Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~*Vantut marraskuulle*~*

01.11.2008 |

Marraskuu alkoi ihan varkain, miten tässä näin pääsi käymään? ;) Täällä jo aamulla tiputteli räntää, mutta eipä tartte vielä suksia lähteä kaivamaan... Mutta mukavaa talven odottelua kaikille!

-Amy ja Emmi 2v-

ps. Onnistuiskohan vanhan ketjun linkittäminen tällä kertaa... http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WAR_perhe&p_p_action=1&p_p…

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä D ja daddy kattoo olkkaris teletappeja, joten ehkä hetkeen saa istua rauhas koneellaki..

Meillä kans on yksi pieni totuudentorvi, joka ei tajua pimittää mitään keneltäkään. Kaikki omat kolttoset kertoo auliisti yms. Viime viikolla D kuuli vahingossa, kun puhuin kaverin aknssa ja heti seuraavana päivänä koko päiväkoti kuuli, että Korkeasaaren isi-kameli on kuollut. Pitää muistaa siis olla tarkkana mitä puhuu pienten korvien ollessa paikalla..

Meillä oli D'n isovanhemmat yökylässä ja tänään oltiin kaikki yhdessä Elma-messuilla. D oli ihan tohkeissaan kaikista eläimistä ja pääsi poniratsastukseen toisen kerran elämässään. Yllättävän reippaasti on molemmilla kerroilla mennyt ratsastamaan, kun yleensä vähän pelkää monia asioita. Luonaan jälkeen D meni taatan ja daddyn kans metsäosastoa kiertelemään ja mä vähän toivoin, että ois nukahtanut rattaisiin siellä. Toisin kuitenkin kävi.. Taata ja daddy oli nostellut D'n kaikkien koneiden kyytiin istumaan ja kun mä ja D'n mummi tultiin shoppailukierrokselta niin olivat katsomassa jotain musiikkiesitystä. Kotimatkalla D nukahti sit autoon, muttei suostunut jatkamaan unia enää kotona eli päivän päikkärisaldo oli joku 15 minuuttia..

Meillä D ehdotti, että ostetaan taatalle isänpäivälahjaksi leluauto :D.

Tosi kurjalta kuulosti Emmin korvat :(. Putkitus on varmasti hyvä idea..

D tekee asioita molemmilla käsillä, mut nyt vähitellen on oikea tullut "vahvemmaksi", siis useammin ottaa kynän tai lusikan oikeaan käteen kuin vasempaan.

Meillä lempileluja/leikkejä on duplot, muoviset leikkieläimet ja autot, värittäminen sekä lelukuvastojen lukeminen. Kirjat on nyt olleet out samoin kokkailut, mitkä oli aiemmin tosi suosittuja. D'n joululahjatoivelistakin on suht helppo tehdä, koska kaikki Cars elokuvan autoihin liittyvä on ihan ykköstä :D (itse elokuvaan D alkaa onneksi jo kyllästyä).

Jos menis sit kattoon vieläkö Teletapit pyörii olkkarissa..

Vierailija
22/77 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

heippa vaan kaikki,

Vein juuri Ellin Kesikselle ja pitäis tässä koittaa päästä opiskelumoodiin.. yksi nettitentti jäi rästiin viimeviikolta ja pari tehtävää pitää tänään palauttaa, joten hommaa on. Ekaks piti vaan kurkata oliko viikonloppuna tullut juttua...

Mukavasti oli ilmeisesti isänpäivää vietetty monessa kodissa.. Ihanat teidän lörpöt lapset jotka laulaa heti kaikki salaisuudet :)

Me oltiin kans askarreltu kortti ja leivottu pullaa kun meidän iskä vasta iltapäivällä tuli kotiin keikkareissulta.

Vähän harmittaa kun jäi noi Elma-messut väliin, monet olivat olleet ja kehuivat... no ehkä ens kerralla sit. Meidän viikonloppu meni kavereiden seurassa ja uimahallissa käyden yms muuta perus viikonloppumeininkiä :)

Ellin mieluisia leluja on kans duplot, kirjat, nuket ja sit varmaan kaikki "ei lelut" kuten kattilat, kulhot, kengät, vaatteet ja kotipuuhastelu (tiskaaminen, pyykkien roudaaminen, tiskikoneen tyhjentäminen...)

Just kaikki vedellä lutraaminen olis kauheen hauskaa ja omatoiminen tyttö tietenkin roudaa tuoleja tiskialtaan äärelle ja tiskais vaikka kuinka kauan-- ainoo huono puoli että siinä kastuu koko tyttö ja keittiö eikä varmaan tee parketille kovin hyvää.

Niin ja telkkarista haluis katsoa tomi traktoria aina jos jotain katsoo, muut ei meinaa taas kelvata.

Mäpäs käyn vielä odotuspuolen asiat kurkkimassa ja sit on kaikki tekosyyt käytetty ja pitä alkaa opiskelemaan ihan oikeasti.

Tuleekohan mammis kertomaan tänne jossain vaiheessa heidän vähän huonosti menneestä viikonlopusta? Toivotaan että Oona alkais voimaan paremmin!!!!

hyvää alkanutta viikkoa kaikille!

t.iiris ja ellis 1v9kk (+vappupallo 15+jotain)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin taas r-testi näyttää plussaa, joten pitäkäähän peukut pystyssä että tällä kertaa saataisiin se nyytti syliin :)

Niin ja Milolle sopii yllättäen VEHNÄ!! Sitä on syönyt nyt jo kaksi viikkoa onnellisena :) Voi sitä iloa kun saa syödä mannapuuroa ja paahtoleipää :D :D Ja ruoka maistuu!!

Hermione rv ? ja Milo 1v9kk

Vierailija
24/77 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille!

Toivottavasti kaikilla oli onnistunut isänpäiväviikonloppu! Tosiaan hauska lukea isommista lapsista, jotka mieluusti kertovat yllätykset heti kun mahdollista. Luulen, että meidän tyttösestä tulee myös jonkunmoinen "totuudentorvi" ja yllätykset paljastuu ennen aikojaan, kunhan puhumaan siis oppii kunnolla. =)

Me oltiin lauantaina Hämeenlinnassa siskonmiehen 30-v kahveilla. Oli tosi mukavaa, kun pitkästä aikaa oltiin samaan aikaan samassa paikassa vanhempien ja pikkusiskon kanssa. Tyttönen oli ihan tohkeissaan kun näki jälleen mummin ja tutan. Hyvin huomas, että kun edellisestä tapaamisesta oli vain viikko niin neiti muisti ja tunnisti isovanhemmat heti.

