Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö toi BB Kadi tajua, et noi toiset kuittailee jo koko ajan sen juomisesta?

Vierailija
02.11.2007 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota menoa löytää itsensä jostain ojasta...

Vierailija
2/13 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee ihan mun ystävä mieleen, joka on oikeesti alkkis. Ihan samat raivoomiset kun joku yrittää lopettaa juomisen ja kroppa menee ihan hervottomaks, ihan muutaman bissen jälkeen. Se on kaikista ihmeellisin juttu..

Ja mua ärsyttää eniten se , kun Kadi ei muka muista mitään seuraavana päivänä ja naureskelee vaan..Kyl meitsillä tulis ainakin morkkikset, jos aatellaan vaikka sitä after-ski ehtoota, kun se keräili siihen ulkotuleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se jo nähty, että hän ei pysty hallitsemaan alkoholinkäyttöään. En ole seurannut menoa kuin TV:n kautta, mutta siellä hänellä näyttää olevan koko ajan olutlasi kädessä.

Vierailija
4/13 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan hirveesi pöhöttynytkin. Sauli tuntui sotä jotenkin kovasti häpeävän.

Vierailija
5/13 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja valitettavasti tyhmyys on ennekin johtanut BB:n voittoon. :(

Vierailija
6/13 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kadi katsottuaan itseään nauhalta pois päästyään kokee jonkunlaisen herätyksen. minä ainakin hiukan miettisin käyttäytymistäni/alkoholin ottamista jos näkisin itseni tuollaisena kännissä. voi olla aika hyvä opetus;)

Vierailija
7/13 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kammottavaa, kertakaikkiaan.

Vierailija
8/13 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim maksa sanoo " poks" ,olen ymmärtänyt että hänelle on pitkään maistunut tuo alkoholi? ketä syytetään? suoraan sanoen ällötti toi sen koko ajan juominen! hän muistuttaa hirveesti meidän rapun muijaa joka on 40v ja täys juoppo;(

Vierailija
9/13 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Kadi voi syyttää ihan itseään. Tuskin mitään muuta kuvitteleekaan. Kukin tekee itse omat valintansa. Turhaa jeesustelua.

Vierailija
10/13 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy sanoa että pahaa teki kun nuori likka on vetänyt itsensä tohon kuntoon! oli sen näköinen että nyt täytyy juoda nopee juomat voi loppua. En yhtään ihmettele jos neiti ei elämässä ole paljon seurustellut!kuka nyt tollaista juoppoa katselis? muuta kuin joku alkkis!

Vierailija
11/13 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AA-klinikalle

Vierailija
12/13 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

irc sivuilla on paljon kuvia kadista, suurimmassa osassa on bileet käynnissä=/

sääliksi käy, nuori tyttö. faijaansahan se kadi syyttelikin, eli on ihan tietoinen ongelmastaan. mutta kyllä tekee pahaa katsoa=(

Vierailija
13/13 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kädet tutisi että lisää juomaa voi voi