miksi pitkiä naisia haukutaan, vaikka he eivät voi pituudelleen mitään?
Olen 176 cm pitkä, muistaakseni 16-vuotiaasta saakka. Jo lapsena olin kaikkia pidempi ja olen saanut siitä koko elämäni kuulla. Usein monet kysyvät ihmettelevällä äänellä "Miten pitkä sä oikein oot?" ja koen sen hieman loukkaavana. En minäkään utele ylipainoisten painoa. Surettaa kuinka aina puhutaan, että pieni on kaunista ja että miehet pitävät taskukokoisista naisista...
Kommentit (72)
Itse olen 179 cm, enkä olen koskaan kuullut mitään negaa pituudestani. Ikinä. Minusta on mukavaa olla pitkä! :-)
155 cm on ihana olla!
Miehet on aina viehättyneet pikkuisuudestani. Sanovat, että kiva kun voi siirrellä helposti :)
Näin on. Tykkäisin itsekkin olla pieni ja sirpakka. Erittäin pitkä mies sitten taas on pelottava. Sitten me pitkät saadaan vielä jättiläisen kokoisia lapsia. Eipä voida koollemme mitään.
Ei pitkiä naisia hauku muut kuin persjalkaiset kateelliset naiset.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 20:38"]
155 cm on ihana olla!
Miehet on aina viehättyneet pikkuisuudestani. Sanovat, että kiva kun voi siirrellä helposti :)
[/quote]
Oho tulipa palstan jäteiltä miinuksia :)
Kuka muka haukkuu?
Olen 181 cm ja kyllä multa usein kysytään kuinka pitkä olen, mutta en ole kokenut sitä negatiivisena vaan pikemminkin positiivisena ihmettelynä. Mulle tämä pituus ei ole mikään häpeän aihe. Miehenikin on minua muutaman sentin lyhyempi, mutta mitä väliä? Minulla on myös ilmeisesti miesten makuun kauniit kasvot, sillä saan kuulla lähes päivittäin kehuja hymystäni tai silmistäni. Siis tykkääjiäkin on, ei tunnut pituus olevan mikään kynnyskysymys :D
Enkä yleensäkään usko, että ulkoiset seikat määrittäisivät kuinka "kaunis" ihminen on..
Ihan samoin voisi esittää vastakysymyksen miksi lyhyitä naisia haukutaan, vaikka he eivät voi pituudelleen mitään..?
Minua ei koskaan kukaan haukkunut pituudestani. Olen tehnyt aikanaan myös mallintöitä, joten naamavärkkikin on kunnossa enkä ole mikään amatsoni vaan aika siro. Luulen, että kokonaisuus ratkaisee. Jos on "romuluinen" ja näyttää kulmikkaalta tai miesmäiseltä, saa varmaan helpommin negatiivista palautetta.
Kärsin pituudestani ainoastaan ala- ja yläasteella, koska oli luokkani pisin tyttö ja muistaakseni yksi iso poika oli ainoastaan minua pidempi. Koin olevani silloin aikamoinen jättiläinen :-/
miksi tissittömiä naisia haukutaan vaikka he eivät voi asialle mitään?
[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 21:30"]
miksi tissittömiä naisia haukutaan vaikka he eivät voi asialle mitään?
[/quote]
Ontuva vertaus. "Tissitön" nainen voi ottaa silikonit, pitkille ei ole olemassa lyhennysleikkauksia, ei edes rahallakaan.
Olen 174cm ja toivon olevani 10-15 cm lyhempi aina silloin kun näen ihania korkokenkiä :D Mä en kerrassaan voi pitää korkokenkiä, koska sitten olen jo 185 cm pitkä eli ihan liian pitkä.
Olen sitten varmaan ainut, mutta olisin paljon mieluummin 164cm pitkä, kuin mitä olen nyt? Kyllä mua on alkanut näin vanhemmiten ärsyttämään tämä pituus, olisin mieluusti lyhempi, enkä pelkästän tuon kenkien takia. Olisi vaan kiva olla lyhempi.
Seisoin yksi päivä kassalla lyhyen naisen takana ja oikein piti katsoa, koska tuolla naisella oli älyttömän korkeat korot jalassa ja silti hän oli mua ainakin 10cm lyhempi, niitten korkojen kanssa. Olin kade. Olisin mieluusti 10 sentin korkojen kanssa jotain 170cm.
