Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttöjen äidit: pissis, trolli, streittari, anarkisti, cosplay vai tavis?

Vierailija
02.11.2007 |

Jos pitäisi valita mitä tytöstäsi tulee teininä. Mitä valitsisit?

Mulle käy kaikki muu paitsi pissis tai tavis. Asennetta pitää olla jo pienenä, että pärjää tyttönä elämässä!

Kiltit tytöt pääsee taivaaseen, tuhmat tytöt menee minne haluaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka näyttää joka pedofiilin unelmalta.

Vierailija
2/10 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse tavis ja ihan hyvin olen elämässä pärjännyt.

Tietysti tytöstä tulee mitä tulee, mutta mielestäni ei tarvitse teininä olla mitään friikkiä että pärjäisi elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs nörtti tai boheemi?

Vierailija
4/10 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jotka näyttää joka pedofiilin unelmalta.

Vierailija
5/10 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv. Keski-ikäinen ap, jonka tytöt on vasta tarhassa, enkä ymmärrä tästä vielä mitään.

Vierailija
6/10 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja luulen että siitä tulee teininä ihan samanlainen kuin itse olin... urheilu on suunnilleen koko elämä. Nyt on sellanen poikatyttö joka painelee kavereitten (sekä tyttöjen että poikien) kanssa joko urheilukentällä, treeneissä ja pitkin ojan pohjia. Vaatteet tms ei kiinnosta tippaakaan.

Vierailija
7/10 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain sillä, että sai tonkia meikkipussia... Ja sekin on mummin meikkipussi, iloisesti hyppää tämä hörhötys yhden sukupolven (minun) yli. Mitähän tuolle voisi tehdä???

Vierailija
8/10 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sekään ei ole kuin äidin vieno toive. Mutta itse olin niin tavis ja hiljainen, että toivoisin tytössä olevan enemmän luonnetta olla mitä haluaa, oli se sitten vaikka pöyheähiuksinen punkkari.

Niistä pedofiilin märkä unelma tytöistä toivon, että ne menee pian muodista. Näin joskus söpön 15-vuotiaan jolla oli lyhyt pitsimekko ja huorameikit ja saparot. Näytti todella härskiltä.

Vierailija
9/10 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelevat J-rockia ja pukeutuvat J-rock-henkisesti tai goottilolitatyyliin.

Vierailija
10/10 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli annetaan lapsiemme itse päättää mitä ovat, sillä hakevat omaa itseään, kuitenkin jos lapsi on terve ja kulkee suht järkipäässä niin onko sillä väliä mitä hän edustaa? Olen lukemattomia alaikäisiä addikteja ja rikollisia nähnyt, että minun lapseni saa vapaasti olla ja näyttää miltä muulta tahansa, jos se ei vaan turmioon häntä vie.