Eilinen isänpäivä oltiin kotosalla oman perheen kesken. Annettiin iskän nukkua vähän pidempään ja laitettiin tyttösen kanssa aamupalapöytä kauniiksi. Tyttönen antoi askartelemansa kortin iskälle ja nappasi sen hetimiten takaisin, hih. =) Oli kai tosi tyytyväinen tuotokseensa. Lahjan aukaisemisessa neiti myös auttoi isiä hymyssä suin. Päivällä kokkailin miehen toivomaa ruokaa ja oltiin vaan levollisesti kotona. Ihan niin kuin Iiris kirjoitti, niin multakin meni ihan ohi Elma-messut ja olin illalla tosi harmissani. Onneksi mies oli tyytyväinen päivään, totesi että joskus on ihan kiva olla vaan. =)

Huomenna meillä on aamusta tyttösen 1,5-v neuvola ja minun neuvolakäynti samaan syssyyn. Neiti saa influenssarokotteen samalla, MPR-rokotteen on jo saanut tutkimuksen yhteydessä. Saa nähdä miten kaikki sujuu kun neiti on ollut vähän vastustelevainen viime lääkärikäynneillä. No, jospa tuttu terkka saisi tutkia rauhassa...

Meillä ei vielä isojen tyttöjen sängyssä nukkuminen ole oikein onnistunut. Iltaisin tyttönen ei vaan kertakaikkiaan halua nukkua isossa sängyssä. Päikkäreille olen hänet sinne laittanut vaikka unet jääkin vähän lyhyemmiksi. Annetaan tyttösen rauhassa totutella uuteen sänkyyn.

Amylle tsemppiä Emmin putkitukseen! Toivottavasti neiti voi jo paremmin.

Lycka, älä soimaa itseäsi vaikka Höpiksen korvat olivatkin tosi kipeät. Me ollaan käyty pari kertaa myös lääkärissä niin, että korvissa paha tulehdus ja tullut mulle ihan yllätyksenä. Pääasia, että Höpis saa nyt kunnon lääkkeet ja korvat paranee.

Hermionelle tällekin puolelle tsempitykset, jotta pikkuinen pysyy matkassa. Ja tosi hienoa, että Milo pystyy syömään vehnää! Varmasti upeita makuelämyksiä pikkumiehelle. =)

Sitten pari kysymystä. Te, joiden lasten korvat on putkitettu, niin mimmoiset ohjeet olette saaneet korvien suojaamisesta pesujen yhteydessä? Pikkujätistä saamissamme ohjeissa oli, että suihkun/kylvyn yhteydessä ei tarvitse laittaa tulppia jollei lapsi sukeltele ja suihkuttele suoraan korviin vettä. Minä oon ottanut varman päälle ja laittanut kuitenkin kylvyn ajaksi tulpat, vaikka neiti karjuukin niitä laitettaessa. Jotenkin pelottaa ajatus, että korviin pääsisi vettä oman huolimattomuuden vuoksi.

Ja toinen asia mikä mietityttää, on tyttöselle ilmaantunut ihottuma. Toisessa polvitaipeessa on punaista ihottumaa ja samoin jonkin verran nivusissa. Onkohan kylmemmät ilmat kuivattaneet ihoa vai onko neidille tullut jokin allergia? Täytyy kysäistä terkalta huomenna mielipidettä myös. Tyttösellä kun on aina ollut tosi hyvä iho niin vähän ihmetyttää.

Nyt menen lukemaan päivän lehden ja miettimään mimmoisia joulukortteja tänä vuonna yrittäisi askarrella...

Mukavaa viikkoa kaikille!

T. iida-linnea, tyttönen 1v 6 kk (keskiviikkona) ja "klasu" 33+1

Vierailija
25/77 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa kirjoittelen tälle puolelle...

Aino sai keskiviikkona influenssarokotteen ja siitä saakka on meillä sairasteltu. Kuume laski vasta eilen, tosin tänä aamuna oli taas hieman normaalia korkeampi lämpö. Onko kukaan muu ottanut muksulle tuota rokotetta ja tuliko millaiset oireet? Ihmettelen itse vaan tuota lämpöilyn kestoa, tosin voihan se olla että sattui vaan nyt saamaan flunssapöpön samaan aikaan.

Isänpäivä meni meillä vähän väsyneissä merkeissä. Mulla oli tosi huono olo koko päivän, supisteli kipeästi ja takana oli huonosti nukuttu yö, kun Aino on flunssan takia nukkunut tosi levottomasti. Isi sai nukkua aamulla pitkään, ja vietiin sitten Ainon kanssa aamiainen sänkyyn. Sitten oleiltiinkin vain koko päivä kotosalla, tehtiin isin toiveesta omatekoisia hampurilaisia ja illalla piipahtivat appiukko ja hänen vaimonsa. En jaksanut edes leipoa, se ei ole mulle ominaista ollenkaan. :D

Ainolla on tuo samainen tapa möläytellä kaikkea, ja painaa nyt tosi helposti uusia sanoja mieleensä. Joskus ostan Ainolle jonkin pienen namin kaupassa käydessä ja sanon, ettei isille saa kertoa, ja totta kai Aino kertoo isille heti kun päästään kotio. :)

Leikeistä, pop on tällä hetkellä leikkikeittiö ja ruoanlaitto, palapelit, piirtäminen tusseilla ja maalailu sormiväreillä, duplot ja kaiken sorttinen peuhaaminen. Isukki näytti vähän aikaa Ainolle tietokoneelta Horton-animaatiota, ja sitä Aino kyselee nyt koko ajan että saisko katsoa. Olen vaan todennut, etten osaa laittaa sitä päälle...

Tosi hienoa, että Milo saa syödä vehnää. Milo saa paljon uusia makuja maisteltavaksi!

Toivottavasti Höpiksen flunssa pian helpottaa. Ja äiti unohtaa nyt sen huonon omantunnon, eihän sitä kaikkea voi tietää tai aavistaa - onneksi selvisi tässä vaiheessa asia.

Nyt alkaa olla oma aika lopuillaan, kohta heräilee pikkuneiti...

Mukavaa uutta viikkoa kaikille!

Karssuli, Aino 2v zzzz ja vauveli 33+4

Vierailija
26/77 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainolla onkin vauvarokko! Eilen nousi täplät, kuumeen jo laskettua ja muutenkin kaikki oireet täsmäävät. En tiennytkään että vauvarokko voi tulla vielä näinkin isolle lapselle.

Täällä alkaa kyllä todella seinät kaatua päälle, viimeksi oltiin Ainon kanssa ulkoilemassa keskiviikkona ja nyt on jo tiistai. Olen tietysti päässyt itsekseni ulos välillä mutta etenkin aamupäivisin raikas ilma tekisi hyvää.

No, täytyy mennä viihdyttämään lasta...

Karssuli

Vierailija
27/77 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karssulin Ainolle pikaista paranemista! Toivottavasti pääsette pian ulkoilemaan ja tekemään ns. normaaleja arkisia asioita. =)

Mulla ei sitten olekaan kertoa tyttösen uusia mittoja, koska terkkari oli sairaana. Oon edelleen tooosi ärsyyntynyt kun ensin kävelen kauheassa tuulessa ja sateessa tyttösen kanssa neuvolaan, eteisessä puhelin soi ja yksi th soittaa että ettehän ole vielä lähteneet kotoa kun teidän th on sairas.... Mulla on ollut vähän huono olo pari päivää, joten oikeastaan vaadin, että kun kerran paikalle raahauduttiin niin ainakin mun RR ja pissanäyte katsottaisiin ja tyttönen saisi influenssapiikin. Näin toimittiin ja huomenna soittelen milloin saadaan uudet ajat. Neitiä itketti pistettäessä, mutta rauhoittui tosi nopsaan ja väläytteli muutamat ihanat hymyt terkalle ennen kuin lähdimme kotiin. Toivotaan, että rokotteesta ei tule mitään sivuoireita.

Nyt tiskaamaan ja tekemään kotihommia.

T. iida-linnea, tyttönen päivää vaille 1v 6 kk ja "klasu" 33+2

Vierailija
28/77 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko nyt ehtisi pikaviestin kirjoittaa, vauva nukkuu ja Aleksi on isin kanssa ulkoilemassa, mummulaan ovat varmaan "eksyneet" kun ovat olleet jo niin kauan poissa.

Jos joku ei ole käynyt odotuspuolella kurkkimassa, niin kerrottakoon täälläkin että meille syntyi ihana poikavauva 3.11. rv 40+4. Mittoja pojalla oli 4060g ja 52,5cm. Tuli vähän yllätyksenä tuo koko, kun sf mitta on kulkenut alakäyrillä koko raskauden ajan, ja oletin vauvan olevan jotain Aleksin kokoluokkaa (Aleksin syntymämitathan oli 3680g ja 52cm.) Synnytys sujui tosi hyvin ja oli ohi vajaassa viidessä tunnissa. Laitan synnytyskertomusta o-puolelle kunhan saan aikaiseksi.

Aleksi on ollut aika mustasukkainen vauvasta, on heti repimässä kovin ottein vauvaa, yhtään ei voi päästää lähelle esim. imetyksen aikana :( Onko muilla tonskan saaneilla ollut vastaavaa mustasukkaisuutta esikoisen taholta, ja jos on ollut, onko mennyt miten äkkiä ohi?

Onneksi mies pystyy pitämään kolme viikkoa isyyslomaa, niin päästään vähän alkuun.

Vauva on ainakin tähän mennessä osoittautunut melko tyytyväiseksi tapaukseksi, viihtyy hetkittäin jopa itsekseen, tuota ihmettä kun ei Aleksin vauvavuotena juurikaan nähty. Mahavaivoja on alkanut olemaan, ne nyt olikin ihan odotettavissa. Suht hyvin on silti yöt menneet, ja kun Aleksi on herännyt aamulla aikaisin on isi noussut Aleksin kanssa ylös jotta äiti on saanut jäädä vauvan kanssa vielä nukkumaan. Ihan luksusta! Aleksi osaakin nykyään jo mennä suoraan isin luo komentamaan että peitto pois! ;) On ne vaan niin ihania nuo meidän pojat, oon ihan hirveän onnellinen molemmista! Nyt osaa jotenkin ihan eri lailla nauttia vauvasta kuin esikoisen aikaan, jotenkin osaa olla rennompi ja kaikki on muutenkin luontevampaa.

Synttärionnitteluja taas kaikille 2v täyttäneille lapsosille joita en ole muistanut onnitella! Ja pikaista paranemista kaikille sairasteleville.

Karssuli, Aleksillahan oli ilmeisesti vauvarokko tuossa pari kk sitten. Voi ihan hyvin kuulemma tulla vielä parivuotiaallekin.

Kukas se kyseli hampaiden puhkeamisesta. Aleksilla oli koko kalusto koossa kun käytiin hammashoitajalla 1v10kk iässä. Aleksi teki ekan hampaansa jo 3kk iässä ja sitten niitä tulikin tasaista vauhtia.

Aleksi sai myös Influenssarokotteen. Siitä tuli viikon kestävä pieni nuha, ei sen kummempaa. Viime syksynä ko rokote nosti korkean kuumeen.

Lyckakos se oli joka mietti Höpiksen pituuskasvua? Aleksikin on ollut aina pitkä poika, 1,5-vuotismitat oli 87cm ja 11,8kg.

Milolle sopii vehnä, tosi hieno juttu! Meilläkin sitä yhteen aikaa jouduttiin välttämään, mutta kun se alkoi sopia, toi se suuren lisän ruokavalioon. Pikkuhiljaa teilläkin aletaan varmasti päästä kohti normaalia ruokavaliota :)

LeikkiG: Aleksi tykkää paljon kirjoista ja tekee palapelejä, piirtäminen on myös yksi suosikeista, tosin samoin kuin Emmi myös Aleksi komentaa lähinnä äitiä piirtämään.. :) Dublot on in, ja etenkin eläimet jotka siihen kuuluu. Meillä on kotona navetta ja siellä poika olisi vaikka koko päivän jos vain saisi. Ulkoilu on muutenkin aina ollut suosiossa. Kotitöissä autellaan mielellään, pyykkihommat tehdään yhdessä äitin kanssa jne.

Queenille valtavasti voimia ja paljon halauksia täältäkin! Rankalta kuulostaa teidän arki, toivottavasti saat pian jotain apuja ettet ihan uuvu itse!

Vilkutuksia kaikille, nyt täytyy lähteä imetyspuuhiin!

Viipero, Aleksi 2v ja vauva 8vrk

Vierailija
29/77 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lycka, miten Höpis voi, joko yskä on helpottanut? Mä olen kuullut, että lusikallinen hunajaa helpottaa yskänkohtaukseen. Mutta en tiiä, miten oikeesti on. Sitten sinne Höpiksen huoneeseen vois laittaa vaikka eucalyptyksella terästettyä kuumaa vettä kattilaan illalla, niin ehkä auttais sekä kosteutena että se eucalyptus - niin meillä avoppi teki Emmin huoneelle. Mitä lääkäri muuten meinas niiden liimakorvien hoidoksi? Emmillä on siis putkitus puolentoista viikon päästä smaasta syystä.

Bejpille ja perheelle onnea odotukseen! Mites meinaat kärrisporukan pikkujouluista selvitä, vai meinaatko kertoa jo silloin muille?

Hermionellakin on lupaavia uutisia - toivon sydämestäni, että nyt pikkuinen jaksaa loppuun saakka! Ja Milokin on päässyt laajentamaan ruokavaliotaan - loistavaa!

Vai oli Aino saanut vauvarokon, tylsää! =S Mä olen lukenut jostain, että voi tulla kolmevuotiaaksi saakka, mutta jo tosi harvinainen tässä iässä.

Emmin influenssarokote lykkääntyy sinne putkituksen jälkeiseen päivään, kun ennen putkitusta ei saa rokottaa kolmeen viikkoon. Viimeksi ei muistaakseni tullut kummempia oireita, ja toivon todella ettei tälläkään kertaa. Olen ymmärtänyt, ettei rokotteesta sinällään voi tulla kipeäksi, mutta jos on ollut jo tulossa kipeäksi, rokote voi nopeuttaa ja ehkä pahentaa tautia.

Ihana kuulla, että Viiperon vauva on isoveikkaa rauhallisempi tapaus. oivottavasti pysyy sellaisena. Kyllä Aleksikin varmaan pian alkaa tottua pikkuveikkaan.

Osselle ihan hirmuisesti onnea! Ja voimia - toivottavasti voitte Rajun kanssa jo paremmin! (kurkin uutisia toisaalta...)

Jokohan mä muuten onnittelin Aleksia ja Ossen Typyä? Jos en, niin hurjasti onnea tuoreille 2-vuotiaille!!! =)

Ja sitten seuraa virallinen avautumisosuus: mulle on kuulkaa tullut ihan järkyttävä vauvakuume! =O Siis kyllähän mä olen aina halunnut ainakin kaks lasta, mutta kun mies ei ole ollut hirveen innokas toisesta ja kun Emmikin on pienen ikänsä ollut aikalainen tapaus, niin olen ajatellut, että ehkä sitten joskus, jos silloinkaan. Mutta nyt kun mies tuossa joku aika sitten väläytteli, että jospa sitten kuitenkin Emmille sisarus. Ja oli puhetta, että jospa pian saatais laajennus alulle talossa ym. Siihen mä miehelle muistutin, että kyllähän se tärppääminenkin ottaa aikansa, saati sitten odotus ja nukkuihan Emmikin melkein vuoden meisän huoneessa, joten ei sillä laajennuksellakaan niiin kiirettä olis. Ei mies siihen kummemmin kommentoinut, kunhan totesi, että mietitään. Ja nyt vielä tuntuu, että "ihan kaikki" tutut ja ystävät on joko raskaana tai saaneet just vauvan, niin kuume on ihan tapissa. Mulla on kaapissa yks levy pillereitä, enkä millään tahtois hakea lisää. Mutta en haluis kyllä painostaa miestäkään, ettei se turhaan ahdistu mun innosta. Kunpa se vaan äkkiä sais mietittyä ja toteis, että saapi tulla, jos olis tullakseen. Agh - tää on niin piinaavaa!!!

Mutta nyt etsimään luokalle joulujuhlanäytelmää... Mammisko vai I-L puhui joulukorteista? Niittenkin eteen tarttis varmaan tehdä pian jotain...

-Amy ja Emmi 2v-

Vierailija
30/77 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kyllä pinon, mutta nyt ei oikeesti jaksa kommenteerata..

Meillä on ollut aika rankka viikko. Ensin Oona oli pikkasen kuumeessa ja flunssainen. Yskä jäi ja meni SU neiti niin veteläksi ja jopa harmaaksi yskänsä kanssa, päädyttiin sitten loppujen lopuksi lastenklinikan kautta Jorviin pariksi yöksi seurantaan. Diagnoosina infektioastma. Oli aika parka pieni, mutta tosi reipas potilas. Aina kun otettiin verikoe tai sai maskilla lääkettä (2 vuorokauden ajan 2h välein) neiti tuumasi "KIIKOO" = kiitos hoitajille. ;) Suloinen kuin mikä. Eilen kotiuduttiin ja nyt sitten astmalääkitys päällä kotosallakin aika tiuhaan ekan vkon ajan. Hissukseen sit lopetellaan. Mutta voitte kuvitella että mamma on vähän väsy. Eihän siellä sairaalassa patjalla juuri nukuttu kun 2h välein heräsi antamaan lääkettä neidille. Onneksi huomenna lähdetään mummon ja papan kanssa kylpylään (Oonalta tosin taitaa jäädä uinnit väliin) rentoutumaan. Pääsen vähän uiskentelemaan ja muutamaan hoitoon lepuuttamaan mieltä ja kroppaa. Eli pientä palstahiljaisuutta siis taas edessä.

LYCKA - toivottavasti Höpis ois jo parantunut!? Meillä tosiaan Oona meni tosi huonoon kuntoon, ihan ilman kuumetta tms räkää. Yskästä kaikki johtui. Pikkujätistä tuumasivat että 1v sisällä jos 3 kertaa yskä menee "haukkuvaksi" ja on pientäkin hengitysvaikeutta (rohisee), aletaan miettiä infektioastman diagnoosia. Eli jos on sitkeä yskä niin kyllä kannattaa käydä näytillä - kun ei ne kotikonstitkaan aina tepsi.

No niin, parempi varmaan vääntäytyä petiin. Huiskutukset koko poppoolle ja voikaa hyvin!

Mammis + Oona 1v7kk zzz (O rv 29+2)

P.S. Joulukorteista - meidän perheet joulukorttirahat menee taas (oisko 6 tai 7 vuosi peräkkäin) kodittomille eläimille. :) Säästyy aikaa (jota ei ole) ja vaivaa.. Ja ainakin mammalle tulee hyvä mieli. :)))

Vierailija
31/77 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on pikkujouluilemassa ja neiti unilla - mammalla siis vähän omaakin aikaa. Aika rankkaa alkaa olla työssäkäynti. Päivät töissä, illat neidin kanssa touhutessa ja kun neiti menee unille, pitäisi ehtiä tehdä vähän kotitöitä ja järjestellä kaiken maailman asioita.. huh huh. Parin viikon päästä mennään miehen kanssa johonkin kylpylään tms yöksi ja neiti saa mennä joko mummolaan tai tätinsä luo yökylään. Saadaan vielä vähän "omaa aikaa" kahden kesken.. Voi tehdä tiukkaa lapsenvahtien saaminen kahdelle tenavalle - ainakin yöksi. Voitin liput konserttiin, jonne vien siskoseni (synttärilahja sopivasti) ensi MA. Saa nähdä mitä masuasukki tykkää kunnon livemusasta. Viimeiset jumpat päätin pitäväni tulevana viikonloppuna. Sitten saa riittää. Josko lopun aikaa yrittäisi sitten uida ja kävellä.. Neiti sanoi tänään ensimmäisen "4-sanaisen lauseen". ;) "vauva pipo tippu pois" - kun vauvanuken hattu putosi. :) Söpöä. Neiti on nukkunut jo kohta viikon verran "isojen tyttöjen sängyssä" ja erityisen hyvällä menestyksellä. Huomenna taidetaan siirtää pinnis meidän makkariin - valmiiksi vaavia varten.

AMY - hyvä kuulla että pääsitte putkitukseen ja todellakin hienoa että onnistui, jospa nyt raasulla helpottaisi olo!

KARSSULI pohti taaperoiden syömistä. Meilläkin ihan selvästi menee siihen pahimpaan nälkään ruoka ja sitten hyvin helposti neiti työntää lautasen syrjään ja sanoo "kiikoo".. Sitten yleensä vain jutellaan "kiinnostavista" asioista ja syötetään niin uppoaa lisää. On kyllä annoskoot vähän pudonneet, mutta eiköhän tuo tarpeeksi syö. Meillä yleensä auttaa se että koko perhe syö sitä samaa ruokaa, voi sitten sanoa että katso kun isikin syö noin reippaasti ;).. Ja pastaa tosiaan uppoaisi meilläkin vaikka joka aterialla.. heh.

Mites OSSELLA on viikko vierähtänyt kahden kanssa? :) Toivottavasti typy ois jo tervehtynyt?

AA:lle suppareita ja jaksuja!

IL - kivoja neuvolakuulumisia tyttösellä! :) Ainakin yhdet päikkärit tyttönen nukkui "isojen tyttöjen sängyssä", ootteko jo päässeet yöunia kokeilemaan?

Jeps, nyt taidan itsekin alkaa valmistautua yöunille. Jaksan aamulla lähteä uiskentelemaan neidin kanssa.. Voikaa hyvin ja mukavaa viikonloppua! Huiskutukset kaikille!

Mammis + Oona zzz + O rv 31+4 iltajumpillaan (jos oikein muistan)

Vierailija
32/77 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on niin harvinaista herkkua valvoa miehen kans, että kärsitään sit huomenna väsymyksestä...

Meillä sairastupa on jatkunut vaan, tytön veriarvot oli vähän mitä sattuu ja ensi viikolla kontrolloidaan niitä. Tulehdusarvo oli onneksi jo laskussa, mutta tän viikon todella heikko ruokailu näkyy jo suola-arvoissa ja valkosolujen määrä oli alhainen. Joko tytöllä on sekä bakteeri- että virustauti tai sitten huonoin vaihtoehto et on joku veritauti, mutta sen suhteen lääkärit kai oli aika epäileväisiä. Lääkäri oli kuitenkin konsultoinut veritautilääkäriä, joka oli määrännyt sit ne kontrollit. Hiukan tietenkin huolestuttaa, etenkin kun tyttö ei suostu syömään oikein mitään ja on kiukkuinen ja itkuinen oikeastaan suuren osan ajasta. Saa nähdä, miten ensi viikolla pärjätään, jos sairastelu jatkuu... Mutta koetan ajatella positiivisesti, että nyt oltais jo menossa parempaan päin ja tyttö tervehtyy pian.

Poju on oikein ihana pakkaus, ei juuri valittele tai sitten sitä ei ole viime päivinä huomannut, kun tyttö on vaatinut niin paljon huomiota. Nauroinkin miehelle, että jää toi vastasyntyneen vuorovaikutus vähän vähemmälle kuin esikoisella aikoinaan...

Mut nyt painun pehkuihin,

Osse, pipi-typy ja söpö-poju

Vierailija
33/77 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on saunassa, ja molemmat pojat nukkuvat, tosin pienempi vois pikkuhiljaa hereillä, alkaa ahistaan noi tissit... Meillä on arki alkanu tosi hienosti, kun vihdosta päästiin nuorimman kanssa yhteisymmärrykseen, että öisin pääsääntöisesti nukutaan eikä valvota ja huudeta! Tosin herää kyllä syömään noin 3-4kertaa yössä, mutta kun nukkuu vieressä, niin ei muuta kuin tissi suuhun, niin mamma voi ainakin torkkua...

Mies piti eilen varpajaiset, tuli ihan kolme vierasta, joten vietettiin sitten mekin poikien kanssa aikaa kotona. Ja ihan kiva oli olla ja jutella niitä näitä "vieraiden" kanssa, tuli vähän muuta mietittävää.

Niin ja nyt etten unohda niin me käytiin viikko sitten perjantaina (tiistaina päästiin pois) sairaalassa synnärivuodeosastolla... Mun veljenpoika syntyi torstaina, eli ei tullu kuin kuus päivää ikäeroa serkuksille! Oli aika huvittavan näköisiä noi pienokaiset, tai siis kun meidän poika on tuon neljä kiloa ja serkkupoika reilu kolmekilonen, niin on pikkuinen ero... Saatiin parit ihanat kuvatkin räpsittyä heistä. Eetu tosin oli ihan pihalla, kun oli ykskaks kaksi vauvaa... Mutta eipä se tuntunut häntä hirveemmin haittaavan... Saa nähä sitten kun molemmat pienet lähtee liikkeelle/seuraavat tarkemmin Eetun toimintoja...

Maanantaina lähtee mieskin sitten töihin, saa nähä miten me oikein selvitään siitä... Mutta eiköhän se siitä ala suttaantumaan, onhan muutkin siitä selvinneet! Pitäs lähtee heti ma tai ti yksin noiden poikien kanssa kauppaan, kun miehellä ti synttärit, eikä mitään olla hälle hommattu... No, voipi olla että joutuu oottamaan sitä lahjaansa pitempään...

Eetu on ottanut pikkuveljen tosi hienosti vastaan, ei ole VIELÄ tehnyt kepposiaan, paitti äitille ja isille... Onneksi näin! Niin ja pikkuveljeä sanotaan nimellä "Eetupii"...

Ossella on kyllä rankka alku ollut Rajun kanssa! Ja typy siihen vielä "kaupanpäälle" kipeenä, niin en kyllä yhtään kadehdi sua... Toivottavasti tosissaan alkaa helpottamaan PIAN!!! Tsemppiä teille!

Muiden kuulumisista en sitten muistakaan mitään... Sorry! Mun aivokapasiteetti ei oo ennenkään ollut mikään suuri, ja siitä vei osansa Eetun odotus/imetysaika ja nyt sitten tuntuu että "eemeli" on vienyt loput!!! Ehkä ne joskus palaa, toivottavasti!

Mutta nyt taidan poistua, palailen taas, jahka kerkeen...

napero kera poikien 2v9kk ja 2vko

Vierailija
34/77 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lyhyeltä tuntuu viikonloppu, kun eilinen oli työpäivä ja illalla sitten vielä vietettiin mammaporukan pikkujouluja. kotonaolemiseen jäi vain tämä päivä. Pöh! Mutta ilta oli kyllä vallan mukava, eikä päätäkään juilinut kuin ihan vähän aamulla. Varpaat oli sitäkin kipeämmät, kun koko illan tanssi korkkareilla. ;)

Taisin viimeks kirjoitella tiistaina siitä Emmin maanantaisesta putkituksesta. Tarinahan jatkui sitten niin, että oikea korva vuoti runsaasti vielä keskiviikkona, joten jouduimme käymään huuhteluttamassa korvan keskiviikkoiltana. Ja sepäs vasta kammottava kokemus olikin! =S Minä pidin Emmiä sylissä ja paikoillaan, hoitaja piteli Emmin päätä ja lääkäri ruiskutti vettä ja imuroi korvaa. Tyttö huusi kuin syötävä ja musta tuntui, että sen hampaat katkeaa, kun se puri niitä niin kovaa yhteen. Homman jälkeen tyttö ei suostunut vähään aikaan ollenkaan syliin, ettei sama homma vain jatkuisi. :'( Mutta nyt tuntuis ja näyttäis, että korvat on puhtaat, kuivat ja muutenkin tyttö voi hyvin (=räkis ja yskäkin parantuneet)

Ilmeisen tukossa ne korvat on aiemmin olleet, kuten lääkäri sanoi. Nyt kun tyttö kuulee kunnolla, niin jo vajaassa viikossa on puhe edistynyt tosi paljon: Emmi on alkanut taivuttaa sanoja ja puhua pidempiä lauseita (tai sanajonoja ainakin) ja monet sanat on selkeämpiä kuin ennen.

Osselle ja Typylle voimia! Joko Typyn olo on kohentunut? Hurjalta kuullostaa, kun arvotkin noin heittelee. Jospa se nyt olis vaan vähän jytkympi flunssien ym. yhdistelmä!

Mammis, mitä konserttia olette menossa kuuntelemaan? Mukavaa musiikki-iltaa!

Naperon ja poikien arki kuullostaa jo tosi mukavalta! =)

Ai niin se piti vielä kertoa, että Emmi oli yllättäen eilen oppinut tekemään kuperkeikan. Odotteli mua töistä eikä mennyt päikyille ennen kuin ennätti näyttää mulle uuden taitonsa. =) Aiemmin Emmi on autettuna tehnyt kuperkeikkaa sängyn päällä, mutta nyt menee ihan itsekseen vaikka maton päällä lattialla. Ja aina oman kuperkeikan jälkeen toteaa, että "äitin vuolo" tai "isin vuollo". =D

Nyt kuitenkin huilimaan, että jaksaa huomenna taas töihin. Onneksi pääsen huomenna pitkästä aikaa ratsastamaan.

-Amy ja Emmi, unten mailla-

Vierailija
35/77 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai lähinnä typyn sairaskertomus, joka vaan venyy ja paukkuu... eilen tyttö oli jo kuumeeton ja olo selkeästi koheni koko ajan iltaa kohti mentäessä, pyysi välillä jo itse ruokaa jne. Illalla käytiin sit saunassa ja yöpukua puettaessa huomattiin, että tytöllä on selkä täynnä ihottumaa. Tänä aamuna sitä oli jo rinnassa ja mahassa ja naamassa. Soittelin - vaihteeksi... - taas tk:hon ja käytiin päivystyksessä näyttämässä ihottumaa, että saatiin varmistus onko tarttuvaa vai voidaanko mennä mun tädin luo pikkujouluilemaan + saanko viedä huomenna hoitoon, kun olin ehtinyt suunnitella menoja. Lääkärinä oli joku ehkä rippikoulun just käynyt pojankloppi, joka nyökytteli meidän ehdotuksille eikä osannut sanoa yhtään, mitä ihottuma oli, mutta totesi, että ei tartte pitää kotona, kun tyttö on niin hyvävointinen muuten.

Todennäköisin syy ihottumaan on siis penisilliiniallergia, tosin lääkäri sanoi, että ei vielä laita sitä typyn tietoihin, mutta seuraavan kuurin aikana pitää olla erityisen tarkkana noiden oireiden takia. Muita mahdollisia syitä voi olla vauvarokko tai joku muu "lievempi" rokko... mutta mulle ehkä riittäis jo kaikenlainen sairastelu, etenkin kun niiden mukana tulee niitä ihanankamalia kiukkukohtauksia.