Pitkänä en voi käyttää korkokenkiä, se on harmi, ei voi ostaa kauniita kenkiä. Se olisi ihan naurettavan näköistä, enkä haluaisi olla senttiäkään pidempi.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 21:51"]
Olen 174cm ja toivon olevani 10-15 cm lyhempi aina silloin kun näen ihania korkokenkiä :D Mä en kerrassaan voi pitää korkokenkiä, koska sitten olen jo 185 cm pitkä eli ihan liian pitkä.
Olen sitten varmaan ainut, mutta olisin paljon mieluummin 164cm pitkä, kuin mitä olen nyt? Kyllä mua on alkanut näin vanhemmiten ärsyttämään tämä pituus, olisin mieluusti lyhempi, enkä pelkästän tuon kenkien takia. Olisi vaan kiva olla lyhempi.
Seisoin yksi päivä kassalla lyhyen naisen takana ja oikein piti katsoa, koska tuolla naisella oli älyttömän korkeat korot jalassa ja silti hän oli mua ainakin 10cm lyhempi, niitten korkojen kanssa. Olin kade. Olisin mieluusti 10 sentin korkojen kanssa jotain 170cm.
Pitkänä en voi käyttää korkokenkiä, se on harmi, ei voi ostaa kauniita kenkiä. Se olisi ihan naurettavan näköistä, enkä haluaisi olla senttiäkään pidempi.
[/quote]
Sulla on vielä menossa joku kehitysvaihe oman itsesi kanssa. Totta kai sä voit käyttää korkokenkiä!
Tehän olette mallin mittaisia ja kyllä yli 170-senttiset ovat suosiossa paremminkin kuin me joilla pylly viistää maata.
siis juuri usein naiset ne pienet kysyy et kuinka pitkä sää oikein olet? tarkoituksena ehkä on horjuttaa itsetuntoa? sillä äänensävyllä, saatan ihan ystävällisesti kysyä että kuinka pitkä sää sitten olet? siihen loppuu ihmettely. joo miehet on ihailleet yleensä. mutta lapsena kasvaessani aina sanottiin ootpas sää kasvanut!! ja yli 20 vuotiaaana sukulaiset jaksoivat sanoa samaa vaikka vannon että en kasvanut enää. ja naiset saatto sanoa että älä laita korkkareita pliis kun mää jään sun varjoon. ja pelaatko koripalloa? sää yletyt hyvin korkealle, hah haa hahh tosi hauskaa!! näitä olen kuullut aina ja kuulen vieläkin. pituus sinänsä ei ole minulle mikään haitta. ne ehkä kateelliset naiset tai epävarmat miehet on. =) t 180cm
ja toi en och femtti heti alkoi haukkumaan meitä pitkiä, tulit siis todistamaan sen että tosiaan ne pienet naiset haukkuvat pitkiä naisia? kateudesta? en minä pitkänä ainakaan ikinä kommentoi negatiivisesti kenenkään ulkoisia olemuksia, se on epäkohteliasta ja paljastaa enemmän sanojastaan kun sanojen kohteesta.
Minä oon 177 cm, enkä koskaan ole haukkuja pituudesta saanut. Mun mielestä tän mittainen ei ees hirveän pitkä ole. Ainoa asia mikä pituudessa on haitannut, oli se kun ex oli niin lyhyt, mua pari senttiä lyhyempi. Asia korjattu , nyt on pidempi mies, tosin huikeissa koroissa oon vähän pidempi eikä haittaa miestä :)
Enkä koe itseäni amazoniksi, painoa aika lailla tasan 60 kiloa..
Miksi lyhyitä miehiä haukutaan vaikka he eivät voi pituudelleen mitään?
Amatsonin käsite taas jollain hakusessa...se ei tarkoita lihavaa, vaan pitkää ja uljasta, timmiä naista.
Mä olen 176cm. Romuluinen ja vieläpä ylipainoinenkin nykyään.
En muista kuitenkaan koskaan kuulleeni negatiivista koostani ja pituudestani muutenkaan.
Sen kyllä olen huomannut, että usein pienet miehet viehättyvät, siis sellaiset 160cm ja 40kg, se on jotenkin vähän... Kun itsestä tuntuisi, että miesparka murskaantuisi tai vähintään katoaisi iäksi mun makkaroihin, jos yritettäisiin tehdä intiimimpää kuin pidellä kädestä xD
Itse olen 179 cm, enkä olen koskaan kuullut mitään negaa pituudestani. Ikinä. Minusta on mukavaa olla pitkä! :-)