Lue keskustelun säännöt.
hitto tota ukkoa!!!nyt meni hermo
02.11.2007 |
aika usein viikolla hän juo 1-3 olutta. no minä taas aika usien pe tai la juon sen samat 1-3 olutta enkä koskaan viikolla. no kysyin sit äsken puoli vistillä etä onkohan mulla joku alko ongelma kun juon ja hän siihen että no siihentahtiin sä kyl vedät et pikkuhiljaa alkaa tuntuun et on. ja hänellä tuo olut määrä ei nouse päähän mutta minulla nousee. rupes ottaan päähän oikein tosissaan.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alkoholiongelma on KUN: Juot humalahakusesti, et voi olla juomatta, joku huomauttaa juomisestasi, et muista illan tapahtumia jne.
Se on yksi ja sama oikeastaan juotko viikossa saman kuin yhden illan aikana. Annoskoko viikkoa kohti on laskettu jossain alkon sivuilla, tsekkaa ne, en jaksa itse.
Se on taas makuasia juoko päivittäin ruokaoluen vai viinilasillisen. Jos se tapa on semmonen ettei pääse siitä irti -on koukussa. Mutta kertajuominen toisaalta on pahempi asia jos määrä on liiallinen.
Se taas että mies kestää enempi on usein ihmisen koosta ja kuomisen tottumisen tulosta. Nainen tulee helpommin humalaan, jos laihduttaa, sitäkin helpommin!