Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Miksi tyydyt vain yhteen tai kahteen lapseen?

Vierailija
03.11.2007 |

Kun muoti-ilmiö tosiaan tuntuu olevan 3 tai enemmän.

Meillä 2 lasta ja enempää ei tule. Haluan, että lapseni saavat hyvät mahdollisuudet kouluttautumiseen ja että perheellämme on varaa matkustella, syödä ravintoloissa ja nauttia elämästä :)

Ainahan se vauvakuume välillä vaivaa, mutta nyt tuntuu hyvältä tämä ratkaisu eikä mieskään enempää lapsia halua.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosien lapsettomuushoitojen ja lukuisien keskenmenojen jälkeen

Vierailija
2/25 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteen näyttää jäävän : (

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alkaa ikäkin jo painamaan. Olisi kiva nauttia elämästä ja voisi omistautua lapsilleen heitä tukien. Ei mulla rahkeet riittäisi varmaan useammalle. Olen niin itsekäs ja haluan välillä omaa aikaakin.

Vierailija
4/25 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät raskaudu sormia napsauttamalla. Toiset osaavat arvostaa sitä mitä Luoja heille suo, toiset näköjään eivät.

Vierailija
5/25 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin kaksi lasta.

Esikonen tärppäsi heti ekalla yrityksellä. Toista lasta ei kuulunut millään.

Oli jo tyytynyt kohtalooni, että meillä on vain yksi lapsi, kun yks kaks huomasinkin monen vuoden jälkeen, että olen raskaana.

Nyt olen erittäin iloinen ja onnellinen kahden lapsen äiti, MUTTA meille ei enää mistään hinnasta tule kolmatta lasta. Koska molemmat raskaudet ovat olleet vaikeita.

Minulla ja miehelläni on ikää jo 40v.

Sekä kolmaskin lapsi syntyisi sektiolla ja siitä jäi niin ikävät muistot, sekä todella ikävät muistot synnyttäneiden osastolta, että ei kiitos enää ikinä.

Kiitin luojaa synnyttäneiden osastolla, että minulle tehtiin sektion yhteydessä sterilisaatio, sillä en todellakaan enää ikinä halunnut tai halua mennä sille osastolle, niin paskoja oli osa osaston hoitajista.

Olen erittäin tyytyväinen ja onnellinen sekä ennen kaikkea kiitollinen, etä minulla on kaksi tervettä lasta. " Tyydyn" heihin ilomielin.

Vierailija
6/25 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varaa tehdä enää yhtään lasta. Tämän esikoisen hinnaksi tuli sen verran monta tonnia. :(

Vierailija
7/25 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin tahtonut vielä kolmannen.

Mies alunperin toivoi vain yhtä lasta mutta taipui tekemään tälle sisaruksen. Kolmatta ei missään nimessä suostu edes harkitsemaan.

Vierailija
8/25 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lasta on nyt, haaveissa oli aikoinaan 3-4.

Vierailija
9/25 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan antaa myös lapsille paljon aikaa, niin että ollaan yhdessä porukalla, mutta myös kahden kesken. Ja tätä on aika vaikea järjestää arjen puristuksessa kahdelle lapsellekin.

Toisin sanoen joutuisin alentamaan omia äitiyden ja vanhemmuuden kriteereitäni, jos haluaisimme kolmannen lapsen.

Vierailija
10/25 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi lasta. Ikäeroa on nelisen vuotta koska tahdoin välissä nukkua esikoisen aiheuttamat univelat pois enkä tahtonut raskaana vaippoja vaihdella.

Olen niin mukavuudenhaluinen ja oman rauhan kaipuinen että tämä 2 lasta on kyllä maksimi.

Vierailija
11/25 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta jo liian vanha tekemään lisää lapsia. Todellinen syy on kuitenkin se, ettei mieheni halua. On vaikea hyväksyä sitä, ettei koskaan enää...

Vierailija
12/25 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka haluaisin. Tyytyminen kahteen.

Vierailija
13/25 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapset tulee adoption kautta ja yksi prosessi vie aikaa 2-5 vuotta ja maksaa aika lailla. Siihen päälle sitten vielä se että tarvitaan isompi asunto ym. jos saadaan enemmän kuin 2 lasta, niin sairaanhoitajan palkalla ei kyllä pysty välttämättä kahta useampaan. Paitsi ehkä tuon irtisanoutumisaallon jälkeen...;)

Vierailija
14/25 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolemen sektion heikentämä kohtu sanelee meilläkin tilanteen, seuraava raskaus olisi jo iso riski. Lisää lapsia olisin halunnut, mutta tähän on tyydyttävä ;(

Vierailija
15/25 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan kolme. Esikoinen oli poika ja kuopus tyttö. Mitä sitä enää kolmatta tekemään, kun ei ole vauvakuumetta tai edes mitään haluja saada vauva.

Vierailija
16/25 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn takaamaan hyvän elämän näille koululaisille, en halua heidän menettävän vaihtarivuosia tms. jonkun vauvan takia.

Vierailija
17/25 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kovinkaan varmaa ja vaikka itse selviäisi en halua enää samaa kuin kuopuksen kanssa eli stiä vauvatehoaikaa ja vaikka kaikki meni hvyin ja kuopus on terve, en halua riskiä.

Vierailija
18/25 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja riskiraskauden seuranta, sairaalassa olo, epävarmuus, ei sitä jaksa henkisesti. Jo kuopuksen odotuksen koin liian rankaksi eskoiselle kun oma mielialani oli mitä oli, enkä jaksanut mitään.

Vierailija
19/25 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-elämäntavoissani muoti-ilmiöitä

-olen ainoa lapsi ja tiedän miten mukavaa se on

-elämämme ei rakennu yksinomaan lapsen ja perhe-elämän varaan ts. haluamme myös esim. työuran ja harrastuksia

-taloudelliset syyt: haluamme elämäntasomme pysyvän hyvänä ja ettei lapsemme joudu kokemaan varmasti puutetta

-en ole valmis jäämään kolmeksi vuodeksi kotiin lapsen kanssa tai

käymään lävitse uudestaan ainakaan tässä elämänvaiheessa raskausaikaa+1 vuoden käytännössä pakollista kotona olemista

-raskausaikani oli miltei tavanomainen, mutta siinä mielessä rasittava, että jouduin huolehtimaan kunnostani tavanomaista enemmän tuona aikana ja synnytys käynnistettiin ts. en halua välttämättä kokea raskausaikaa uudelleen

Vierailija
20/25 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taloudellisestikin jo kallis!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän