Mies käyttää huumeita ja talossa on pieniä lapsia
mies asuu vaimonsa kanssa ja siis siinä on 3 lasta vielä, nuorin on yhteinen 2v. ja mies on työtön tietysti, ei hän kykenisi töihin, käyttää kovia aineita. Vaimo on töissä pitkää päivää ja mies on kotona lasten kanssa.
Kun kävin heillä niin se mies istui vessassa pöllyssä melkein koko illan.
kannattaakohan huolestua?
Kommentit (27)
Soita vaan! Vaikea sun on antaa itsellesi anteeksi hyssyttelyä, jos jotain sattuu, lapsille nimittäin.
Ihan totta, että mies joutuu sinne tutkintavankeuteen. Ei sun tarvi niitä hörhöjä pelätä. Vaikka tiedän että pelkäätkin just niitä. Soita sinne lastensuojeluun.
siis minä olen nähnyt että se on tosi laiha mutta kyllä hän tekee kotitöitä jne. eikä vaikuta hullulta. Mutta niin minulle kerrottiin että hän käyttää taas, viimeksi hän istui vessassa lähes pari tuntia. Hän käyttäytyy kyllä ihan kohteliaasti aina, mutta lapsille joskus huutaa.
ap.
Hän on käyttänyt vuosia aineita mutta luulin että oli lopettanut kun sai lapsenkin.
ap-
Ja tuosta salaisuuden vannottamisesta - miten se on salaisuus ja kuka kehtaa vannottaa pitää moisen salaisuutena? Vai onko joku vain juorunnut että mies ON AIEMMIN käyttänyt huumeita? Vaikea ymmärtää näin sivusta, onko huoli todellinen vai mitä tapahtuu.
Se on kuitenkin selvää, että lasten turvallisuus menee kaikkien salaisuuden vannottamisten ohi. Ei taitaisi lapsia paljon lohduttaa se selitys, että olisinhan minä teitä muuten auttanut mutta kun tulin luvanneeksi pitää kärsimyksenne salaisuutena...
tuntui tosi pahalta mutta se oli minun moraalinen velvollisuus. Kiitos kunn tsemppasitte..
Nyt se ilmoitus sinne lastensuojeluviranomaisille niin ku olis jo! Se on aivan yks hailee saatko vihat niskoilles! Itse oon ollut samantapaisessa tilanteessa. Se ukko viedään ainakin aluksi putkaan tutkintavankeuteen, sillä välin voitte poliisin kanssa sopia miten turvaatte sun selustan. Ei siitä kukaan sulle tule urputtamaan että teit ilmoituksen, koska LAPSISTA on kyse!! Nyt ne karistat ne pelot ja ajattelet niitä lapsia! Järki käteen hei!