Hyvä lehti rakentajalle?
Ajattelin tilata yhden tai kaksi rakentamiseen ja sisutamiseen liittyviä lehtiä. Mistä olette eniten saaneet hyvä vinkkejä ja ideoita? Itse vähän ajattelin Koti ja keittiö -lehteä. Sen vähän mitä sitä olen koskaan lukenut, se tuntuu " arkisemmalta" kuin Avotakka. Kiinnostaisi myös Osaava kodinrakentaja mutta en ole koskaan lukenut tuota lehteä, että kuinka paljon siitä oikeasti saa irti.
Kommentit (4)
Meidän talo ja Talo&Koti on mun suosikkeja. Toi Meidän talo oli raksa-aikana kiva, mutta nyt tykkään enemmän tuosta jälkimmäisestä.
on kiinnostunut, niin TM Rakennusmaailma on ykkönen. Sisustuksellisemmista Talo&Koti on suosikkini.
TM rakennusmaailma on vähemmän rakennusteollisuuden talutusuorassa kuin muut rakennuslehdet, siinä uskaltavat kirjoittaa kovaakin kritiikkiä, jos on aihetta.
mielestä Talo ja Koti on parempi mitä Koti ja Keittiö kun molemmat tulee tälläkin hetkellä, ekassa on enemmän raksajuttujakin mutta myös siustusjuttuja ja suht tavallista meininkiä ja siitä on usein tosi halpoja tarjouksia.
Itsellä kyllä suosikki on Glorian Koti mutta sehän on ihan puhtaasti sisustuslehti. Avotakka menee vähän liian hienoksi välillä vaikka sekin on tilattuna, Meidän Talo oli rakennusaikana ihan ok. Tuo uusi Kodinrakentaja, Deko ja monet muutkin uudemmat lehdet on olleet mulle pettymyksiä mitä jokusia irtonumeroita olen ostanut. Ei ainakaan yhtään mun tyylisiä. Ehkä kannattaa ottaa muutamasta tarjousjakso, kyllä sitä aika äkkiä sitten huomaa mistä pitää. Meille tuli vissiin 5-6 lehteä raksa-aikana ja mulle ainakin niistä tuli paljon ideoita ja ajatuksia niin ei tarvinnu ihan niin paljoa juosta koko ajan kaupoissa :)
Mutta silti tuntuu että kaikki nuo lehdet toistaa samat jutut vuosittain, kuten nyt joka numerossa alkaa olla taas takkoja esiteltynä kuten samoin viime vuonnakin..
Sanna