Pillun muodot ja mallit
Linkissä on sitten alapään tyyppejä, ja olisi kiva tietää että millaiset omistatte. http://www.rooshv.com/wp-content/uploads/2010/10/types-of-pussy.jpg
Kommentit (13)
mutta "pulleampi". Mitään ei roiku ulos. 1 synnytys, ikä 40.
aika isot sisemmät huulet, jotka vähän roikkuu.
3 alatiesynnytystä, ikää 33 vuotta. Pillun muoto ei muuttunut synnytyksistä vaan se on ollut aina tuommoinen.
Oikein ihanat häppärit sinulla! Tommoisia häpyhuulia olen aina ihastellut ja halunnut nuolla! Mies88
Lisäys edelliseen! Siis sinulla -> 28, ikää 20v ja lapsia 0
Mistä päin olet? Mies88
lapsia 2, mut ihan samalta näyttäny ennen ja jälkeen... kiitorata vaa puuttuu... ja luomi ;)
..että 4 on lähinnä. Ikää 33 ja lapsia 3.
Mulla on mallin 21 näköinen, ja ikää 30+ ja lapsia ei ole.
Tuollaiselta näytän kun olen peilin edessä, lapsia 3 ikä 36v.
lähimpänä mutta ei mulla edestäpäin katsoen noin syvä ole tuo vako ollenkaan. Sellaista kun mulla on jossa ehkä vain 1 cm näkyy uurretta ei ollut kuvissa lainkaan.
lähimpänä mutta ei mulla edestäpäin katsoen noin syvä ole tuo vako ollenkaan. Sellaista kun mulla on jossa ehkä vain 1 cm näkyy uurretta ei ollut kuvissa lainkaan.
29 & 25? Noissa on vaan karvoitusta lisäksi.
4 & 29 välimuoto. Huulet yhtä isot kuin nelosessa ja välistä näkyy yhtä paljon "tavaraa", mutta huulten muoto 29:n näköinen. Joo, ei oo viiva eikä barbi, mutta onneksi mun miehelle se kelpaa eikä ole vielä vaatinut leikkauttamaan nätimmäksi.