Lue keskustelun säännöt.
Tehdääkö teillä tulevana isänpäivänä jotain erikoista?
03.11.2007 |
Suunnittelin laittavani jotain erikoisempaa ruokaa ja tietty kakkua miehelle ja lapsien kanssa askarrella kortin. Miehellä kun sattuu olemaan vapaapäivä isänpäivänä. Ja mitä mies tekee, kun kyselin että " jos laittaisin jotain..." " Se on kuule isänpäivä, hänhän saa tehdä mitä haluaa" . Lähtee siis harrastukseensa koko päiväksi. Alkoi jo naurattaa, vitsi kun mun mies on täys VITSI!!
Kommentit (3)
Unohti mies sen, joten minä unohdan isänpäivän
Ja miehen 30-vuotis synttärit voisin kanssa unohtaa, ne ovat tässä kuussa. Ei hän muistanut minunkaan synttäreitäni.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tosi kiva juttu, varsinki ku lapset pieniä.
Se on hänen toivomansa lahja, siis omaa aikaa=). Sunnuntaina sitten on lasten juhla, saavat antaa lahjansa ja syödään jotain hyvää. Jonkun kakun varmaan väsään.