Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on meikinpohjustusvoide??

Vierailija
02.11.2007 |

Kuuluuko se laittaa meikkivoiteen alle? Kuka käyttää? Stockan kuvastossa oli kanebon sellainen, ja alkoi mietityttämään, mikä se on? Laitetaanko alle vielä kosteusvoide?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta sen päälle tehotipat ja meikkivoide.

Vierailija
2/10 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä tehotipat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkastaa, kiinteyttää ja saa tasaisemman meikin.

Vierailija
4/10 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten vielä erikseen meikkivoide päälle, mikä on ap:n ihan eka kysymys otsikon jälkeen.

Vierailija
5/10 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle kosteusvoide, ja sen päälle meikinpohjustusvoide. itse olen käyttänyt tuota kanebon tuotetta, tuo iholle sellaisen hehkun, sitä ei kannata laittaa kyllä liikaa. Estee lauderilla on hyvä myös. Niitä tosiaan ei saa laittaa liikaa, muuten eivät toimi, mulla ainakin meikki sitten alkaa rullaantumaan. Ihan pieni tippa riittää.

Vierailija
6/10 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli laitat ekana kosteusvoiteen,annat sen imeytyä rauhassa n . 5min ja sitten laitat sen meikinpohjustusvoiteen, sitten päälle meikkivoide ja puuteri!Pohjustusvoide jotenkin kiinnittää sen meikin, itse käytän silmämeikin pohjustajaa eli eka kosteusvoide,sitten meikinpohjustaja ja päälle luomivärä,kajal ja ripsiväri. Luomiväristä tulee oikeanvärinen kun käyttää pohjustajaa,ennen tein niin että laitoin luomillekkin meikkivoidetta ja päälle puuteria ja meikkasin normaalisti silmät..

Vierailija
7/10 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en juurikaan käytä edes meikkivoidetta, jotenkin tuntuu aika raskaalta yhdistelmältä laittaa ainakin arkena. Mikä luomien pohjustus on hyvä, mulla ei pysy kirveelläkään luomivärit vaikka pohjustankin. Mihin tarkoitukseen tehotipat sitten on? Minkä merkkiset hyviä ja mitä maksaa?

Vierailija
8/10 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikinpohjustusvoide saa meikin kestämään, ja antaa hyvän ja tasaisemman pohjan sille meikille. Voisi sanoa, että meikinpohjustusvoide on meikkiä varten, ja tehotipat on ihoa varten. Sama asia siis periaatteessa, mut ei kuitenkaan... ;)

Vierailija
9/10 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat sama asia!

Vierailija
10/10 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen lopputulos ja millainen iho oli ennen meikkiä? juuri vasta opettelen meikkivoiteen käyttöä ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi