Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulukuvat ja sisaruskuvat olivat aivan luokattomia!

Vierailija
02.11.2007 |

Olen tosi pahoillani, olin vielä itse mukana ja näin otokset kannettavalta ja ne ottivat sen huonoimman! Ei tuokaan nyt ole huono, lapset on söpöjä mutta sommittelu ihan hanurista!

Teimme tilauksen, että sisaruskuvista tehdään joulukuvat, mutta ei haluta kyllä noita lähettää. Toisessa reunassa on tyhjää ja isomassata lapsesta näkyy pieni siivu, pää sentään on kokonaan näkyvissä..

Viemme lapset kuvattaviksi ihan liikkeeseen. Ja oli vielä typerän kallitakin! Meidän luottokuvaaja tekee samalla hintaa ja on yksityisyrittäjä, mutta onneksi taitava valokuvaaja eikä mikään sinne päin!

Murr..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö pyytää korvauksia henkisistä kärsimyksistä ja turhan odottelusta, ei meinaan saada kuvia nyt vaareille postiin isänpäiväksi.

Noh, se oli vitsi..

ap

Vierailija
2/7 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kampaat tukan nätisti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oikeasti kun nämä on ihan huonoja!

T. ap jonka perhe harrastaa valokuvausta ja meille laatu on tärkeeä!

ps. Joo, on tosi kiva muuten saada skannattuja kuvia joululahjaksi esim. kummilapsista! Miettikää vähän! Kiitos!

Vierailija
4/7 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua maksaa sun kuvia. Niin se menee, kaikki tehdään valmiiksi - osa palauttaa. Ne jotka maksaa, saa maksaa myös niiden kuvista jotka skannaa ne.

Toivottavasti et ole mun lapsen ryhmän äiti. Lupaan tilittää jos saan tietää

Vierailija
5/7 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sommittelu on perseestä. Olin itse mukana ja todella oli vaatteet ja hiukset viimeisen päälle. Joku huono valokuvaaja siellä nyt yrittää epätoivoisesti ajatella, että kuvattavissa on vika jos sommittelu menee puihin.. Huokaus.

ap

Vierailija
6/7 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meille on tärkeämpää, että joka vuodelta on oma kuva.

Vierailija
7/7 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onpa ihania. Niin tuli sitten eniten vakavat ilmeet ja sommittelu tosiaan mättää ja pahasti. Palautan ja annan palautetta.

Harmi tosiaan. Meille myös on tärkeää että joka vuodelta on kuva. Tänä vuonna me mennään ottamaan se luottokuvaajalla, jota käytämme aina välillä perhejuhlissa jne.

Mutta kuva ei nyt isänpäiväksi ehdi, mutta onneksi jouluksi kyllä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi