Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi pitkiä naisia haukutaan, vaikka he eivät voi pituudelleen mitään?

Vierailija
13.07.2013 |

Olen 176 cm pitkä, muistaakseni 16-vuotiaasta saakka. Jo lapsena olin kaikkia pidempi ja olen saanut siitä koko elämäni kuulla. Usein monet kysyvät ihmettelevällä äänellä "Miten pitkä sä oikein oot?" ja koen sen hieman loukkaavana. En minäkään utele ylipainoisten painoa. Surettaa kuinka aina puhutaan, että pieni on kaunista ja että miehet pitävät taskukokoisista naisista...

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä ne kengät jalkaa t 190cm korkokengillä

Vierailija
62/72 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu, olen 66-vuotias, 175 cm pitkä (eli ikäryhmässäni todella pitkä nainen) , eikä minua ole koskaan haukuttu pituudestani. Enkä ole siitä itsekään ikinä kärsinyt muutoin kuin vaikeutena läytää sopivia vaatteita, yhä edelleen.

Onneksi on Zalando tall women ymv.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 175cm mies ja yleensä se pienikokoisin miesporukassa, joten vähän kummastuttaa kauhistelut miten pituiseni nainen olisi joku ylipitkä amatsooni.

Vierailija
64/72 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät naiset, jotka kantavat mittansa ylpeydellä ovat upeita. Sitä ei saa kukaan unohtaa. Selkä suoraksi, pää pystyyn, korkkarit jalkaan, jos siltä tuntuu ja ei kun menoksi. 

Vierailija
65/72 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa outo ketju. Itse olen 176cm nainen. Joo, ylä-asteella häpesin pituuttani ja koin siitä kriisiä, vaikka en ollut edes luokkamme pisin. Nykyään 32vuotiaana en edes koe olevani pitkä!! Koen itseni siroksi ja naiselliseksi.

Suurin osa miehistä on pidempiä tai saman mittaisia. Tunnen useita 183cm pituisia naisia ja kadullakin teinit ovat mua päätä pidempiä nykyään. Kukaan ei -koskaan- ole huudellut mulle mitään amazonikommentteja. 

Vierailija
66/72 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukutaan? Olen nelikymppinen, eli olen ollut pitkä todella kauan. Koskaan en ole kuullut haukkumista!

Vierailija
67/72 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 175 cm ja kukaan ei ole kertaakaan haukkunut ja yleensä on ihailtu pituuttani. 

Vierailija
68/72 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä haukutaan pitkiä naisia? Näitähän pidetään pikemminkin upeina, kaikki huippumallit ovat yleensä jotain 180 senttisiä.

Gigi Hadid: 5’10”

Bella Hadid: 5’9”

Kendall Jenner: 5’10”

Ashely Graham: 5’9”

Karlie Kloss: 6’1”

Cara Delevingne: 5’8”

Heidi Klum: 5’9”

Cindy Crawford: 5’9”

Miranda Kerr: 5’9”

Christie Brinkley: 5’9”

Kate Moss: 5’7”

Vierailija
69/72 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Pitkä nainen näyttää tosi isolta muiden naisten seurassa, koska yleensä naiset ovat niin pikkuriikkisiä.

10 vuotta vanhan ketjun  nostit, vaikka en ole noin 60 vuoteen kuullut enkä nähnyt kenenkään haukkuvan pitkiä naisia. Eikä ole moni muukaan. Ja olen sentään tuntenut yli 180-senttisiä, jotka ovat reilusti minua ja useimpia muita tämän seudun naisia pitempiä.

Vierailija
70/72 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se on totta että miehet tykkää persjalkaisista naisista. Niitä on kai helpompi käsitellä kuin pitkää naista. Olen 173 cm ja se on mannekiinin pituus. Vaatteet on kuin tehty minulle. Kaikki housunlahkeet passaavat minulle eikä ikinä tarvi ommella niitä. Nyt vanhemmiten olen kylläkin lihonut, joten kaikki vaatteet ei enää käy. Mieheltäni olen joskus kysynyt vaivaako pituuteni häntä koskaan. Hän katsoi ihmeissään mua. Hän rakastaa pituuttani. 

Vierailija
71/72 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä pituus trauma juttu oikein on? Joku nykyajan trendi vai mikä, että tehdään olemattomasta ongelmasta ongelma?

Minä en tunne yhtään ihmistä jolle toisen pituus on ongelma, ei se että on liian pitkä tai liian lyhyt. Meilläkin vaimo on pidempi osapuoli, eikä se ole aiheuttanut mitään ongelmia meidän elämässä, eikä sen enempää meidän tuttavapiirissä ihmetyksen aihetta. Ja molemmat ollaan ihan normaalipituiset, mies ja nainen, 174 ja179 cm.

Pituus jankkaajat taitaa olla ihan oikeesti terapian tarpeessa.

Vierailija
72/72 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 178 cm pitkä ja olen saanut pituudestani aina vain positiivista palautetta. Malli- ja missimittaiseksi on sanottu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi