnuntain jälkeen ennen sitä en edes halua ajatella koko asiaa. Jos sitä tulee tuutin täydeltä jokapaikasta melkein 2kk niin kyllä siihen kyllästyy. Hössöttäköön ihmiset omissa kodeissaan joulua vaikka juhannuksesta lähtien ihan sama mutta yleisillä paikoilla kaupoissa yms. joulu voisi tulla vähän myöhemmin eikä loka-marraskuun taitteessa.

Vierailija
32/33 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka joulu järjettömän stressin vallassa. Hänenkin mielestään kaikki kaapit ja laatikot pitäisi siivota juuri jouluksi. Itse en koe sitä tarpeelliseksi silloin, kun on paljon muutakin hommaa. Keittiön kaapit ovat ainoat, jotka haluan ennen juhla-aikaa käydä läpi ja tehdä puutelistan. Ehkä mä sitten kuitenkin olen aloittanut joulusiivouksen, kun pari viikkoa sitten puursin lastenhuoneen läpi; karsin leluja ja katsoin vaatevarastot kuntoon.

Olen silti jouluihminen, mutta kotoa saatu malli on sitkeässä, eli liian aikaisin ei saa aloittaa. Ikkunakyntteliköt haluan paikoilleen itsenäisyyspäiväksi, mutta miehen mielestä se on liian aikaista. Laittaa ne silti...

Vierailija
33/33 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tee varsinaista joulusiivousta, teen jouluksi normaalia tarkemmat viikkosiivouksen, eli 1-2 pv ennen aattoa, ja kaappeja siivoilen pitkin vuotta vähän kerrallaan samoin seiniä ja keväällä sitten kunnolla, keittiön kaapit pyyhin jouluksi, mutta pyyhin ne kyllä keväälläkin ja alkusyksystä. Meillä ollut aina siistiä jouluna, vaikka en katosta lattiaan pesekkään paikkoja. Mulla iskee tämä kamala siivousmania vasta varsinaisesti huhtikuussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä