Mitäs mieltä naisesta joka käyttää paljon vaaleanpunaista väriä pukeutumisessa ym?
Kommentit (9)
Minun naamani väriin ei sovi vaaleanpunainen, muuten käyttäisin kyllä.
mut siinä vaiheessa kun vaaleenpunainen alkaa olla harmahtavaa,väsynyttä naamaa tai punoittavaa,pulleaa naamaa vasten niin se kannattaisi jättää pois käytöstä
pukeutua ihan mihin halua. iästä ja kiloista riippumatta. Antakaa nyt toisten olla.
näköistä, jos sävy oikea ja tehostevärinä käytetty.
Semmonen sarjispossujen punainen ei sovi mielestäni kellekään, eikä lähes neonpunaisen pinkki, mutta kaunis sävy jos sopii ihoon ja muutenkin persoonaan, niin ihan ok. Meillä kans töissä pari 4-kymppistä " ikiteiniä" , joilla juuri tosi räikeää vaaleanpunaista sekä vaatteissa, hiuksissa sekä huulissa, se näyttää kyllä rehelisesti sanottuna hyvin lapselliselta, halvalta ja rumalta. :)
Mielestäni se on oikein kiva väri, etenkin harmaan kanssa yhdistettynä.
Mutta liika on tietty liikaa, enkä minäkään laittaisi päälleni esim. v-punaista talvitakkia. Enkä käytä vaalea huulipunaa, en ole blondi tms.
ja kaikista parhaiten sopii minulle joten käytän vaaleanpunaisia vaatteita, paskat se muille kuuluu, jos ei kestä katella niin katelkoon muualle=)
Oikeasti eivät kaikki vaatteeni ole vaaleanpunaisia, silloin kun kohdalle sattuu jotain kivaa vaaleanpunaista , saatan ostaa ja kehtaan pitää.
Ikää 32v.
mukavakin mun sisko on. vähän ehkä hienohelma
ja vähät välitän mitä muut ajattelee. Naurettavia tuollaiset, jotka ei uskalla tehdä mitään omaa vaan aina pitää ajatella mitä muut ajattelee.