Jännityksellä odotan muutenkin huomista, kun edessä on eka päivä yksin kahden lapsen kanssa. Ihan ruhtinaallisen ihanaa on ollut, kun on ollut koko ajan apua nämä ekat viikot. Huomenna on vihdoin typyn 2v neuvolakin, onneksi vasta klo 10, niin voidaan harjoitella ulos pääsyä siihen mennessä. :)

Amyn Emmille kovasti korvien paranemista, hienoa ,että kuulo on selkeästi parantunut. Ja onnittelut kuperkeikkataidosta!

Mutta nyt taas BB:n finaalin pariin... kovin on täällä hiljaista, olis kiva kuulla muidenkin kuulumisia... :)

Osse, typy 2v ja poju huomenna 3vk, molemmat unten mailla

Vierailija
36/77 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten oli molemmat viestit täällä.. ;) Koittakee kestää kamut! Mukavaa viikon alkua kaikille!

Mammis - taas ;)

Vierailija
37/77 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla että Emmillä jo olo parempi, vaikka se huuhtelu on ollut varmaan ihan karmivaa..

Voitin liput Eltonin konserttiin radiosta, joten sinne siskon kanssa mennään! Oli just sopivasti siskon synttärikin viime TO, joten lahjaongelmakin ratkesi. ;)

Mammis

Vierailija
38/77 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin jo yhden viestin tuleen mut se katosi taivaan tuuliin..

Eli AMYLLE pikana piti tulla sanomaan että kiva kuulla että Emmin olotila on parantunut, vaikka se huuhtelu olikin karmiva kokemus.. Ja sitä että menen siskoni kanssa Eltonin konserttiin huomenna. Voitin radiosta liput just sopivasti, siskon synttärit oli viime vkolla, joten ratkesi lahjaongelmakin. ;)

Mammis

Vierailija
39/77 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitanpa muistella sitä sun tätä kommentoitavaa, varmaan kyllä puolet unohdan :)

Onnea kuitenkin Viiperon porukalla, uutiset kyllä vilkuilin tuoreltaan tuolta FB:stä ;) Ja Ossekin lie jo saattanut Rajun maailman, muiden viesteistä päätellen, joten isosti onnea sinnekin, koko porukalle! Ja myös täältä onnea 2-vuotiaille isosisaruksille!

Vitsin Amy, vai on suhunkin iskenyt "tauti" :DD Mulla kans tuppaa tuo sama tauti vaivaamaan, mutta kuten teillä, myös meillä tuo toinen osapuoli on tässä vähän hidastava tekijä... Ja tällä hetkellä meillä kyllä on se tilanne tuon taloprojektin kanssa, etten uskalla edes ehdottaa miehelle mitään "uusia hankintoja"/ perheenlisäystä, kun isäntä on muutenkin jo ihan poikki tuon rakentamisen kanssa. Jospa sit uskaltais ehdottaa, kun saadaan mökki valmiiks ja hetki aikaa rauhottua?! Ainoa vaan, että tässä alkaa kyllä jo tuo "ikäkin painaa", ettei ihan hirmu kauaa viitis odotella ennen "tositoimia" :) Ja kuten Amy sanoit, mäkin oon koittanut järkeillä sekä itselle, että varovasti myös miehelle, että tärppiin voi kuitenkin mennä vähän aikaa, ja se odotuskin kuitenkin kestää jne. Kaiken kukkuraksi tuo koulu, missä mä nyt oon töissä on kuulemme tässä suhteessa "hedelmällinen" paikka, siellä kun on suunnilleen kaikki sopivassa iässä olevat naiset joko äippälomalla tai vähintäänkin raskaana... Ja joku siellä jo mullekin naureskeli, että odotas vaan, kun tänne oot töihin tullu =DD Vakivirkaa en tässä vaiheessa jaksa edes haaveilla, vaikka se niin kivaa ja ennen kaikkea järkevää oliskin :( Niin, ja Bejpille myös onnea odotukseen!

Juu, ja tänään kävi kylässä Ainon kummisetä (miehen hyvä ystävä lapsuudesta saakka) vaimoineen, ja heilläkin oli iloisia uutisia (joita kyllä on jo odotettukin), eli vauva olis toukokuussa tulossa!

Mammis ja Oona oli sitten joutuneet "kokemaan kovia" :( Ikävää, mutta onneksi saitte hoitoa ja Oonakin lienee jo paremmassa kunnossa.

Hermionellakin oli valla hyviä uutisia! Kiva kun Milon ruokavaliokin laajenee hiljakseen, varmasti helpottaa elämää kummasti! Ja onnea myös odotukseen sinnekin!

Karssulin Aino oli alkuviikosta sairastellut, toivottavasti nyt on jo parantumaan päin! Meillä ollaan jo oltu huikeat 2 viikkoa ihan terveenä koko perhe ;)) Syys-lokakuussa kun tuntuu, että Aino oli vähän väliä kipeänä ja minä pois töistä.

Mitähän vielä... Jos vaikka jotain omia jorinoita sitten. Ainolla on ollut joku ihmeellinen levottoman unen viikko, koko viikon on yöt olleet jotenkin tosi levottomia ja aamuisin neiti on herännyt jo ennen kukon laulua, eli melkein tunninkin normaalia aiemmin :( Ihmeellisen kausittaista tuo nukkuminenkin näköjään on, ja päiväkodissakaan ei kuulemma kovin pitkään nuku, jotain 1,5 tuntia suunnilleen, mikä olis kotioloissa tosi vähän.

Viime lauantaina Aino saikin "erityispäikkärit", kun oltiin menossa isomummin 90-v synttäreitä juhlimaan. Juhlat olivat toisella paikkakunnalla, n. tunnin matkan päässä meiltä, ja ajankohta oli iltapäivällä klo 14 jälkeen, eli kotoa päikkäreitten jälkeen ei enää oltais ehditty paikalle ajoissa, ja ilman päikkäreitäkään ei juhlista kyllä tulis mitään. Mummo on itse vanhainkodisssa, ja hänen asuntonsa oli täynnä muita sukulaisia (=ei nukkumisrauhaa), niin keksittiin hyväksi ratkaisuksi jo etukäteen vaarin matkailuauto :) Eli Aino sai nukkua unensa rauhassa mun vanhempien matkailuautossa isomummin parkkipaikalla, ja päästiin sieltä sitten sutjakkaasti mukaan juhliin! Ja parasta oli kyllä se, kun Aino on nyt jo niin iso, että ymmärtää kaikenlaista, niin jo etukäteen juteltiin päiväunien nukkumisesta "vaarin isosssa autossa", niin sitten h-hetkellä ei ollut mitään ongelmaa, vaan Aino kävi tosi tyytyväisenä ja nätisti unille ;) Ehkäpä me siis joskus lainataan tuota autoa ihan omalle porukalle, ja lähdetään vaikka "lomalle" joskus :)

Jahas, taas sataa... Tällä viikolla on kyllä satanut jo enemmän kuin tarpeeksi, nyt sais jo loppua...

Ja joulukorteista, meillä olis ajatuksena valokuvata Ainoa tuolla raksalla jossain, ja siitä tehdä joulukortti. Viime jouluna otettiin kuva tontilla, joka silloin oli vielä metsää ja koskematon, ja laitettiin "kuvatekstiin" jotain uuden kodin pihasta tms, joten nyt pitää saada kuva siitä, miten ympäristö on muuttunut. Tosin helpommin sanottu kuin tehty, koska nyt talo on ulkoapäin jo melko valmis = melko iso yms, ja jos sitä ja Ainoa yrittää ympätä samaan kuvaan, siitä voi tulla "mielenkiintoista", eli joko siinä on iso talo ja jossain nurkassa joku pieni piperrys= Aino, tai sit siinä on Aino ja taustana tyyliin pelkkää seinää, mistä taas ei saa mitään käsitystä... No, katsotaan, ja jos vaikka kävis yhtä hyvä tuuri, kuin viime vuonna, että ensilumi satais joskus vaikka kuunvaihteen tienoilla, niin vois silloin käydä napsimassa kuvia.

Nyt pitänee ryhtyä kotihommiin, mieskin on raksalla vielä ja Aino nukkumassa, ja sinne kyllä itekin tekis mieli ;)

t. Ope ja Aino 2v 1kk zzzz....

Vierailija
40/77 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikki!

Piiiitkään aikaan en ole päässyt/jaksanut tänne kirjotella. Tai mihinkään muuallekaan. Nyt kun asiat on pikkasen helpottaneet, ehdin ja jaksoin tulla teitä kaikkia moikkaamaan! Ajatuksissa olette olleet :)

Meillä(kin) lapset kasvaa hurjaa vauhtia. Nea tulee jo sunnuntaina 8kk ja Joel viikon päästä 1v9kk.

Meillä on tosiaan elämä ollut aika matalalentoa nyt tän 8kk. Joel kun oli aina ja on edelleen tosi helppo, tyttö on sit ihan toista maata. Kasvaa jatkuvasti miinus-käyrillä (meillä ne neuvolassa seuraa käyriä ihan järjettömän tarkasti).

Allergiaakin on, ainakin omena ja porkkana. Allergiatesteihin ei päästä, kun neuvolan mukaan ei tehdä alle vuoden ikäsille. Ja kyllä oikeesti tasan tarkkaan tehdään, tää täti nyt vaan on eri mieltä. Ei sen mielestä voi allergioita olla ilman iho-oireita. Yöt on kamalaa huutoa eikä mikään auta. Jätin porkkanan ja omenan pois ja yöt pikkasen helpottui. Kahta tuntia kauempaa en ole nukkunut yöllä piiitkään aikaan. Nepsukka kun ei huoli pulloa, ei oo ikinä huolinut niin tissille saa joskus rauhottumaan.

Tyttösen hiukset kasvaa ja on sitä kasvua tullu tytölle itselleenkin, vaikka neuvolan mukaan liian pieniä ollaan. Ruokaa syö paljon, mutta puuroja ei huoli. Kaupan ruoista vaan ei moni kelpaa kun niissä on porkkanaa ja omenaa. Pakastinta kun ei ole niin ei voi oikein itse tehdä.

Joelista on tullut tosi reipas ja puhelias poika. Joel korjailee autoja (autot on tosi iso ja tärkeä juttu), poraa omalla vasaralla ja rakastaa muumeja. Syö hyvin, nukkuu hyvin. Joel käy myös arkisin hoidossa mun äidillä. Hän on perhepäivähoitaja ja hoidossa on saman ikäisiä poikia. Maailman ihanin tilanne, poika saa olla mummin kanssa ja samalla voi leikkiä myös kavereiden kanssa. Puhuukin ihan kauheesti, nykyään tulee myös muutamia kolmesanaisia lauseita suusta. Edelleen Joel on kova siivoamaan ;)

Koiratkin on vielä hengissä, meidän pieni chihuahuamme täyttää vuoden viikon päästä. Tarkoituksena olis ruveta kyseistä rotua harrastus pohjalta kasvattamaan ja mikäs olis parempi aika kun nyt kun olen lasten kanssa ainakin pari vuotta vielä kotona! Kasvattajakurssinkin juuri kävin ja nyt pitäis kennelnimi keksiä ja anoa :) (jos jollain on hyvä ehdotus niin vastaan otetaan :D )

Meillä oli eilen 3-vuotis kihlajaispäivä. Häitäkin mahdollisesti ruvetaan pikku hiljaa suunnittelemaan. Ens kesänä menee naimisiin paras kaverini joten siihen samaan en omia häitä halua, mutta ehkä sit jo sitä seuraava kesänä.. Kuka tietää.

Tuli vähän sekava viesti, mutta kaipa meidän kuulumiset saa siitä selville. Yhtään en ole ehtinyt juttujanne lukea ja yritän päästä mukaan mahdollisimman nopeasti! Oletteko muuten treffailleet nyt ollenkaan? Kiva olis tavata teitä tuttuja mammoja ja lapsia.

Tässä vielä pari kuvaa meidän pienistä:

http://i206.photobucket.com/albums/bb184/henna_016/Kuva1322-1.jpg

http://i206.photobucket.com/albums/bb184/henna_016/13820071422.jpg

http://i206.photobucket.com/albums/bb184/henna_016/Kuva0042-2.jpg

http://i206.photobucket.com/albums/bb184/henna_016/Kuva5782.jpg

http://i206.photobucket.com/albums/bb184/henna_016/Kuva0112-2.jpg

-Henna ja lapset-