Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ensireaktiosi, jos kuulet tutun pariskunnan odottavan vauvaa seurusteltuaan puoli vuotta?

Vierailija
02.11.2007 |

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja ketju.

Vierailija
22/33 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toinenkin ollaan tehty. Yhdessä nyt 4v. Menimme naimisiin äskettäin. Toisaaltaan hyvä tietää että arki kestää toisen kanssa. Miutta kyllä minäkin ajattelisin että onpa nopeeta toimintaa:) Mutta en arvostelisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ero voi tulla ihan 10 vuoden yhdessä olon jälkeenkin, vaikkei lapsia olisikaan..

Vierailija
24/33 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan aika nuoria, joten ikäämme nähden seurusteltu hyvän aikaa.

Vierailija
25/33 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, tunnen pariskunnan jonka lapsi syntyi tasan 9kk siitä päivästä kun he näkivät ensimmäisen kerran. Ei tarvi miettiä tyhmemmänkään, että onko sitä annettu jo ekana iltana.

Vierailija
26/33 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin aika nuoria, hikiseen 20v molemmat. Mutta se rakkaus mitä tunsimme toisiamme kohtaan oli, ja on edelleen niin vahva, ettei sitä muuta mikään - näin ainakin haluan uskoa. Tähän päivään mennessä emme ole katuneet nopeaa toimintaamme, päinvastoin. Yhteisiä vuosia on nyt 11 takana.

Vierailija
27/33 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tapasin nykyisen mieheni oli lapsien hankinta itsestään selvää. Koska en halua olla riskisynnyttäjä eikä lapsia niin vain tehdä päätimme yhdessä jättää ehkäisyn pois 4 kk:n jälkeen. No, kahden kuukauden " yrityksen" jälkeen olin raskaana.

Kävihän tämä nopeasti, jopa nopeammin kuin uskoimme. Olen kuitenkin myös tavallaan valmis kantamaan vastuun lapsesta yksin - tosin en usko, että minun tarvitsee.

Riippuu paljon ihmisestä mitä ajattelen. Enenmmän olen järkyttynyt esim. pareista jotka usean huonon (väkivalta, pettäminen, alkoholismi, isän äidin täydellinen keskenkasvuisuus) yhteisen vuoden jälkeen hankkii lapsia " pelastaakseen" parisuhteensa.

Vierailija
28/33 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin oltu yhdessä 1 kk. Ja nythän näitä on kertyny kolme ja naimisissa ollaaan. Miksei kestäisi?

Vierailija
29/33 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut mieheni kanssa 5,5 vuotta eikä meillä ole lapsia juuri siksi, että me halutaan nauttia yhteisestä, kahdenkeskisestä ja rauhallisesta ajasta. Voi olla, ettei meille lapsia koskaan tulekaan. Eli kai se on suhteellista, minkä verran " yhteistä ja kahdenkeskeistä" aikaa riittää kenellekin. Toiset kaipaa lasta heti onnea täydentämään.

Vierailija
30/33 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sinkku 4 vuotta. Tapasin miehen, menimme kihloihin puoli vuotta tapaamisesta, tulin raskaaksi 10 kk tapaamisesta, menimme naimisiin, kun olin rv 20.

Kun kaksi tasapainoista ihmistä kohtaa, on turha jäädä hidastelemaan. Antaa mennä vaan. Olin siis viisastunut 11 v avioliitostani, enkä enää jahkaillut. Eka liittokin olisi ollut elinvoimaisempi, jos olisin saanut lapsia heti 20 vuotiaana, kun liiton solmin ja ehkä eroa ei silloin olisi tullutkaan, mutta hyvä näinkin. Sinkkuvuodet kahden aviosuhteen välissä olivat tärkeitä itsetuntemuksen kasvattajia.

Vierailija
31/33 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puhut kenenkään lapsen vanhemmista, tai etenkään lapsen alkuun saattamisesta noin rumalla kielellä?

Vierailija:

Toisaalta, tunnen pariskunnan jonka lapsi syntyi tasan 9kk siitä päivästä kun he näkivät ensimmäisen kerran. Ei tarvi miettiä tyhmemmänkään, että onko sitä annettu jo ekana iltana.

Vierailija
32/33 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin armaan aviomieheni kanssa niin tehokkaita, että viimein kuin päätimme alkaa ihan oikeasti seurustelemaan, niin ei mennyt montakaan kuukautta kun olin ihan tahallaan raskaana. Oltiin kyllä tunnettu jo monta vuotta sitä ennen ja säädetty, mutta kun alettiin olemaan tosissaan yhdessä niin sitten oltiin. Ja hyvin on mennyt jo yli viisi vuotta.

Vierailija
33/33 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sai ensimmäinen lapsi ( meni tosin kesken ) alkunsa kuukauden taapaamisemme jälkeen. 14kk ehdittiin olla yhdessä ennen kuin esikoinen syntyi. Nyt ollaan oltu 9v yhdessä ja lapsia on kolme. Parempi vaan hankkia heti lapset. Jos tulee ero niin se yhdessä vietetty aika on sitten aikaa joka on heitetty hukkaan jos ei niitä lapsia ole tehty.